Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw - 2024/2025 (zonder spoilers)

19-08-2024 14:56 1945 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Seizoen 14

Vanaf 2 Maart 2025 elke Zondagavond te zien op NPO 1.

Dit jaar zijn het niet tien boeren waarnaar je kunt schrijven, maar zes. “We gaan het dit jaar iets anders doen! En maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van begin tot eind volgen op televisie. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans”
Afbeelding
makiko wijzigde dit bericht op 05-02-2025 22:27
Reden: Start datum aangepast.
34.03% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Ik denk niet dat Jan tegen iedere vrouw ja zegt hoor, hij vond Dorien in de logeerweek al oprecht leuk, ze zijn ook stralend zo samen!

John die durft zichzelf nog niet goed genoeg open te stellen denk ik? Maar wel fijn dat ze samen het konden vertellen zo.

Julius en Roel vinden vast echt nog wel een vrouw.

Roy is echt een lieverd met veel geduld! Dat komt wel goed net zoals bij Janine en Sander.
Toch nog drie koppels, dat was een pak meer dan ik had gedacht! Hartstikke mooi om Jan en Dorien zo te zien stralen. Heel leuk!
Sabine schreef:
25-05-2025 21:25
Trouwen. Jeetje, wat snel.
Ik denk dat Jan tegen iedere vrouw ja had gezegd.
Niet als ze het niet netjes heeft thuis.
En Jan en Dorien zijn al wat ouder, dan is samen met iemand oud worden wellicht al snel fijn. Dan ben je misschien wat minder kritisch??
Gut zeg toch nog 50% gelukt, alleen….martijn en ciska hebben elkaar dus lang niet gezien omdat zij meteen een lange tijd weg was. Ben wel benieuwd of het stand houdt , hoop het wel. Roy idd veel leuker dan ik dacht, heeft met geduld toch deedry voor zich gewonnen. Julius had Myrthe moeten kiezen, met z’n gekke ketting. Hoofd at er ook mannen voor `Kylie schrijven, leuke nuchtere meid. Dat John en Eileen geen stand hield dacht ik al. Alles moet perfect en zijn hoofd en leven. Brrrrr.
Jan en Dorien, ik moest echt even een traantje laten, zo leuk.
Gewoon oprechte eenvoudige mensen.
Maar mensen gaan voorbij
Potverdorie Jan en Dorien zijn helemaal niet bejaard. Dat dacht ik echt!
Ik heb vanavond een paar keer :O :woa: op de bank gezeten.

Dat Deedry met Roy samen kwam, dat had ik écht niet verwacht. Ze kwamen nu niet echt bepaald verliefd over, maar toch denk ik dat ze het best wel gezellig kunnen hebben: als er geen camera's in de buurt zijn. ;-D En ik heb respect voor het geduld van Roy! Bij de speeddates vond ik hem een gladjakker, maar nu vind ik het echt een leuke gast.

John zonder Eileen. Ik had de kansen 50/50 ingeschat. Ik vond het enthousiasme er tijdens de citytrip ook niet zo vanaf spatten, maar ik gaf het toch wel een kansje. Ik denk dat John het spontane/flirterige/wat meer aanwezige van Karin bij Eileen mist. Ik vond John in de nabijheid van Karin ook wat vrolijker. Toen hij alleen was met Eileen kakte hij qua energie ook wat in, vond ik.

En Jan en Dorien. Die zag ik niet aankomen. Eerst dacht ik: nee @( !!! Jan was niet héél erg enthousiast, zei nog "het gevoel is er half" (o.i.d.) en ik had eerlijk gezegd het idee dat hij eigenlijk helemaal niets voor Dorien voelde, maar toch opgelucht was dat er in ieder geval een vrouw (weer) op hem reageerde en dat hij niet helemaal door iedereen in de steek gelaten was.
Maar blijkbaar kwamen er na de kus van Dorien toch de bekende "kriebeltjes". En nu dus trouwen. :O Ik heb ook een vaag vermoeden dat Jan ook met een andere vrouw dan Dorien had kunnen trouwen, maar ze zien er toch wel heel gelukkig uit zo.

En Martijn en Ciska hadden elkaar 3 maanden niet gezien. Dat is ook best maf. Ik hoop dat ze nog lang verliefd en gelukkig blijven. :D

En Julius en Roel beide ook alleen. Dat had ik toch ook wel verwacht. Ik hoop dat ze leuke brieven krijgen van andere dames. :-)
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Lila-Linda schreef:
25-05-2025 21:57

Dorien is nog maar 48 (of nu misschien 49), daar verbaas ik me al vanaf de eerste minuut over.

Maar wat een lief koppel, en wat zat vooral Jan enorm te stralen, heerlijk.

Ik denk dat Roel nog wel brieven krijgt. Ik vond het opvallend dat diezelfde vraag niet werd gesteld aan Julius en John.
Coffee is never my cup of tea
Lila-Linda schreef:

Nee joh, hij is zestig, net zo oud als mijn man. En zij is jonger.
Lila-Linda schreef:
Nee, Dorien is pas 48!

Jemig, wat snel dat trouwen maar wel leuk voor ze!
Speculaastaart schreef:
25-05-2025 22:01
Nee joh, hij is zestig, net zo oud als mijn man. En zij is jonger.
48

Ik dacht echt dat zij begin 60 was en hij in de 70
Nee Dorien is zeker nog niet zo oud, maar wel stuk jonger dan Jan.
Dorien heeft wel weloverwogen de keuze gemaakt om weer contact op te nemen en dat is voor beide mooi gelopen 🥰

Er komen vast nog wel brieven reacties voor John, Roel en Julius. Het zijn alle drie leuke boeren.
Deedry en Roy gaat uiteindelijk niets worden, zijn geduld raakt een keer op.

Julius had idd Myrthe moeten kiezen, maar Kylie liet hem de hele tijd denken dat ze hem wel zag zitten terwijl ze dat niet uitstraalde (ik vraag me ook echt af waarom hij daarin trapte, want ik zag haar op de boerderij precies hetzelfde als op de citytrip: stug en chagrijnig). Julius heeft ook niet verborgen hoe hij was, dus waarom ze hem dacht te willen snap ik ook niet.

John ... tja.

Roel jammer.

Jan en Dorien helemaal leuk, net als Martijn en Ciska.
Such fun!1
Ik denk ook dat Jan en Dorien zonder druk en zonder camera’s elkaar beter hebben leren kennen. En dan op een later moment voor de schijn nog even voor de camera een ‘hij veegt de stal zij komt het erf op rijden maar we zien nog niet wie het is en ze gaat een beetje achter Jan staan zodat we nog even in spanning blijven wie het is’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Karrota schreef:
25-05-2025 21:12
Nu zegt Julius weer dat Kylie impulsief is. Dat zie ik echt totaaaal niet. Ik denk vooral dat Julius heel passief is. En enige assertiviteit en initiatief meteen als "impulsief" bestempelt.

Eens!
Net de aflevering gezien, maar wat een plottwist.
Jan en Dorien is toch wel een enorme (leuke) verrassing!
Ze zat ook helemaal te stralen. En knuffelig te zijn enzo. Wat leuk!

Martijn en Ciska, blijft heerlijk om naar te kijken. Ben wel benieuwd hoe dit nu gaat omdat ze elkaar dus 3 maanden niet hebben gezien.

En gelukkig Deedry en Roy nog samen. Wat heeft die jongen een geduld.

Ik zag in de vooruitblik van John en Eileen al dat het niets zou worden. Toen waren ze nog in Tromso. En nu tijdens de reünie doet hij hetzelfde als tijdens de logeerweek: hij laat haar bungelen. Want zij is nog steeds verliefd en hij houdt contact met haar. Pfff.

Julius blijft het buiten zichzelf leggen. Vermoeiende man...

Bij Roel gaat denk ik wel een leuke vrouw die matcht reageren. Dat komt wel goed denk ik.
PoesMinoes schreef:
25-05-2025 21:16
Ciska en Martijn hebben elkaar dus al 3 maanden niet gezien.
Daardoor missen ze wel die ontwikkeling van 3 maanden.
Dorien zag er wel echt goed uit zeg.

Roy is me echt meegevallen.
Net ook even de terugblikken van Kylie en Simone gekeken. Leuk dat Simone en Roel gewoon goede vrienden zijn geworden. En vraag me echt af hoe het gezellig is geweest tussen Kylie en Julius na de citytrip. Verbaast me niet dat het toch fout liep.

En inderdaad Dorine en Jan de verrassing van de avond 😍.
Ik had het wel met Kylie te doen bij het zien van haar terugblik. Het was gewoon toch geen match, maar het heeft haar behoorlijk onzeker gemaakt. Eigenlijk zei ze ongeveer hetzelfde als Myrthe, maar die was eigenlijk zelf ook al tot de conclusie gekomen dat Julius haar niet gelukkig zou maken. Misschien is er nog contact tussen die twee en kunnen ze elkaar een beetje een hart onder de riem steken.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Wat mooi, Jan en Dorien :heart: Hij wordt helemaal emotioneel en zij als hij dat wordt.
Dorien lijkt op Jamie Lee Curtis. Leuke vrouw.

Eileen en John verbaast me niet echt. Vond het enthousiasme er bepaald niet afspatten. En Eileen zegt toch weer: jammer dat hij me niet zag zoals ik ben.
Wel sneu te zien dat ze het nog zo moeilijk heeft ermee. Ze zou zo nog ja zeggen lijkt het.

Martijn en Ciska wel ook heerlijk :flirting: Zo leuk samen. Hij houdt van haar, juist het drukke ook.

Ik keek wat later terug en was even op het verkeerde been gezet door een per ongeluk gelezen krantenkop “Alleen achtergebleven boer Jan vindt de liefde”, had ik geïnterpreteerd als dat de overige koppels niet meer samen waren. Gelukkig was dat niet het geval.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Hopelijk zijn Doriens zoons (van 19 jaar) ook enthousiast.
Ze wonen bij haar en zullen dus wel mee verhuizen.
tante-Truus schreef:
26-05-2025 05:34
Hopelijk zijn Doriens zoons (van 19 jaar) ook enthousiast.
Ze wonen bij haar en zullen dus wel mee verhuizen.

Het lijkt me best wel maf hoor! Als je moeder aankondigd te gaan trouwen met iemand die ze net een paar maanden kent.
Maar ik ben wel blij voor ze.
Zo sip en teleurgesteld Jan erbij stond toen Dorien zijn erf verliet na de logeerweek. Zo stralend zat hij nu naast haar als haar aanstaande bruidegom. Dit heeft niemand zien aankomen denk ik.
Ik wens ze alle geluk samen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven