Hoe zwaar is jouw leven vandaag
zaterdag 28 juni 2025 om 11:47
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.
Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 28 juni 2025 om 12:48
Gewoon lekker je jurkjes aantrekken en genieten van je vakantie. En na de vakantie kan je altijd nog de kelder inruilen voor de sportschool.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑28-06-2025 12:20Ik ben mijn koffer aan het inpakken voor mijn vakantie en in elk jurkje lijk ik 8 maanden zwanger.
Zo’n spijt dat ik (ondanks al mn voornemens) veel te vaak in de kelderkast heb gezeten en te weinig in de sportschool.
Voor een portie peptalk over van je eigen lichaam houden, is Lotte van Eijk op insta een aanrader vind ik.
zaterdag 28 juni 2025 om 13:05
Het is juist goed wat je doet, opladen heet dat. Het beste wat je voor jezelf en je omgeving kunt doen.Rodepeper schreef: ↑28-06-2025 12:34Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé
Cum non tum age
zaterdag 28 juni 2025 om 13:06
Zijn het niet je knieën?Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑28-06-2025 12:38Nou, die van mij ook, al een hele tijd, bij het uitstappen. En geen idee wat er mankeert.
zaterdag 28 juni 2025 om 13:07
Misschien niet zaligmakend. Maar heb je al een goede noise cancelling koptelefoon ? Ik draag 's nachts Soundcore by Anker A20 sleeping buds. Binnenkort komt de nieuwe verbeterde A30 uit. Ik speel er met de bijbehorende app tegengeluiden op af.Sterrenstof74 schreef: ↑28-06-2025 12:19Mijn vakantie is begonnen met wéér een slapeloze nacht door aso-achterburen. En nu proberen andere buren al een uur lang een benzinemaaier aan de praat te krijgen.
Soms lijkt een geluidswerende koepel over mijn eigen huis en tuin me best fijn.
Sterkte hoor. Niets zo erg als van die overlastgevende kut buren
zaterdag 28 juni 2025 om 13:09
zaterdag 28 juni 2025 om 13:09
Ik was gisteren vrij zoals elke vrijdag, tijd om huishouden te doen of iets leuks. Ik heb alleen maar gesport en boodschappen gedaan. Kan beter op vrijdag weer gaan werken denk ik soms.
Verder suf op de bank gezeten en met hoofdpijn naar bed gegaan en vanmorgen mee opgestaan.
Vanmorgen moesten we een klusje bij schoonouders doen, schoonvader heeft Alzheimer en daar valt geen normaal gesprek meer mee te voeren. Schoonmoeder is op maar meer hulp dan wat ze nu hebben willen ze niet.
Ben nu moed aan het verzamelen om zo weer ff naar de sportschool te gaan. Zo geen zin maar weet dat ik me meestal iets beter voel daarna Ipv als de eeuwige vadsig zeekoe.
En het contact met mijn eigen moeder is momenteel ook weer nihil. Alles is altijd mijn schuld uiteraard.
Vanavond met man naar de bioscoop, hopelijk is de koppijn dan ondertussen weg.
Verder suf op de bank gezeten en met hoofdpijn naar bed gegaan en vanmorgen mee opgestaan.
Vanmorgen moesten we een klusje bij schoonouders doen, schoonvader heeft Alzheimer en daar valt geen normaal gesprek meer mee te voeren. Schoonmoeder is op maar meer hulp dan wat ze nu hebben willen ze niet.
Ben nu moed aan het verzamelen om zo weer ff naar de sportschool te gaan. Zo geen zin maar weet dat ik me meestal iets beter voel daarna Ipv als de eeuwige vadsig zeekoe.
En het contact met mijn eigen moeder is momenteel ook weer nihil. Alles is altijd mijn schuld uiteraard.
Vanavond met man naar de bioscoop, hopelijk is de koppijn dan ondertussen weg.
zaterdag 28 juni 2025 om 13:12
Best wel ruk, nadat mijn kinderen afgelopen weken ombeurte ziek waren ben ik sinds dinsdag ziek. Dat is altijd drama want mijn man moet dan de boel overnemen en dat kan eigenlijk nooit want drukke ondernemer en geen familie die wil helpen, dan voel ik me altijd heel zielig dat er niemand voor mij zorgt terwijl ik altijd voor iedereen zorg (hij doet het wel hoor maar schoorvoetend). Het huishouden ligt dan ook op z'n gat wat ook wel logisch is maar dat moet dan allemaal weer ingehaald worden. Middelste ging ook nog door zijn enkel vrijdag en kon niet lopen en niet naar school, morgen partijtje hier thuis met 9 kleuters en een springkussen, op hoop van zegen

zaterdag 28 juni 2025 om 13:17
zaterdag 28 juni 2025 om 13:19
zaterdag 28 juni 2025 om 13:42
Je wilde met die bezem de hond soppen???

Mijn bovenste tijdelijke kunstgebit zit niet lekker en ik wil hem eigenlijk uit doen, maar ik zit in de bios dus dat kan niet

Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 28 juni 2025 om 14:04
Mag ik nog verder klagen?
Man had dus ook nog ergens anders een kastje gescoord. Simpel ikea ladenkastje. Wil ik het net gaan schoonmaken, zie ik dat de lak afbladdert en er tig beschadigingen zijn. Het hele kastje is sowieso te smerig om beet te pakken en als klapper hebben die sukkels van verkopers het ook nog lopen verven. Een wit geperstdinges Ikeakastje met lades. Verven. Hoe. Dan. Zelfs de kringloop had het niet willen hebben.
En man zegt, niet gezien
. En ook, stel je niet zo aan. Iemand trouwen met mijn man? Kan vandaag nog.
Man had dus ook nog ergens anders een kastje gescoord. Simpel ikea ladenkastje. Wil ik het net gaan schoonmaken, zie ik dat de lak afbladdert en er tig beschadigingen zijn. Het hele kastje is sowieso te smerig om beet te pakken en als klapper hebben die sukkels van verkopers het ook nog lopen verven. Een wit geperstdinges Ikeakastje met lades. Verven. Hoe. Dan. Zelfs de kringloop had het niet willen hebben.
En man zegt, niet gezien

zaterdag 28 juni 2025 om 14:18
Klinkt als een leuk eigenwijs beestLemoosGaatDoor schreef: ↑28-06-2025 12:32Extra vroeg opgestaan met een brak hoofd zodat de hond nog in koeler weer een fatsoenlijke wandeling kan maken. Beestje in haar tuigje gezet, ik draai mij om om de riem vast te maken, is ze weer terug naar haar mand gehobbeld. Weigerde zo vroeg op te staan en ging weer slapen.
Maar mensen gaan voorbij
zaterdag 28 juni 2025 om 14:21

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in