Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 2750 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Nova schreef:
21-05-2025 17:43
In mijn omgeving zeker niet. Integendeel.
Wat een vreselijk heethoofd.
Jij woont in Spanje?
Redhead70 schreef:
21-05-2025 17:56
Jij woont in Spanje?
Dat zeg ik.
Grapjas2 schreef:
21-05-2025 17:30
Er zijn wel grote gezinnen die het begrijpen
Gelukkig wel.
Als je kijkt bij bijvoorbeeld Frank Visser doet uitspraak, Help,mijn man is klusser, Grote gezinnen, grote vakanties, Steenrijk, straatarm enz.
Zie je dat ze echt focussen op drama.
Hoe erger, hoe liever. Daar zijn dan wel mensen bij, die het vuurtje nog extra opstoken zoals Victor en John.
De voice-over en camera man/vrouw kan het ook.
NPO heeft ook wat inschattingsfouten gemaakt, òf was de eerste paar jaar uit op smeuïge tv.
Een onderlinge ergernis, kinder ruzietje, kattekwaad, puber/ouder meningsverschil enz. dat komt overal voor.
In principe is dat niet zo erg.
Het zou vreemd zijn, als dat niet voorkomt in een gezin.
Maar, vooral nu met internet waar alles opgezet wordt, kan dit iemand jaren achtervolgen.
Niet iedereen ziet dat in, of denkt er goed over na.
En dan de groep "boeit mij niks" nog.

Ik ben echt van mening dat SBS hier misbruik maakt van die twee gezinnen nu. Idem bij Grote gezinnen, grote vakanties. Ik vraag me af of ze spijt hebben van hun deelname. Of dat het bord voor de kop toch erg groot is.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Jupiter schreef:
21-05-2025 14:01

Janneke heeft al dagen geen verhaaltje meer geschreven. Zou ze doorhebben dat ook zij dit debacle niet meer kan redden :nope:
Je zou haast zeggen dat ze hier meeleest, daar is het verhaaltje. Inclusief de opmerking dat ze genoten hebben van de uitzending van en met z’n allen weer in een deuk lagen :facepalm:
Miamia schreef:
21-05-2025 20:11
Je zou haast zeggen dat ze hier meeleest, daar is het verhaaltje. Inclusief de opmerking dat ze genoten hebben van de uitzending van en met z’n allen weer in een deuk lagen :facepalm:
Ja hè, het valt helemaal niet op :facepalm:
Mijn god, wat zijn ze doorzichtig :rolling:

Er komt nieuwe wetgeving inzake vlogfamilies mede dankzij de uitzending van Boos. Dat wordt nog wat voor de familie Nagelkerke.
Jupiter schreef:
21-05-2025 20:21
Ja hè, het valt helemaal niet op :facepalm:
Mijn god, wat zijn ze doorzichtig :rolling:

Er komt nieuwe wetgeving inzake vlogfamilies mede dankzij de uitzending van Boos. Dat wordt nog wat voor de familie Nagelkerke.
Zij wonen nu in België, dus die wetgeving zal voor hun niet gelden
#doeslief
Miamia schreef:
21-05-2025 20:11
Hoi janneke! We weten wel dat je meeleest!!
#doeslief
Leuk dat de Nagelkerkjes met vier dochters naar Mamma Mia de party gingen, maar waarom dan met je tong uit je mond op de foto. Als puber/jongvolwassene ach ja, maar waarom zou je dat als veertigers ook doen? Snap ik niks van. Of ik word oud… ;-)
Ik denk als de wet er door is de kinderen van de bakkers de leeftijd hebben dat ze er niet meer onder vallen. Junior misschien nog. Er moet nog zo veel uitgezocht worden hoe ze het gaan doen dat dit nog wel paar jaar duurt vrees ik. En toen ik het verhaaltje van Janneke zag dacht ik ook meteen dat ze hier dus meeleest. Maar ze hebben weer mooie dagen mogen hebben en vooral benadrukken hoe gelukkig ze in de vallei zijn.
Och, het is nu mooi weer, dus lekker buiten vanaf morgenavond regen, dan is het minder binnen met zoveel in een krappe ruimte.
Joh, de Nagelkerke kinderen werken ook al jaren teveel (voor hun leeftijd) in de bakkerijen.
Zijn strenge regels voor maar er kraait geen haan naar.
Loesiepoesie2 schreef:
21-05-2025 20:34
Hoi janneke! We weten wel dat je meeleest!!
Ik vind dit gewoon schoolplein pestgedrag. Dit topic gaat steeds meer op een rioolbuis lijken.
Nova schreef:
21-05-2025 20:54
Joh, de Nagelkerke kinderen werken ook al jaren teveel (voor hun leeftijd) in de bakkerijen.
Zijn strenge regels voor maar er kraait geen haan naar.
Daar heb je gelijk in. En hoewel het gevlog wel veel zichtbaarder is, zullen ze zich ook dan onschendbaar voelen.
Byrma schreef:
21-05-2025 19:01

NPO heeft ook wat inschattingsfouten gemaakt, òf was de eerste paar jaar uit op smeuïge tv.

Ik ben echt van mening dat SBS hier misbruik maakt van die twee gezinnen nu. Idem bij Grote gezinnen, grote vakanties. Ik vraag me af of ze spijt hebben van hun deelname. Of dat het bord voor de kop toch erg groot is.
Eens!
Ik heb de laatste aflevering niet gezien, ik vind het niet te doen. En de Jelies nog het minst ergerlijk daarin. Ze hebben niet door hoe SBS speelt met hun.
Jupiter schreef:
21-05-2025 22:37
Daar heb je gelijk in. En hoewel het gevlog wel veel zichtbaarder is, zullen ze zich ook dan onschendbaar voelen.
ze hebben op hun sociale media zelf foto's en video's gezet dat hun 17 jarige, zonder rijbewijs,
in een porsche reed! Geen instantie die daar iets mee gedaan heeft HELAAS!
myname1 schreef:
21-05-2025 23:17
ze hebben op hun sociale media zelf foto's en video's gezet dat hun 17 jarige, zonder rijbewijs,
in een porsche reed! Geen instantie die daar iets mee gedaan heeft HELAAS!
Want ze had volgens Sofie toch bijna haar rijbewijs. Dat is al bijna een jaar geleden, want het was voor het eindexamengala en volgens mij heeft ze haar rijbewijs nog niet?
Miamia schreef:
22-05-2025 07:11
Want ze had volgens Sofie toch bijna haar rijbewijs. Dat is al bijna een jaar geleden, want het was voor het eindexamengala en volgens mij heeft ze haar rijbewijs nog niet?
Had ze ook bijna, ze moest alleen nog afrijden, dat heeft ze een aantal keren gedaan en elke keer gezakt. (Dat kwam niet door haar aldus sofie)
Nu is ze vast bezig met haar rijbewijs in België, daar krijg je een voorlopig rijbewijs voordat je afrijd. Dan kan ze in de Mercedes mooi oefenen, maar ze mag België er niet mee uit.
#doeslief
Ik lees dat ze een automaat gekocht hebben, voor Merel en Eline, om in te rijden/Mooi om te oefenen.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
Nogmaals het verzoek om je te houden aan de regels van het forum èn OP.
Dankje vriendelijk. :daisy:
Is morgen de laatste aflevering?
scottiewinkie schreef:
22-05-2025 11:01
Is morgen de laatste aflevering?

Ja dan is het klaar.
Jammer!
Ik zou wel een vervolg willen zien.
Gewoon 1x per jaar op tv.
Geen vlogs of zo.
Vooral interessant hoe het verder gaat bij de Verlegs.
Hoe de integratie gaat, werk, school etc.
Je kon't altaid nog bakker worre
makiko schreef:
22-05-2025 16:00
Jammer!
Ik zou wel een vervolg willen zien.
Gewoon 1x per jaar op tv.
Geen vlogs of zo.
Vooral interessant hoe het verder gaat bij de Verlegs.
Hoe de integratie gaat, werk, school etc.
volgens mij delen ze wel allerlei info op hun insta
poohtjesschrijft schreef:
22-05-2025 16:24
volgens mij delen ze wel allerlei info op hun insta
Ah ja, dat zou kunnen, ik heb niet bewust daar gekeken eigenlijk.
Gewoon de uitzendingen zijn genoeg, wat mij betreft.
Je kon't altaid nog bakker worre
Vlogs, elke dag een verhaaltje + foto's is te veel, televisie is precies goed.
Opletten wat ze uitzenden is wel goed.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel. Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven