Hoe zwaar is jouw leven vandaag

28-06-2025 11:47 287 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.

Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Huh wat hebben jullie al dingen gedaan vandaag? Mijn leven is te zwaar momenteel om van de bank te komen
Ergste is: ik heb er niet eens een concrete aanleiding voor

Zo zielig voor mij.
Eenbeetjevanditendat schreef:
28-06-2025 12:20
Ik ben mijn koffer aan het inpakken voor mijn vakantie en in elk jurkje lijk ik 8 maanden zwanger.
Zo’n spijt dat ik (ondanks al mn voornemens) veel te vaak in de kelderkast heb gezeten en te weinig in de sportschool.
Gewoon lekker je jurkjes aantrekken en genieten van je vakantie. En na de vakantie kan je altijd nog de kelder inruilen voor de sportschool.

Voor een portie peptalk over van je eigen lichaam houden, is Lotte van Eijk op insta een aanrader vind ik.
Ik ben later vanmiddag uitgenodigd voor een huwelijk. Jurk ligt klaar, oorbellen en schoenen erbij gezocht, tasje, en nu heb ik geen zin om mijn haar & make-up te doen. Ik wil lekker op de bank hangen en domme programma's kijken.
Ik heb gesport vandaag en het ging voor geen meter en ik heb pijn aan m'n spataderen. De horror
Rodepeper schreef:
28-06-2025 12:34
Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé
Het is juist goed wat je doet, opladen heet dat. Het beste wat je voor jezelf en je omgeving kunt doen.
Cum non tum age
Noëlle_ismijnnaam schreef:
28-06-2025 12:38
Nou, die van mij ook, al een hele tijd, bij het uitstappen. En geen idee wat er mankeert.
Zijn het niet je knieën?
Sterrenstof74 schreef:
28-06-2025 12:19
Mijn vakantie is begonnen met wéér een slapeloze nacht door aso-achterburen. En nu proberen andere buren al een uur lang een benzinemaaier aan de praat te krijgen.
Soms lijkt een geluidswerende koepel over mijn eigen huis en tuin me best fijn.
Misschien niet zaligmakend. Maar heb je al een goede noise cancelling koptelefoon ? Ik draag 's nachts Soundcore by Anker A20 sleeping buds. Binnenkort komt de nieuwe verbeterde A30 uit. Ik speel er met de bijbehorende app tegengeluiden op af.

Sterkte hoor. Niets zo erg als van die overlastgevende kut buren
Ik ging vanochtend heel fanatiek m'n balkon opruimen, breekt m'n bezem in tweeën O_o
Dezelfde bezem als waar ik m'n ramen en kozijnen ff flink mee wilde soppen.
Plus de hond van m'n zus die onder m'n neus genadeloos ligt te ruften :pukey:
Ook een Pluviofiel
Ik was gisteren vrij zoals elke vrijdag, tijd om huishouden te doen of iets leuks. Ik heb alleen maar gesport en boodschappen gedaan. Kan beter op vrijdag weer gaan werken denk ik soms.
Verder suf op de bank gezeten en met hoofdpijn naar bed gegaan en vanmorgen mee opgestaan.
Vanmorgen moesten we een klusje bij schoonouders doen, schoonvader heeft Alzheimer en daar valt geen normaal gesprek meer mee te voeren. Schoonmoeder is op maar meer hulp dan wat ze nu hebben willen ze niet.
Ben nu moed aan het verzamelen om zo weer ff naar de sportschool te gaan. Zo geen zin maar weet dat ik me meestal iets beter voel daarna Ipv als de eeuwige vadsig zeekoe.
En het contact met mijn eigen moeder is momenteel ook weer nihil. Alles is altijd mijn schuld uiteraard.

Vanavond met man naar de bioscoop, hopelijk is de koppijn dan ondertussen weg.
Ik moet mijn huis poetsen en ik heb nu al geen zin meer. En ik ben nog niet op de helft. Meh!
Best wel ruk, nadat mijn kinderen afgelopen weken ombeurte ziek waren ben ik sinds dinsdag ziek. Dat is altijd drama want mijn man moet dan de boel overnemen en dat kan eigenlijk nooit want drukke ondernemer en geen familie die wil helpen, dan voel ik me altijd heel zielig dat er niemand voor mij zorgt terwijl ik altijd voor iedereen zorg (hij doet het wel hoor maar schoorvoetend). Het huishouden ligt dan ook op z'n gat wat ook wel logisch is maar dat moet dan allemaal weer ingehaald worden. Middelste ging ook nog door zijn enkel vrijdag en kon niet lopen en niet naar school, morgen partijtje hier thuis met 9 kleuters en een springkussen, op hoop van zegen ;)
Ben brak, vreselijk laat gemaakt gister. Moest mn eigen ontbijt maken want vriend was nog brakker en zijn broodjes ei zijn veel lekkerder dan de mijne. Snap nog steeds niet waarom!!

Nu op de bank met het geluid van een geweldadig schietspel op de achtergrond.
Mijn ernstige chronische ziekte is mij vandaag nog veel harder aan het zieken 😒

Dus ik denk dat ik maar eens Zwaar Leven van Brigitte Kaandorp gaan zingen. Althans als ik de energie had om te zingen 😜
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Sterkte voor degenen die ziek zijn of pijn hebben :rose:

Hier is het 40 graden en de airco is stuk :-|
Djessy schreef:
28-06-2025 13:09
Ik ging vanochtend heel fanatiek m'n balkon opruimen, breekt m'n bezem in tweeën O_o
Dezelfde bezem als waar ik m'n ramen en kozijnen ff flink mee wilde soppen.
Plus de hond van m'n zus die onder m'n neus genadeloos ligt te ruften :pukey:
Je wilde met die bezem de hond soppen???
:rofl:

Mijn bovenste tijdelijke kunstgebit zit niet lekker en ik wil hem eigenlijk uit doen, maar ik zit in de bios dus dat kan niet :cry:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sta vast in de file na een heerlijke week zee . Staat echt stil en mijn hondje wordt nu al gek hoop dat er zo beweging in komt want er uit op de snelweg geen goed idee .
Ik heb vakantie dus mijn leven valt wel mee, maar ik word zelf zo zwaar :-[
huismuis
Mag ik nog verder klagen?

Man had dus ook nog ergens anders een kastje gescoord. Simpel ikea ladenkastje. Wil ik het net gaan schoonmaken, zie ik dat de lak afbladdert en er tig beschadigingen zijn. Het hele kastje is sowieso te smerig om beet te pakken en als klapper hebben die sukkels van verkopers het ook nog lopen verven. Een wit geperstdinges Ikeakastje met lades. Verven. Hoe. Dan. Zelfs de kringloop had het niet willen hebben.

En man zegt, niet gezien (6). En ook, stel je niet zo aan. Iemand trouwen met mijn man? Kan vandaag nog.
Ik ben de hele dag alleen met de kinderen want man is naar festival en denk dat ik net mijn teen heb gebroken :"-(
Zebra tussen de paarden
LemoosGaatDoor schreef:
28-06-2025 12:32
Extra vroeg opgestaan met een brak hoofd zodat de hond nog in koeler weer een fatsoenlijke wandeling kan maken. Beestje in haar tuigje gezet, ik draai mij om om de riem vast te maken, is ze weer terug naar haar mand gehobbeld. Weigerde zo vroeg op te staan en ging weer slapen.
Klinkt als een leuk eigenwijs beest😁
Maar mensen gaan voorbij
calvijn1 schreef:
28-06-2025 13:42
Je wilde met die bezem de hond soppen???
:rofl:

Mijn bovenste tijdelijke kunstgebit zit niet lekker en ik wil hem eigenlijk uit doen, maar ik zit in de bios dus dat kan niet :cry:
Donker in de bios toch? Dus kan best😅
Maar mensen gaan voorbij
Ik heb beloofd dat ik ga flyboarden en ik vind het echt te koud.
Laat staan dat het water echt nog lang niet is opgewarmd door een warme zomer.
Ik ben op vakantie en heb een uur moeten wachten tot er een bedje bij het zwembad vrij kwam. Pittig.
apppie schreef:
28-06-2025 14:33
Ik ben op vakantie en heb een uur moeten wachten tot er een bedje bij het zwembad vrij kwam. Pittig.
:hug: voor zoveel leed!
apppie schreef:
28-06-2025 14:33
Dat wordt morgenvroeg handdoekje leggen dus :). Ook zwaar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven