Hoe haar laten weten dat haar vriend vreemdgaat?
zondag 19 juli 2009 om 21:23
Goedenavond dames,
ik heb een vraag aan jullie, hopelijk hebben jullie goede ideeen
Ik wil iemand laten weten dat haar vriend al jaren vreemdgaat. Ik kan het niet meer voor me houden.
Punt is alleen dat de gene die vreemdgaat goedbevriende familie van mijn vriend is en ik hem dus goed ken. Hij weet ook dat ik weet dat hij vreemdgaat (per toeval gebeurd, ik ben de enige die het weet zegt hij). Zjn vriendin is inmiddels ook een goede vriendin van mij, vandaar dat het nu begint te knagen aan me.
Probleem is, dat als ik het haar vertel, hij zeker weet dat ik degene ben die zijn relatie heeft verpest (omdat niemand anders het weet). Hoe zou ik het haar kunnen laten weten, en mijn vriend niet in ruzie met zijn bevriende neef laten komen hierdoor?
Mijn vriend weet hier trouwens niet van, zou ik het hem eerst moeten vertellen?
Is er uberhaupt een manier waarbij hij er niet achterkomt dat ik degene ben geweest die het heeft uitgebracht?
Hoop op jullie briljante ingevingen
Ik wil iemand laten weten dat haar vriend al jaren vreemdgaat. Ik kan het niet meer voor me houden.
Punt is alleen dat de gene die vreemdgaat goedbevriende familie van mijn vriend is en ik hem dus goed ken. Hij weet ook dat ik weet dat hij vreemdgaat (per toeval gebeurd, ik ben de enige die het weet zegt hij). Zjn vriendin is inmiddels ook een goede vriendin van mij, vandaar dat het nu begint te knagen aan me.
Probleem is, dat als ik het haar vertel, hij zeker weet dat ik degene ben die zijn relatie heeft verpest (omdat niemand anders het weet). Hoe zou ik het haar kunnen laten weten, en mijn vriend niet in ruzie met zijn bevriende neef laten komen hierdoor?
Is er uberhaupt een manier waarbij hij er niet achterkomt dat ik degene ben geweest die het heeft uitgebracht?
Hoop op jullie briljante ingevingen
maandag 20 juli 2009 om 14:06
Mijn eerste reactie was ook: Niet mee bemoeien.
Totdat ik dus verder las, en de aangehaalde dingen van HanZie las. (mag dat écht niet, quoten uit een ander topic?).
TO, je weet hoe het is, een relatie naast je huidige relatie.
Je weet ook dat het moeilijk is om zo'n relatie te beëindigen, maar jij hebt het gedaan. (Goede beslissing)
Dus niet naar de bedrogen vriendin gaan, maar met jou 'kennis en ervaring', een gesprek met die vriend die vreemdgaat aangaan.
Ik begrijp écht niet dat jij degene wil zijn om je vriendin hierover in te lichten!
Totdat ik dus verder las, en de aangehaalde dingen van HanZie las. (mag dat écht niet, quoten uit een ander topic?).
TO, je weet hoe het is, een relatie naast je huidige relatie.
Je weet ook dat het moeilijk is om zo'n relatie te beëindigen, maar jij hebt het gedaan. (Goede beslissing)
Dus niet naar de bedrogen vriendin gaan, maar met jou 'kennis en ervaring', een gesprek met die vriend die vreemdgaat aangaan.
Ik begrijp écht niet dat jij degene wil zijn om je vriendin hierover in te lichten!
maandag 20 juli 2009 om 14:25
Weet die fijne vreemdganger iets van jouw eigen avontuurtje met je SV? Zo niet, zou ik als jij een bom onder zijn relatie legt, maar heel goed zorgen dat er van jou niets te achterhalen valt, anders legt hij er vast ook graag eentje onder die van jou.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
maandag 20 juli 2009 om 16:30
quote:Light80 schreef op 19 juli 2009 @ 21:23:
Goedenavond dames,
Hoop op jullie briljante ingevingen Zomaar even, voor de zekerheid.
Goedenavond dames,
Hoop op jullie briljante ingevingen Zomaar even, voor de zekerheid.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

maandag 20 juli 2009 om 16:44
maandag 20 juli 2009 om 17:40
maandag 20 juli 2009 om 18:43
quote:Liv schreef op 20 juli 2009 @ 13:23:
Motto? Ik zie geen motto
Dan heeft ze het na mijn posting weggehaald.
Er stond : leer van andermans fouten ( ) het leven is te kort.
Nee,dat kan ook niet zie ik nu..
o,dan is dit motto van iemand anders??!!
Motto? Ik zie geen motto
Dan heeft ze het na mijn posting weggehaald.
Er stond : leer van andermans fouten ( ) het leven is te kort.
Nee,dat kan ook niet zie ik nu..
o,dan is dit motto van iemand anders??!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 20 juli 2009 om 23:21
quote:return_of_kreng schreef op 20 juli 2009 @ 17:40:
Ik weet niks, is zomaar een wild guess. To schrijft dat zowel zij als haar (ex?) SV gebonden waren.
Ze schrijft ook dat niemand anders het weet. Als zij niet de minnares was, dan zou minnares zelf het ook weten en is TO dus niet de enige die het weet.Ik denk dat het niet dezelfde vent is. Want als dat zo is, en zij lapt hem erbij, dan zal hij haar toch ook meteen verlinken?
Ik weet niks, is zomaar een wild guess. To schrijft dat zowel zij als haar (ex?) SV gebonden waren.
Ze schrijft ook dat niemand anders het weet. Als zij niet de minnares was, dan zou minnares zelf het ook weten en is TO dus niet de enige die het weet.Ik denk dat het niet dezelfde vent is. Want als dat zo is, en zij lapt hem erbij, dan zal hij haar toch ook meteen verlinken?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

dinsdag 21 juli 2009 om 22:08
Hilariteit alom...
Ik zit in een soortgelijke situatie alleen ken ik alleen de minnares. De jongen van het stel waar zij mee vreemd gaat en zijn vriendin ken ik niet. Ik ben zelf bedrogen en heb heeeel erg de neiging om zijn vriendin in te lichten. Ben geloof ik nog boos op alle mannen die hun vriendin bedriegen... Wat vinden jullie?
Ik zit in een soortgelijke situatie alleen ken ik alleen de minnares. De jongen van het stel waar zij mee vreemd gaat en zijn vriendin ken ik niet. Ik ben zelf bedrogen en heb heeeel erg de neiging om zijn vriendin in te lichten. Ben geloof ik nog boos op alle mannen die hun vriendin bedriegen... Wat vinden jullie?
woensdag 22 juli 2009 om 00:02
quote:SB1980 schreef op 21 juli 2009 @ 22:08:
Hilariteit alom...
Ik zit in een soortgelijke situatie alleen ken ik alleen de minnares. De jongen van het stel waar zij mee vreemd gaat en zijn vriendin ken ik niet. Ik ben zelf bedrogen en heb heeeel erg de neiging om zijn vriendin in te lichten. Ben geloof ik nog boos op alle mannen die hun vriendin bedriegen... Wat vinden jullie?Ik vind dat je dit niet op jezelf moet betrekken, hoe lullig je ervaring ook is geweest. Tenzij je van plan bent om verder door het leven te gaan als 'redster'/klokkenluider, op de bres springend voor iedere bedrogen vrouw die je al dan niet kent. En in dit geval ken je de dame en haar partner niet. Dus daar zou ik me totaal niet mee bemoeien.
Hilariteit alom...
Ik zit in een soortgelijke situatie alleen ken ik alleen de minnares. De jongen van het stel waar zij mee vreemd gaat en zijn vriendin ken ik niet. Ik ben zelf bedrogen en heb heeeel erg de neiging om zijn vriendin in te lichten. Ben geloof ik nog boos op alle mannen die hun vriendin bedriegen... Wat vinden jullie?Ik vind dat je dit niet op jezelf moet betrekken, hoe lullig je ervaring ook is geweest. Tenzij je van plan bent om verder door het leven te gaan als 'redster'/klokkenluider, op de bres springend voor iedere bedrogen vrouw die je al dan niet kent. En in dit geval ken je de dame en haar partner niet. Dus daar zou ik me totaal niet mee bemoeien.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
woensdag 22 juli 2009 om 11:17
Als die minnares een goede vriendin van je is, kun je haar aangeven dat ze te goed is om tweede viool te spelen en dat ze meer waard is dan een vent die niet openlijk voor haar kiest.
Boos op haar zijn helpt je niet echt en haar ook niet, omdat je daarmee de communicatie smoort tussen jullie en zij al helemaal niet meer naar je zal luisteren.
Verder niet mee bemoeien. Vriendin gelooft jou ws toch niet.
Verschil tusssen jouw situatie en die van TO is dat jij bedrogen bent, terwijl zij zelf vreemdging.
Boos op haar zijn helpt je niet echt en haar ook niet, omdat je daarmee de communicatie smoort tussen jullie en zij al helemaal niet meer naar je zal luisteren.
Verder niet mee bemoeien. Vriendin gelooft jou ws toch niet.
Verschil tusssen jouw situatie en die van TO is dat jij bedrogen bent, terwijl zij zelf vreemdging.
woensdag 22 juli 2009 om 12:50
Ach zij wil juist geen relatie, alleen seks. Ze verslindt de een na de ander dus ik denk niet dat deze aanpak gaat helpen. Ik vind het zo erg van die kerel vooral. Hij wil niet weg bij zijn vriendin maar wil alleen een seksdate. Hij is duidelijk bezig dit te plannen dus het is geen bevlieging of vreemdgaan in een dronken bui... Bah bah bah. Maar je hebt gelijk, ik zal me er maar niet mee bemoeien.