Afgrijselijke kindernamen V
zaterdag 7 november 2020 om 20:11
Deel 5 inmiddels...
en wat blijkt.. het KAN nog steeds erger
Hier gaan we gezellig verder!
de meest voorkomende/afgrijselijkste kindernamen tot nu toe
1. Priscilliano
2. X'jhaivion Jaymz J'miliano
3. Zus
4. Storm
5. Divaincheley
6. C.hicky-S.ola
7. Diyouvailey
8. Mensje
9. Frankdiamant
10.Nxt
11.Bloem
12. Samba-mamma
13. King

Hier gaan we gezellig verder!
de meest voorkomende/afgrijselijkste kindernamen tot nu toe
1. Priscilliano
2. X'jhaivion Jaymz J'miliano
3. Zus
4. Storm
5. Divaincheley
6. C.hicky-S.ola
7. Diyouvailey
8. Mensje
9. Frankdiamant
10.Nxt
11.Bloem
12. Samba-mamma
13. King
rouge__ wijzigde dit bericht op 10-09-2024 09:43
49.50% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 3 mei 2025 om 21:19
vrijdag 9 mei 2025 om 23:22
Oeps je was me al voor en ik was mosterd.gonniegijsje schreef: ↑02-05-2025 09:09Of star trek fans, van 'seven of nine' uit voyager. Wel al een oude serie
Ps Seven zat recent nog in Star Trek Picard dus op zich.... Het zou kunnen.
zaterdag 10 mei 2025 om 07:17
Precies. En met de huidige multiculti samenleving zijn er zoveel niet oer-Nederlandse namen dat Oos of Seven (ofzo) niet echt als ‘raar’ worden gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 10 mei 2025 om 08:09
zaterdag 10 mei 2025 om 08:33
zaterdag 10 mei 2025 om 08:45
Beer....ik vind hem leuk. Ik zou het niet kiezen, maar ergens vind ik hem schattig.
zaterdag 10 mei 2025 om 08:55
Lemon_Pledge schreef: ↑10-05-2025 08:50En dat is dan over een aantal jaar een heel klein mager verlegen jongetje![]()
Ja.. zo ken ik ook een Leeuw.
Waarom?!
(Oh, en niet qua sterrenbeeld)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 10 mei 2025 om 09:13
Ik ga toch even opmerken dat ik dit afzeiken en bespottelijk maken van namen, echt wel heel flauw begin te vinden.
Namen te over die ik nog niet eens aan mijn hond of kat zou willen geven, maar deze persoonlijke keus van de ouder(s) hoort gewoon gerespecteerd te worden.
Het blijft iets heel persoonlijks. Ongeacht wat een buurvrouw of wie dan ook daar van vindt.
Één van mijn nichtjes heeft een naam gekregen waar veel commentaar op is gekomen. Het is echter wel de naam die haar vader, haar kort voor zijn overlijden gegeven heeft. En dus heel waardevol.
"En wat een boer niet kent?"
Ik had 35 jaar geleden al buurtgenootjes met namen zoals: "Wolf, Bloem, Storm en Beer!"
Ik vond dat toen ook best een beetje raar, tussen alle Petra, Sjoerd, Henk, Dennis en Johan namen door.
Namen te over die ik nog niet eens aan mijn hond of kat zou willen geven, maar deze persoonlijke keus van de ouder(s) hoort gewoon gerespecteerd te worden.
Het blijft iets heel persoonlijks. Ongeacht wat een buurvrouw of wie dan ook daar van vindt.
Één van mijn nichtjes heeft een naam gekregen waar veel commentaar op is gekomen. Het is echter wel de naam die haar vader, haar kort voor zijn overlijden gegeven heeft. En dus heel waardevol.
"En wat een boer niet kent?"
Ik had 35 jaar geleden al buurtgenootjes met namen zoals: "Wolf, Bloem, Storm en Beer!"
Ik vond dat toen ook best een beetje raar, tussen alle Petra, Sjoerd, Henk, Dennis en Johan namen door.
zaterdag 10 mei 2025 om 09:43
zaterdag 10 mei 2025 om 12:34
zaterdag 10 mei 2025 om 12:49
Ik ken 'Beer' als kort voor "Berend". De mannen in mijn familie gingen dan op een gegeven moment de volledige vorm gebruiken op school/werk enzo, en de korte alleen voor intimi.Lemon_Pledge schreef: ↑10-05-2025 08:50En dat is dan over een aantal jaar een heel klein mager verlegen jongetje![]()
Ik vind het een leuke naam (maar hij komt dus in mijn familie meermaals voor).

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in