Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed onder corrigerend broekje?

26-06-2025 09:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een domme vraag. Maar ik draag nooit een jurkje. Dit weekend heb ik een bruiloft en gaat er een jurkje aan. Ik heb een corrigerend broekje van spanx gekocht met van die pijpjes. Doe je hier nog een onderbroek onder aan? Dat zit namelijk een beetje raar. En zonder onderbroek zweet het weer bij je kruis en de stof schijnt ook wat door. Niet dat je met je benen wijd gaat zitten natuurlijk. Maar hoe hoort het?

Bedankt!
Ik draag er altijd ondergoed onder en daar voel ik niks van. Ik draag (dan) meestal een string.
Geen idee hoe het hoort maar omdat de spanx zulke dunne stof is, vind ik dit fijner zitten
Er hoort niks, gewoon wat je zelf al dan niet prettig vindt.
Ik draag er altijd een string onder. En soms draag ik het broekje meerdere dagen.
Een string is een goed idee inderdaad. Bedankt!
Enne, geen domme vraag hoor. Heb een leuke bruiloft en feest!
Je draagt het om geen lijnen te zien, krijg je die dan niet alsnog als je er dan ondergoed onder gaat dragen?
Anyway, zou gewoon doen wat je zelf het fijnst vindt, het is niet alsof iemand je erop gaat aanspreken dat je het fout doet ;-D
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
26-06-2025 10:09
Je draagt het om geen lijnen te zien, krijg je die dan niet alsnog als je er dan ondergoed onder gaat dragen?
Anyway, zou gewoon doen wat je zelf het fijnst vindt, het is niet alsof iemand je erop gaat aanspreken dat je het fout doet ;-D
Niet iedereen draagt ze om geen lijnen te zien. Ik draag het omdat ik bij (wikkel)jurkjes niet ineens in mijn string wil lopen. Ook op de fiets erg handig. Ik stop dan mijn jurk met de onderste zoom een stukje van onder de pijpjes in. Klaar met een waaiende jurk!
Ik kies voor spanx want die rollen niet op en zijn lekker dun
Lebow schreef:
Die lijnen van het ondergoed worden toch juist gladgemaakt door dat corrigerende broekje?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Lebow schreef:
Nee, naadloos ondergoed zie je niet onder een corrigerend broekje.
En zo’n broekje is vooral dat het silhouet mooi doorloopt, jurkjes niet op gaan kruipen en eventueel tegen schurende benen.

Ik heb er altijd ondergoed onder. Lijkt me heel raar zitten/ voelen zonder. Maar goed, iedereen is daar natuurlijk anders in.
Ik doe altijd er wel iets onder, tip gekregen toen van een verkoopster, je kan ook zonder maar leg er dan een inlegkruisje in voor het zweten ;)
Ik draag er altijd een onderbroek onder aan.
Hier ook altijd een string er onder.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Ja, ik heb er geen, dat blijkt wel. Dacht als je zo’n ding met een kruisje hebt dat je dan toch geen ondergoed eronder doet. Of sowieso niet, klinkt als ondergoed onder ondergoed aandoen :D
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ik draag het zonder ondergoed. Ik zweet niet en de van mij schijnt ook niet door. Ik vind het erg opgefrot zitten als ik ondergoed onder doe.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven