Werk & Studie alle pijlers

wat te doen voor afdelingsuitje

21-07-2009 17:49 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje twijfel of ik nou onder werk of entertainment moest plaatsen, maar omdat het over werk gaat toch maar daar gedaan

Als eindverantwoordelijke op mijn afdeling ben ik gevraagd door de directie om een uitje te organiseren. Beetje in het kader van de team building maar voornamelijk om gewoon even wat gezelligs met elkaar te doen.

Het probleem is alleen een beetje dat we maar met 5 mensen in het team zijn. Dingen als een moorddiner ofzo vallen dan al gauw af, omdat je daar met een grotere groep naar toe moet.

Alleen een etentje is niet echt de bedoeling. Er moet wel iets leuks bij zitten, het liefst in een arrangement ofzo. En een beetje in de buurt. We zitten in Zuid Holland, maar Brabant is ook goed te doen.

Heeft iemand tips??? En ervaringen???
Google eens op poldersport.

Zijn vaak grappige 'doe' activiteiten buiten.

Soms sportief, maar meestal meer gericht op samenwerking.

Kan erg leuk zijn!!
Waarom vraag je jouw collega's niet wat ze leuk vinden om te doen?

Ben je met mannen of vrouwen? Leeftijd? Willen jullie iets actiefs/sportiefs? Of juist niet?
ohh sorry, vergeet ik nog toe te voegen... het moet een avond programma zijn... overdag is niet te doen omdat we allemaal moeten werken en niet met de hele afdeling weg kunnen.. en in t weekend is niet ideaal en dus wordt het savonds.
quote:Pien252 schreef op 21 juli 2009 @ 18:02:

Waarom vraag je jouw collega's niet wat ze leuk vinden om te doen?

Ben je met mannen of vrouwen? Leeftijd? Willen jullie iets actiefs/sportiefs? Of juist niet?

Ik heb m`n collega`s gevraagd wat ze wilen doen... en het enige wat er uit kwam was: iets leuks in combinatie met een etentje.

Het zijn 4 vrouwen en 1 man... niets sportiefs.... van de 5 zijn er 3 die totaal niet sportief zijn en de leeftijd is van 23 tot 36.

Ik zat zelf te denken aan een thema avond, maar hiervoor moet je met meer zijn!!
potje midgetgolfen? daar hoef je niet sportief voor te zijn en 't is met zo'n klein clubje in 'n uurtje wel klaar en kun je lekker aan tafel
lasergamen met eten?
geluk alleen maakt niet gelukkig
wij hebben met ons teamuitje een tocht gedaan op de solex. Succes gegarandeerd! Iedereen vond het leuk en dat waren een hoop verschillende mensen bij elkaar!
Jannemaan, waar heb je dat gedaan?? dat lijkt me ook wel heel grappig eigenlijk... ik ga ff googlen
Een solex toch zie ik hier al staan. Is zeker erg leuk!

Kijk anders eens op de site van bedrijfsuitjes. Staan hele leuke dingen op! Toen ik het organiseerde kon ik niet kiezen ;)
workshop djembé? Hebben wij met familie dag gedaan.

Leuk voor veel leeftijden.
op de veluwe, via bedrijfsfeest.nl maar volgens mij kan het in principe overal waar je leuk vind! Er staan trouwens nog meer leuke uitjes op die site!

we hebben ondertussen ook asperges gestoken en aspergesoep gegeten op een aspergeboerderij! Het was echt enorm leuk! (was arrangement)
ik heb de solextoch gedaan vlak bij Gouda geloof ik.
Ik heb laatst met collega's een walking dinner gedaan, ontzettend leuk!

Dit is een combinatie van een stadswandeling en een etentje waarbij je in verschillende restaurants je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht eet.
workshop tapas/indonesisch/ italiaans koeken

wijnproefavond
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een walking dinner heb ik een keer in Breda gedaan, was erg geslaagd! Kun je via het VVV boeken. Pas ook een cabaretdinerf gedaan in Rotterdam en dat was ook best leuk. Een workshop koken lijkt mij zelf leuk om te doen.

Maar wat is het budget ongeveer?
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Ja dat is ook een beetje een probleem.. ik mag dus iets uitzoeken.. en dan een voorstel doen aan de directie.. die bepalen dan of dat wel of niet kan! Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee!!!
Een leukee kookworkshop. Ga je met z'n allen onder leiding van een kok je eigen diner koken. Ben je actief bezig, je moet samen werken (teambuilding) én je hebt een lekkere maaltijd!
ik heb idd ook gekeken voor een kookworkshop, maar hiervoor moet je met minimaal 8 en bij sommige met minimaal 10 mensen zijn... dit gaat m dus niet worden..

Ik heb ook gekeken naar een dinnershow. In rotterdam zit Schellings.. daar kan je ook met kleine groepjes doen, maar is dit leuk???
Schellings is leuk!!!
bierfiets
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:NannieB schreef op 21 juli 2009 @ 18:35:

Ik heb laatst met collega's een walking dinner gedaan, ontzettend leuk!

Dit is een combinatie van een stadswandeling en een etentje waarbij je in verschillende restaurants je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht eet.

Dat hebben wij ooit in Breda gedaan met een tandem, van restaurant naar restaurant fietsen

Ook leuk
Wij hebben laatst een superuitje gehad. In Terherne met een sloep en dan met je team moest je allerlei opdrachten uitvoeren. Erg leuk. Het was wel een sloepenrace, dus met 5 is het wel te weinig, maar als iemand iets zoekt voor meerdere collega's is dit zo'n aanrader.
Een kookworkshop hoeft niet met acht, zoek maar op private chef, dan kom je chefs tegen die jullie groepje alleen kookles willen geven.
Iets bij Fort de Hel misschien?

Hebben wij laatst gedaan, is erg leuk. Kan volgens mij ook met kleinere groepen.

www.fortdehel.nl voor de website.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven