Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9

18-08-2023 10:21 805 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Frizz schreef:
09-07-2025 13:16
Oh jee Robert Jan en Suzanne van B&B vol liefde zijn uit elkaar. Haar hart is gebroken schrijft ze.
Er is daar wel iets gebeurd als ik de reacties lees. "Liever een man die wel eerlijk is" en dat soort dingen

Wel jammer zeg. Vond ze op het oog een leuk stel
Kelly Osbourne werd ten huwelijk gevraagd. Ozzie en Sharon kijken toe.
Afbeelding
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Kenya Kinksi Jones en Will Peltz gaan trouwen.

Wie?

Kenya is de dochter van Nastassia Kinski en Quincy Jones en Will is het broertje van Nicola Peltz die getrouwd is met Brooklyn Beckham.
Afbeelding
Robert Jan en Suzanne van B&B vol liefde zijn uit elkaar. Jammer, leek een leuk stel samen. O oeps, mosterd...
Noëlle_ismijnnaam schreef:
09-07-2025 16:49
Robert Jan en Suzanne van B&B vol liefde zijn uit elkaar. Jammer, leek een leuk stel samen. O oeps, mosterd...
Ik vond hen al nooit goed bij elkaar passen. Ben benieuwd wat er is gebeurd.
PoesMinoes schreef:
09-07-2025 19:55
Ik vond hen al nooit goed bij elkaar passen. Ben benieuwd wat er is gebeurd.
Ik voelde het ook niet echt tijdens de uitzendingen, dat ze stapelverliefd werden.
En ineens was het een koppeltje. Het verbaast me niet echt.
Ik zag net op Instagram een huwelijksaanzoek aan Femke Bol voorbij komen. Of was dat al genoemd?
Maleficent schreef:
10-07-2025 09:51
Ik voelde het ook niet echt tijdens de uitzendingen, dat ze stapelverliefd werden.
En ineens was het een koppeltje. Het verbaast me niet echt.
Ik "ken" het betreffende stel niet maar heb in het algemeen bij zulke programma's het idee dat deelnemers soms druk ervaren om er als koppel uit te komen. Voor het publiek of misschien druk vanuit de productie of zichzelf ....
Het huwelijk van Patricia Paay (76) en Robert Hinfelaar (37) is voorbij laten de twee weten. Ze zijn als goede vrienden gescheiden en blijven samen voor de hondjes zorgen. Voor Patricia is het haar 3e scheiding.
SweetFirefly schreef:
27-07-2025 18:29
Het huwelijk van Patricia Paay (76) en Robert Hinfelaar (37) is voorbij laten de twee weten. Ze zijn als goede vrienden gescheiden en blijven samen voor de hondjes zorgen. Voor Patricia is het haar 3e scheiding.
Vierde toch? Wel sneu voor haar.
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
27-07-2025 18:53
40 jaar leeftijdsverschil is ook wel behoorlijk. Zat erin dat dat een keer zou stranden.
juliet64 schreef:
Joey Fresco, Adam Curry. Wie is de vierde?

Oh ik zie het al, Gerard Visser.

Wat is het toch met zulke vrouwen, ook bijvoorbeeld een Connie en Patty....verkeerde ondoordachte keuzes? Zelf een beetje van het padje?
juliet64 schreef:
Ja, je hebt gelijk. Man nr. 1 was mij niet bekend.
Vivalafete25 schreef:
27-07-2025 19:44
Joey Fresco, Adam Curry. Wie is de vierde?

Oh ik zie het al, Gerard Visser.

Wat is het toch met zulke vrouwen, ook bijvoorbeeld een Connie en Patty....verkeerde ondoordachte keuzes? Zelf een beetje van het padje?
Of beroemdheidsgeile , niet zulke aardige mannen.
Het hoeft natuurlijk niet de schuld van de vrouwen te zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
27-07-2025 20:17
Ja mooi weer, mannelijke celebs met jonge vrouwen, vrouw = gold digger. Andersom; ligt ook aan de vrouw.
Star⁴ schreef:
27-07-2025 20:22
Ja mooi weer, mannelijke celebs met jonge vrouwen, vrouw = gold digger. Andersom; ligt ook aan de vrouw.
Ik had niet "vrouwen" moeten schrijven.. ik dacht gewoon even in het genre van Patricia. Een Peter Faber past er ook tussen natuurlijk, om maar wat te noemen.

En die ongelijkheid vind ik ook altijd vreemd. Over Vieze Jeroentje zegt bijna nooit iemand dat het een golddigger is. Als het andersom zou zijn, met leeftijdsverschil en een rijke partner...
Vivalafete25 schreef:
27-07-2025 20:58

En die ongelijkheid vind ik ook altijd vreemd. Over Vieze Jeroentje zegt bijna nooit iemand dat het een golddigger is. Als het andersom zou zijn, met leeftijdsverschil en een rijke partner...
Volgens mij is dat uitgebreid besproken destijds hoor, dat hij van Lieke van Lexmond oversprong naar Linda voor zijn carrière.
Maar ja, nu is hij bekender om andere capriolen.
blijfgewoonbianca schreef:
27-07-2025 20:17
Ja en 50% van de relaties strandt op een gegeven moment. En met een leeftijdsverschil is die kans nog groter. Hoeft niet aan iemand te liggen. Thats life. Soms is de koek op en de prik uit de cola.
muts87 schreef:
27-07-2025 21:09
Ja en 50% van de relaties strandt op een gegeven moment. En met een leeftijdsverschil is die kans nog groter. Hoeft niet aan iemand te liggen. Thats life. Soms is de koek op en de prik uit de cola.
Ik geloof ook dat tweede (derde, vierde) huwelijken vaak minder succesvol zijn dan eerste huwelijken, en die stranden ook nogal eens. Dus statistisch gezien is het geen verrassing.
Patricia heeft in het begin volgens mij wel eens uitgesproken dat ze niet verwachtte dat het eeuwig zou duren en hij wellicht ooit een jongere vrouw zou willen .
Ik vind het jammer voor haar zeker in deze periode met veel gezondheidsklachten maar denk dat ze haar eigen boontjes prima kan doppen .
Maleficent schreef:
27-07-2025 21:02
Volgens mij is dat uitgebreid besproken destijds hoor, dat hij van Lieke van Lexmond oversprong naar Linda voor zijn carrière.
Maar ja, nu is hij bekender om andere capriolen.
Ik denk dat Lieke hier achteraf zo blij mee zal zijn.
Steven en Jamie Kazan gaan scheiden maar blijven wel samenwerken. Zij blijft ook zijn manager.
Yildizlar2 schreef:
28-07-2025 08:11
Patricia heeft in het begin volgens mij wel eens uitgesproken dat ze niet verwachtte dat het eeuwig zou duren en hij wellicht ooit een jongere vrouw zou willen .
Ik vind het jammer voor haar zeker in deze periode met veel gezondheidsklachten maar denk dat ze haar eigen boontjes prima kan doppen .

Ze zijn toch flink wat jaren samen gelukkig geweest en nu is de koek dus op en i.d.d. sneu dat dat juist is wanneer ze gezondheidsproblemen heeft.
Liam Neeson en Pamela Anderson zijn verliefd :heart:

https://www.linda.nl/nieuws/entertainme ... rverliefd/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi stel! Pamela is ook echt een prachtige vrouw vind ik
Irregular_Choice schreef:
30-07-2025 12:14
Liam Neeson en Pamela Anderson zijn verliefd :heart:

https://www.linda.nl/nieuws/entertainme ... rverliefd/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi stel! Pamela is ook echt een prachtige vrouw vind ik
Wow wat gaaf! Die stond niet op mijn bingokaart voor 2025!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven