"Ze zit achter een muur, en ik raak haar niet meer
zaterdag 19 juli 2025 om 22:42
De overgang kan echt een hel zijn hoor, al die veranderingen, lichaamelijk en geestelijk die je door maakt, en dat kan jaren duren, als zij daarbij zich ook nog een slag in de rondte werkt, kinderen heeft (die waarschijnlijk de puberleeftijd hebben) en voor haar ouders zorgt terwijl ze niet uit een fijn nest komt is het niet meer dan normaal dat ze te moe is om zin in seks te hebben en wellicht een relatie niet kan dragen. Ze heeft behoefte aan rust, gun haar dat dan ook hoe moeilijk het ook is,
En wat de kinderen betreft, hoe lang ken je haar en de kinderen? Uiteraard is het moeilijk je draai te vinden binnen een gezin maar ik vind het niet meer dan logisch dat haar kinderen op de 1ste plaats komen die waren er namelijk al voor jou niet waar. Sterkte en wie weet als ze rust heeft en tot zichzelf kan komen, aan haar nieuwe lichaam gewend is, wil ze wel weer contact, zo niet zou je het toch moeten accepteren en gewoon je eigen leven weer op moeten pakken;
En wat de kinderen betreft, hoe lang ken je haar en de kinderen? Uiteraard is het moeilijk je draai te vinden binnen een gezin maar ik vind het niet meer dan logisch dat haar kinderen op de 1ste plaats komen die waren er namelijk al voor jou niet waar. Sterkte en wie weet als ze rust heeft en tot zichzelf kan komen, aan haar nieuwe lichaam gewend is, wil ze wel weer contact, zo niet zou je het toch moeten accepteren en gewoon je eigen leven weer op moeten pakken;
zondag 20 juli 2025 om 08:31
Beste forummers.
Net als trollhunten/hinten is het ook niet toegestaan om te hinten/hunten naar AI. Wanneer je vermoedt dat een tekst AI is, kun je dit bij ons melden en/of bespreken op een van de Napraattopics zodat een topic niet vervuild wordt met een heel reeks aan reacties hierover.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Net als trollhunten/hinten is het ook niet toegestaan om te hinten/hunten naar AI. Wanneer je vermoedt dat een tekst AI is, kun je dit bij ons melden en/of bespreken op een van de Napraattopics zodat een topic niet vervuild wordt met een heel reeks aan reacties hierover.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 20 juli 2025 om 09:40
Vind je dit het beeld van een perfecte echtgenoot?
Damn, doe ik het al jaren helemaal fout
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
zondag 20 juli 2025 om 09:47
Ik denk dat TO dat zo ziet ja.
zondag 20 juli 2025 om 09:48
zondag 20 juli 2025 om 10:21
To, echt of niet, jij zoekt iemand die voldoet aan het plaatje dat jij voor jezelf wenst. Je wil een vrouw die chemie uitstraalt waar jij van kan genieten. Terwijl je een vrouw hebt die zichzelf over de kop werkt én in de overgang zit en zoals je haar beschrijft op haar tandvlees loopt. En jij blijft maar verlangen naar een vrouw die zich vol overgave en passie (seksueel) op jullie relatie kan storten.
Waar ben jij een partner in deze? Daar lees ik eerlijk gezegd weinig over. Behalve haar complimenteren dat ze nog steeds een lekker ding is. Als je goed naar haar luistert is dat wat haar op dit moment in haar leven het minste boeit, of ze nog wel een lekker ding wordt gevonden door jou.
Jouw tekst komt ook op mij heel onprettig en erg 'me' focust over. Ik denk dat het terecht is dat je je schilderijtjes van de muur hebt gehaald.
Waar ben jij een partner in deze? Daar lees ik eerlijk gezegd weinig over. Behalve haar complimenteren dat ze nog steeds een lekker ding is. Als je goed naar haar luistert is dat wat haar op dit moment in haar leven het minste boeit, of ze nog wel een lekker ding wordt gevonden door jou.
Jouw tekst komt ook op mij heel onprettig en erg 'me' focust over. Ik denk dat het terecht is dat je je schilderijtjes van de muur hebt gehaald.
zondag 20 juli 2025 om 11:57
Alleen als je een heel sterke maag hebt.
zondag 20 juli 2025 om 12:07
Je wilt dat ze blijft zoals ze was. Lekker, sexy en geil. En de rest van het hele verhaal is bijzaak.
Zij kan én wil niet meer de sexy stoeipoes uithangen, en nu blijkt dat de relatie verder op niets was gebaseerd.
Dus dan is er niets meer op samen verder op te bouwen en kun je beter de handdoek in de ring gooien.
Jij staat nu stampvoetend te krijsen in de supermarkt omdat jij je snoepjes niet meer mag.
Edit: En hoezo moet zij van alles uit de kast trekken om jouw probleem op te lossen? Jij wilt dat ze aan de hormonen gaat, naar therapie gaat, op tantra lessen gaat, en weet ik veel wat nog meer, alles om haar libido omhoog te krijgen. Omdat jij een probleem ervaart met de seksualiteit.
Zij heeft helemaal geen problemen met haar libido, dus ze hoeft dat ook niet op te lossen.
Zij kan én wil niet meer de sexy stoeipoes uithangen, en nu blijkt dat de relatie verder op niets was gebaseerd.
Dus dan is er niets meer op samen verder op te bouwen en kun je beter de handdoek in de ring gooien.
Jij staat nu stampvoetend te krijsen in de supermarkt omdat jij je snoepjes niet meer mag.
Edit: En hoezo moet zij van alles uit de kast trekken om jouw probleem op te lossen? Jij wilt dat ze aan de hormonen gaat, naar therapie gaat, op tantra lessen gaat, en weet ik veel wat nog meer, alles om haar libido omhoog te krijgen. Omdat jij een probleem ervaart met de seksualiteit.
Zij heeft helemaal geen problemen met haar libido, dus ze hoeft dat ook niet op te lossen.
zondag 20 juli 2025 om 12:29
Eens met je post, maar dit laatste is wel erg kort door de bocht hè. Als ik vandaag besluit dat ik prima zonder seks verder kan in mijn huwelijk, mag mijn man daar niks van vinden want ‘ik heb er tenslotte geen probleem mee?’. Mwah.Dutchess schreef: ↑20-07-2025 12:07Je wilt dat ze blijft zoals ze was. Lekker, sexy en geil. En de rest van het hele verhaal is bijzaak.
zondag 20 juli 2025 om 12:46
Natuurlijk mag je man daar iets van vinden, maar zolang jij geen monogamie eist kan hij zelf beslissen hoe hij er mee om wil gaan.Hotgirlsummer schreef: ↑20-07-2025 12:29Eens met je post, maar dit laatste is wel erg kort door de bocht hè. Als ik vandaag besluit dat ik prima zonder seks verder kan in mijn huwelijk, mag mijn man daar niks van vinden want ‘ik heb er tenslotte geen probleem mee?’. Mwah.
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
zondag 20 juli 2025 om 12:48
zondag 20 juli 2025 om 14:51
Hij mag er van alles van vinden. Maar hij kan niet bepalen dat zij dan maar in therapie moet of gewoon zin moet maken.Hotgirlsummer schreef: ↑20-07-2025 12:29Eens met je post, maar dit laatste is wel erg kort door de bocht hè. Als ik vandaag besluit dat ik prima zonder seks verder kan in mijn huwelijk, mag mijn man daar niks van vinden want ‘ik heb er tenslotte geen probleem mee?’. Mwah.
Hij kan of bij haar blijven, bespreken of hij buiten de deur mag sexen en anders van haar af gaan.
zondag 20 juli 2025 om 16:03
Je wil haar sprankelende zelf terug, maar daar bedoel je zo te lezen haar naar seks verlangende zelf mee. Het lijkt alsof er verder helemaal niets is. Bij een vrouw in de overgang kan het gebeuren dat het verlangen naar seks een tijdlang 0 is. Maar in een relatie kan iemand ook ziek worden waardoor de seks op een laag pitje staat, of er vindt een groot verlies plaats waardoor seks het laatste is waar je aan denkt. Op dat soort momenten zou je terug moeten kunnen vallen op de liefde, steun en geborgenheid die een echt goede relatie geeft. Iedere keer dat jij nu door blijft zeuren over seks, of indirect haar die richting op probeert te krijgen door bijvoorbeeld therapie voor te stellen, breekt er iets bij haar. Ik denk dat ze nu inziet dat de liefde tussen jullie niet voldoende is. Jij snapt er niets van, denkt haar zelfs te moeten vergeven, maar als ik dit verhaal zo lees, denk ik dat je flink tekort geschoten bent.
♥

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in