Hoe zwaar is jouw leven vandaag

28-06-2025 11:47 319 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.

Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Loren schreef:
29-06-2025 08:37
Ik hoef vandaag helemaal niks. Behalve op de bank liggen en f1 kijken. Ook heel zwaar hoor. Want ik ben vooral successupporter en er valt veel te weinig te juichen voor Max dit seizoen.

Ik heb heel erg met je te doen!
dolfje schreef:
29-06-2025 09:23
Zo herkenbaar. Als ik 5 uur slaap is het veel. Of ik nu vroeg of laat naar bed ga.

Hier ook. Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga.
Hallodaar schreef:
29-06-2025 09:46
Hier ook. Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga.
Ik baal daar echt van, voel me nooit eens echt uitgerust. Gelukkig zijn we morgen vrij.
dolfje schreef:
29-06-2025 09:23
Zo herkenbaar. Als ik 5 uur slaap is het veel. Of ik nu vroeg of laat naar bed ga.
Herkenbaar helaas. Afgelopen 2 nachten was het max 3 uur. Echt ruk.
Ik moet strijken en de badkamer schoonmaken. Zo geen zin in. Maar het moet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
29-06-2025 12:27
Ik moet strijken en de badkamer schoonmaken. Zo geen zin in. Maar het moet.
Van wie?
Van mij :-(
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik ben nog vies en bezweet van het sporten en zit nu al een paar uur in de tuin zonder gedouched te hebben. Geen zin om op te staan, 10meter door het huis te lopen, kleren en handdoek te pakken. Wat een gedoe.
13 km hardlopen, prima.
Maar ook nog 30 stappen zetten om bij de douche te komen vind ik echt te zwaar.
ldp schreef:
29-06-2025 12:34
Van wie?
Van de strijk-politie.
BiRdiE schreef:
29-06-2025 08:39
Hele weekend tevergeefs gewacht op een berichtje van de man die ik leuk vind…en het ergste is, dat ik weet dat het tevergeefs is, maar toch beetje verdrietig…
Gaat wel weer over. Ik weet het al in mijn hoofd, nu nog in mijn hart.
Die man snapt er niks van. Weet niet wat ie mist. Je verdient iemand die ziet hoe leuk je bent.
Ik wil de badkamer schoonhebben.
Dat wilde ik eigenlijk voor 12 uur al..
Jammerlijk mislukt.
Heel zwaar leven in mijn pyjama op de bank. 😁
in pyama op de bank is het advies van de RIVM dus je bent heel goed bezig. Schone badkamers zijn niet nodig bij deze hitte, schoonmaken is sowiezo zwaar overschat.
aim schreef:
29-06-2025 17:05
in pyama op de bank is het advies van de RIVM dus je bent heel goed bezig. Schone badkamers zijn niet nodig bij deze hitte, schoonmaken is sowiezo zwaar overschat.
Jij maakt mijn leven iets minder zwaar.

Hier moet ook nog een badkamer worden gepoetst. En een stapel worden gestreken. Dat laatste begin ik niet aan.

Over de badkamer twijfelde ik. Maar ja, als zelfs het rivm nee zegt. Dan zou het wel heel dom zijn om het toch te gaan doen.
Hier alleen boodschappen gedaan (we moeten nu eenmaal eten en drinken) en 2 witte wassen gedraaid. Dat hangt nu heerlijk te drogen en te bleken in de volle zon.
Verder maar weinig zin in wat dan ook.
De stofzuiger staat al geruime tijd geduldig te wachten in de de hoek van de kamer, maar ik heb die aanknop nog niet aangeraakt.
Er komt weinig uit mijn handen.
merano schreef:
29-06-2025 12:40
Van mij :-(
Dat kan volgende week of later ook wel.
Ik wil m'n huis luchten want het is warm. Maar dat betekent kennelijk ook dat de vleesverbrandingen door mensen die niet kunnen barbecueën zijn begonnen en nu stinkt het in huis. Om het nog erger te maken, ik ben vegetariër.

Als de buurman barbecuet heb ik daar geen problemen mee, die kan het goed, maar dit ruikt echt niet alsof je dat zou moeten opeten.
dolfje schreef:
29-06-2025 17:49
Dat kan volgende week of later ook wel.
Ik wacht nog steeds op de kabouters die boven gaan stofzuigen en badkamer gaan poetsen. Vrees dat ik het volgend weekend toch echt zelf moet gaan doen. En ja, moet echt, want badkamer is al 3 weken niet gedaan. Gelukkig woon ik tegenwoordig alleen, dus heel vies is het niet ;-D
Beschuitmetjam schreef:
29-06-2025 12:49
Die man snapt er niks van. Weet niet wat ie mist. Je verdient iemand die ziet hoe leuk je bent.
Lief :heart: ! Dank je!

(En stiekem toch de hele dag op mijn telefoon aan het kijken :facepalm: )
aim schreef:
29-06-2025 17:05
Ahhh zo lief! Dankjewel.
Je hebt ook gelijk eigenlijk!
Ik moest aan pakketje met een bikini van 5 euro 5 km verderop ophalen. Volgens navigatie was de snelweg beste optie. Niet dus. Ik kwam direct in een stilstaande file terecht en heb er 1,5 uur over gedaan er te komen. Terug binnendoor gegaan. Nou ben ik chagrijnig en heb ik koppijn.
VGM1980 schreef:
30-06-2025 10:08
Ik moest aan pakketje met een bikini van 5 euro 5 km verderop ophalen. Volgens navigatie was de snelweg beste optie. Niet dus. Ik kwam direct in een stilstaande file terecht en heb er 1,5 uur over gedaan er te komen. Terug binnendoor gegaan. Nou ben ik chagrijnig en heb ik koppijn.
Maaaaar de bikini heb je nu!
BiRdiE schreef:
30-06-2025 10:20
Maaaaar de bikini heb je nu!
dat wel maar had net zo goed hier bij de plaatselijke winkel 1 van 15 euro kunnen halen :lol:
Jaaaa maar bij het bestellen was je superblij dat je zo’n leuke bikini had gevonden, voor MAAR €5! :lol: :lol:
Had ik al verteld dat mijn badkamer nog steeds geen beurt gehad heeft? De strijk is wel bijna af, gelukkig. Pfiew, wat is het warm boven zo'n strijkplank.

Wat de bikini betreft:Jje hebt er met al die inspanning minstens een ons afgezweet. Dat is nooit weg voor in je bikini. ;-)

merano schreef:
30-06-2025 12:50
Had ik al verteld dat mijn badkamer nog steeds geen beurt gehad heeft? De strijk is wel bijna af, gelukkig. Pfiew, wat is het warm boven zo'n strijkplank.

Wat de bikini betreft:Jje hebt er met al die inspanning minstens een ons afgezweet. Dat is nooit weg voor in je bikini. ;-)
Samen hebben we de boel voor elkaar!
Ik heb die badkamer gedaan, maar er ligt hier nog een enorme stapel schone was te wachten.
:high5:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven