Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Zo da's nog snel gegaan zeg.

En Pammie, gaat het wel goed?

Ik heb een tetter-dag... Mini luistert voor geen meter en heeft al 2 bekers omgegooid door haar wilde gedrag in combinatie met niet luisteren. Moppie smijt net zijn flesje van zich af en die sprong ook open. Ik ben dus erg blij als er zo 2 plat liggen! Misschien ontspan ik door zuigen en dweilen
te leuk om niet te vermelden: onze secretaresse had het net, tijdens de lunch heel consequent over 'griezelberen' ipv grizzly beren
Haha, heb je je niet verslikt in je broodje?

Hier heeft Mini net zelfstandig haar (poep)luier af gedaan. En dat is de zoveelste keer... Ben dus weer uit mijn slof geschoten. Gore bende, haar rok vies etc. Mannie kijkt nu Winnie the Pooh en jut en jul liggen in bed. Zou er heul graag ook even in duiken, maar dat kan dus niet. Nu maar hopen dat Mannie zo ook in slaapt valt haha.

Volgens mij was er mooi weer voorspeld, dus ik heb spullen voor de BBQ maar de zon is hier niet echt heel zichtbaar.
quote:sokje schreef op 21 juli 2009 @ 13:50:

te leuk om niet te vermelden: onze secretaresse had het net, tijdens de lunch heel consequent over 'griezelberen' ipv grizzly beren

Ze zijn ook wel erg griezelig natuurlijk.

Hier een rustig dagje met alleen Maby (andere 2 wilden de hele dag naar de Kindergarten, bijna geen kinderen daar, dus alle aandacht van de leidsters). Nou telt Maby momenteel wel voor 2, dus ik heb mijn handen vol aan haar, maar we hebben net even heel leuk op de trampoline gespeeld.
Hier is het lekker weer.

Esmee, misschien lekker bij Mannie op de bank kruipen?
quote:esmee1975 schreef op 21 juli 2009 @ 13:11:

En Pammie, gaat het wel goed?

Ja hoor. Raam stond open en zij zat in de tuin dus dan is het vast niet zo moeilijk te horen geweest. Mijn eigen kinderen werden niet wakker dus wellicht toeval dat buurkindje dan wel wakker wordt (die slaapt ook aan de andere kant, niet aan de kant waar ik boos was). Maar dan nog, wel tikje genant. Niet dat het me gisteravond iets kon schelen.

Jij al zennnn van het dweilen?

Nog maar 2,5 uur en dan heb ik vakantie
quote:Pammie schreef op 21 juli 2009 @ 14:42:

[...]

Nog maar 2,5 uur en dan heb ik vakantie Jaloers! (ik moet morgen nog 1 dag werken).
Ik moet nog 1,5 week! Gelukkig is 't gezellig hier.

Net in pauze met Liz naar fysio geweest, dat wat weer leuk. Het gaat goed met haar. Benieuwd hoe ze vnvnd weer in bed slaapt.

Hoorde 't ook van Ria. Wist niet dat ze ziek was. Inderdaard jeugdsentiment. Was zij er nog wel bij laatst bij het optreden een jaar of twee geleden?

Ank, heb 't al eens eerder gezegd, ik ga als de kletsen TV kijken vaak ff 'erbij' zitten en doezel dan heerlijk weg. Waar wacht je nog op!?

Erg leuk, die griezelberen.
Haha, je had het vast tegen Esmee Elessie. Slapen met Maby in de kamer is niet echt een goed idee.

Gisteren moest ik zo lachen, ze was even stil (slecht teken) en toen ik ging kijken, had ze het konijnenhok open gedaan, was in het hok geklommen en zat gezellig op haar kont te tetteren tegen (een wat bang) konijn. Zal eens kijken of ik een foto ervan kan plaatsen vanavond.
Ik moet nog 2 maanden wachten voor ik op vakantie mag...

Oh Pammie, ik had het verkeerd begrepen. Dacht dat kind van jouw geschreeuw tegen de kinderen vanmorgen was wakker geworden. Dit is wel iets genanter haha.

Ik had het nog niet getypt en werd gebeld door een collega. Geen rust dus want Moppie is er alweer uit. Mannie laat mij echt niet slapen hoor, die begint al 'wakker worden' te roepen als ik iets te lang met mijn ogen knipper .

Dweilen had ik toch geen zin in, kan ik vanavond weer. Ergste vuil is van de vloer, ik vind het wel goed zo.

Verhaal van Maby en konijn klinkt errug grappig!!! Arm konijn haha.
quote:esmee1975 schreef op 21 juli 2009 @ 15:33:

Mannie laat mij echt niet slapen hoor, die begint al 'wakker worden' te roepen als ik iets te lang met mijn ogen knipper ..

.

dat doet die van mij ook, maar desondanks wil toch nog wel een dutje doen. Toen ik gisteren tijdens het voorlezen zelfs moeite kreeg met praten, leek het me de enige geschikte oplossing.

idd genant, Pammie, zou ik ook niet blij van worden. voortaan maar direct ramen dicht doen bij stemverheffing? overigens wel dapper van buuf dat ze je inlichtte, zou ik niet gedurfd hebben.

Esmee en Anky, nog sterkte voor de rest van de dag

en laat ik weer eens aan het werk gaan
O jee. Wat vervelend dat ze je wakker maken dan. Die van mij zijn heel sociaal, die laten me rustig pitten, zolang ze maar tegen me aan mogen liggen. Grinnik.

O Anky, dat verhaal van Maby in het konijnenhok vind ik echt super! Ik zie het helemaal voor me, geweldig!
Oeps, schaammomentje Pammie..

Onze buuf gaat soms wel zo ontzettend hard tekeer tegen haar zoon (18 hoor, dus ik hoef de kinderbescherming niet te waarschuwen) dat ik niet denk dat ze ons er op aan zou durven spreken als we eens ruzie hebben.

Ben benieuwd naar de foto Anky!

En ligt ze er al in Es? oftewel, lbijft ze liggen.

Heb het reorganisatiegedoe vandaag op het werk gelukkig redelijk van me af kunnen zetten. Het is voorlopig ook nog niet aan de orde, dus ik doe maar net alsof het er niet is, ofzo.

Ze waren hier vanavond onstuitbaar wild, maar dat zal wel aan het weer liggen (onweer hier). En Mandarijn is een lekker ventje. Die wilde aan tafel een "luffel" (knuffel).
Oh ja, hebben jullie in NL aan zee trouwens nog campingtips? Zeeland ofzo? Anky? We weten nog steeds niet waar we heen willen. De camping hier op 5 minuten rijden lijkt me toch niet echt vakantie, bij nader inzien

En hoe gaat het de laatste dagen met Pluis z'n slapen Miffy? hoor je niet meer over hem, dus gaat het beter ?
Citronella, kijk eens hier. Hebben wij goede ervaringen mee, over het algemeen ook erg kindvriendelijk (en dus ook veel gezinnen en kinderen om mee te spelen). Foto Maby volgt nog, ik moet even kabeltje zoeken.
En dit is weliswaar geen Zeeland en de camping zelf ken ik ook niet, maar de omgeving is wel erg mooi (ik kan het weten) en ik hoor altijd enthousiaste verhalen.
Een luffel, wat een lief woord...

Liz ligt op bed maar slaapt nog niet. Paul kijkt tv boven. Ik ga ff mijn fotoboek afmaken (boek vier wordt dit want ik heb er al drie af) en dan ga ik lekker House kijken.

PS w spelen nu elke avond rummicub (kinderversie) en het valt me echt op hoe goed Liz daarin in, het hele veld omgooien om een kaartje kwijt te raken, echt inventief. Leuk om te doen ik, leuk spelletje!
Een luffel is wel erg lief!

Mannie knuffelt mij de laatste tijd ook helemaal plat en geeft kusjes. Ineens zegt hij ook dat ik de liefste ben en zo...smelt...

Es, ik heb het mij al vaker afgevraagd. Maar hoeveel fotoboeken heb jij in vredesnaam??? Een boek per seizoen kan ik mij herinneren. Maak je die voor de meiden apart of 1 voor de hele familie?

Oh telefoon...
dat lijkt me nou ook zo leuk, spelltjes doen met je kinderen. Poek is er nog veel te ongeduldig voor, vinnik wel jammer.
luffel is idd lief woord. Ik kreeg vanavond door mijn zoon stukken meloen gevoerd (die hij dan ook weer uit mijn mond wilde peuteren, dat was weer wat minder)

en campings zien er leuk uit, Anky. vooral die in Zeeland leken me leuk! (en voor een niet-kampeerder als ik genoeg mogelijkheden).
Oh, die ene site heeft er heel veel in zeeland, bedankt! zit vast wat tussen.. (ben helemaal niet zo bekend met nederlandse campings, had geen idee waar te beginnen met zoeken (en ook al 300 sites gezien dus toen wist ik het helemaal niet meer)

Spelletjes: Limoen vindt memory erg leuk (maar ze draait wel altijd stiekum andere kaartjes om als ze niet de goede heeft gepakt) en Koetje Boe, dat duurt niet lang Sok, misschien is dat wat..
Wat lief Esmee, dat jij de liefste bent.
Achgossie, een luffel. Foto van Maby staat trouwens op mijn Picasa-account (op de AK staat in het fototopic wel een linkje). Helaas kom ik nog steeds niet op de AK.
Haha, Slof die de meloen weer uit je mond wil peuteren .
Zo, ik ga even sociaal doen met A-man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven