Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4
dinsdag 14 januari 2025 om 23:06
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
zondag 18 mei 2025 om 22:36
Hermes
Voor loewie wel leuk een hondje erbij, zeker voor die dagen die hij anders alleen zin.
Het hondje zelf gun ik wel een beter baasje, die oa honden niet hele dagen alleen thuis laat(dit doen ze vaak in spanje.
Met van die doorgefokte designer speelgoed hondjes heb ik verder weinig mee.
Zijn toch bijna geen honden meer??
Voor loewie wel leuk een hondje erbij, zeker voor die dagen die hij anders alleen zin.
Het hondje zelf gun ik wel een beter baasje, die oa honden niet hele dagen alleen thuis laat(dit doen ze vaak in spanje.
Met van die doorgefokte designer speelgoed hondjes heb ik verder weinig mee.
Zijn toch bijna geen honden meer??
#doeslief
maandag 19 mei 2025 om 07:47
Volgens mij is het ook een mannetje, omdat ze schrijft dat Loewie een vriendje krijgt , anders zou ze misschien vriendinnetje getypt hebben, vind ik haar wel een type voor i guess..
maandag 19 mei 2025 om 08:12
Een reutje
Koen
Tommy (van H)
Boss
Armani
Ralph
Gianni (van Versace)
Pip (van het servies)
Dior
Bentley
Churro
Aiske
Mojito
Je kon't altaid nog bakker worre
maandag 19 mei 2025 om 11:17
Hahahahaha of spritz
maandag 19 mei 2025 om 13:50
Heb inmiddels de uitzending van vrijdag ook gekeken.
Leuke aflevering weer!
Geweldig dat racen over de camping, al dacht ik het ook van die helm. En Julia op haar eerste schooldag. Nee ze is niet zenuwachtig en vindt het ook niet spannend. Of toch wel?
Die Verleg jongetjes tijdens de wandeling ha ha, volgens mij zijn ze niet ver gekomen. En die opmerking van Pim, als je dood gaat krijg je straf! Het lijkt soms wel of ze daar 6 kinderen hebben ipv 5
Lijkt me inderdaad spannend voor het eerst naar school in een ander land!
Leuke aflevering weer!
Geweldig dat racen over de camping, al dacht ik het ook van die helm. En Julia op haar eerste schooldag. Nee ze is niet zenuwachtig en vindt het ook niet spannend. Of toch wel?

Die Verleg jongetjes tijdens de wandeling ha ha, volgens mij zijn ze niet ver gekomen. En die opmerking van Pim, als je dood gaat krijg je straf! Het lijkt soms wel of ze daar 6 kinderen hebben ipv 5

maandag 19 mei 2025 om 21:05
maandag 19 mei 2025 om 21:29
Ik vind pa Verleg zo'n leuke vader. Lekker droog ook. Melissa is een kanjer, gelijk contacten leggen. Leuke vrouw.
En Arie, wat een toffe kerel. Lekker crossen met de jongsten. Zou Linda geen hartverzakking met terugwerkende kracht hebben gekregen bij het zien van die beelden? Het ging wel hard zeg.
Linda en Ivan zijn zo in hun voordeel verandert, zoveel relaxter. En de kinderen doen het ook goed. Die hebben een goede keus gemaakt.
De familie Gnodde, wat een grove familie zeg.
De Jelies zeg ik maar niet teveel over maar zo sneu hoe Harrie hyperventilerend om zijn Va heen draait en probeert om alles goed te doen.
En Arie, wat een toffe kerel. Lekker crossen met de jongsten. Zou Linda geen hartverzakking met terugwerkende kracht hebben gekregen bij het zien van die beelden? Het ging wel hard zeg.
Linda en Ivan zijn zo in hun voordeel verandert, zoveel relaxter. En de kinderen doen het ook goed. Die hebben een goede keus gemaakt.
De familie Gnodde, wat een grove familie zeg.
De Jelies zeg ik maar niet teveel over maar zo sneu hoe Harrie hyperventilerend om zijn Va heen draait en probeert om alles goed te doen.
Ga ik over nadenken.
maandag 19 mei 2025 om 22:22
Als er iedere dag 1 kijd kookt is de week goed gevuld.pommetjehorlepiep schreef: ↑19-05-2025 21:05"van Jan moeten alle kinderen leren koken"
Heel goed, niets mis mee.
Maar zijn vrouw hoeft het niet.
Ik begin te begrijpen waarom ze zoveel kinderen hebben.
Ik ben ook geen kook fan, ga man maar eens aankijken of we voor nog een paar extra koks kinderen kunnen gaan

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in