Sinds wanneer hang jij hier rond?

maandag 30 juni 2025 om 16:34
yellowpino schreef: ↑30-06-2025 16:30Maar waren HPL en pippi niet 2 verschillende forummers? Pippi was volgens mij ziek, of ze overleden is weet ik niet. En inderdaad: HPL was niet de allerleukste forummer.
Yep.
maandag 30 juni 2025 om 16:35
maandag 30 juni 2025 om 16:42
Ohh, Eleonora. Wat vond ik dat een mooi en wijs mens!
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
maandag 30 juni 2025 om 17:08
Op deze biosmeeting was ik ook
Ik heb een account sinds 2009 en altijd dezelfde Nick gehad, maar het heeft jaren geduurd voordat ik daadwerkelijk iets ging (durfde) te schrijven en ik ben nooit een heel actieve schrijver geweest, lezen doe ik wel bijna iedere dag.

maandag 30 juni 2025 om 17:10
Mittens schreef: ↑30-06-2025 17:08Op deze biosmeeting was ik ookEn in die periode ben ik ook een aantal keer op wat kleinere meetings geweest met forummers uit een kooktopic volgens mij.
Ik heb een account sinds 2009 en altijd dezelfde Nick gehad, maar het heeft jaren geduurd voordat ik daadwerkelijk iets ging (durfde) te schrijven en ik ben nooit een heel actieve schrijver geweest, lezen doe ik wel bijna iedere dag.
Ja, hai!! ik heb jou vorig jaar ofzo de foto's nog gemaild
maandag 30 juni 2025 om 17:57
Ik sinds 2000. Ik las de Viva ook.
Ik kan me nog een paar forummers herinneren van toen, zoals Blijfgewoonbianca die er nu nog steeds is.
Twee sympathieke forummers van toen zie ik niet meer;
Zoyla en allehensaandesk.
Wie kent ze ook? Of hebben ze nu een andere naam? Ik heette toen Vicky.
Ik kan me nog een paar forummers herinneren van toen, zoals Blijfgewoonbianca die er nu nog steeds is.
Twee sympathieke forummers van toen zie ik niet meer;
Zoyla en allehensaandesk.
Wie kent ze ook? Of hebben ze nu een andere naam? Ik heette toen Vicky.
backpack10 wijzigde dit bericht op 30-06-2025 17:58
Reden: Spelling
Reden: Spelling
0.34% gewijzigd
maandag 30 juni 2025 om 18:22
maandag 30 juni 2025 om 18:53
Sinds 2000, toen ik pril zwanger was van ons kind en onder een ander nick.
Dit is mijn 3e nick.
Wie herinnert zich Lamaatje nog?
Zij heeft tijdens haar ziekte nog 3 paar sokken voor me gebreid.
Maar in 2000 schreef hier ene Monica mee, die beleefde dagelijks de ene na de andere hilariteit mee.
Edit: Eleonora mis ook nog steeds.
Dit is mijn 3e nick.
Wie herinnert zich Lamaatje nog?
Zij heeft tijdens haar ziekte nog 3 paar sokken voor me gebreid.
Maar in 2000 schreef hier ene Monica mee, die beleefde dagelijks de ene na de andere hilariteit mee.
Edit: Eleonora mis ook nog steeds.
Pieremachochel
maandag 30 juni 2025 om 19:05
Het VF had altijd hele bijzondere kostgangers : wie herinnert zich Brummetje nog ?
En wie dweilde nou ook alweer elke dag met bleek ? ( ze had toentertijd een rijke vent en een kinderopvang. Toen ze net bevallen was ging d’r vent pleite ) .
En wie dweilde nou ook alweer elke dag met bleek ? ( ze had toentertijd een rijke vent en een kinderopvang. Toen ze net bevallen was ging d’r vent pleite ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 30 juni 2025 om 19:10
Tasssblijfgewoonbianca schreef: ↑30-06-2025 19:05Het VF had altijd hele bijzondere kostgangers : wie herinnert zich Brummetje nog ?

Brummetje/Truffelmania was vooral eng.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 30-06-2025 19:12
5.46% gewijzigd
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 30 juni 2025 om 19:17
Was een heeeeel bijzonder exemplaar.
Hoe heette die van

maandag 30 juni 2025 om 19:18
Jaaa, dat was Missie. Wat heb ik daar een last van gehad zeg, en ik was echt de enige niet. Pagina's heb ik er over gemaild naar de toenmalige CM en die stak geen poot uit.blijfgewoonbianca schreef: ↑30-06-2025 19:17Was een heeeeel bijzonder exemplaar.
Hoe heette die vanook alweer ? MissyM , toch ?
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 30 juni 2025 om 19:20
Nee, ze (?) moest mij ook altijd hebben.Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2025 19:18Jaaa, dat was Missie. Wat heb ik daar een last van gehad zeg, en ik was echt de enige niet. Pagina's heb ik er over gemaild naar de toenmalige CM en die stak geen poot uit.
En Iris, de forum-petite . Met haar tweelingzus die alles had meegemaakt en haar romance Arrrrmand, die een behoorlijk Corona gekkie bleek te zijn.
maandag 30 juni 2025 om 19:22
maandag 30 juni 2025 om 19:22
Oeehhh ja Brummetje doet wel een lichtje branden.blijfgewoonbianca schreef: ↑30-06-2025 19:17Was een heeeeel bijzonder exemplaar.
Hoe heette die vanook alweer ? MissyM , toch ?
Ik actief vanaf 2004...Nu 1 nick verder.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in