Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
zaterdag 19 juli 2025 om 17:22
Dat probeerde ik toen bij deze persoon ook en gaf mijn grenzen aan. Bij haar werkte het niet.Rouge__ schreef: ↑19-07-2025 16:00waarom verbaasd mij dit niet![]()
![]()
maar idd of als mensen domme dingen uitkramen, zeggen van maar wat bedoel je precies? kan je het uitleggen net zo lang tot ze zichzelf klem lullen
ik laat iemand echt uitrazen, zucht dan even diep en zeg dan heel rustig en kalm.. maar waarom schreeuw je..?
![]()
Je pense donc je suis
zaterdag 19 juli 2025 om 20:39
zaterdag 19 juli 2025 om 23:24
zaterdag 19 juli 2025 om 23:28
wat een doos, was weglopen nog een optie?MadameBijoux schreef: ↑19-07-2025 17:22Dat probeerde ik toen bij deze persoon ook en gaf mijn grenzen aan. Bij haar werkte het niet.![]()
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 20 juli 2025 om 15:33
Nee,helaas niet. Heb haar opgebeld omdat ze raar op een van mijn gedichten op mijn face-book-timeline had gereageerd. En ik zag dat ze me op whatsapp had geblokt. Ik vroeg op een normale manier wat er was en ze viel tegen me uit. Zelf toen ik mijn grenzen aangaf. Het is klaar en gelukkig zijn er genoeg anderen. Bedankt voor je belangstelling!
Je pense donc je suis
woensdag 23 juli 2025 om 22:55
hmm oke.MadameBijoux schreef: ↑20-07-2025 15:33Nee,helaas niet. Heb haar opgebeld omdat ze raar op een van mijn gedichten op mijn face-book-timeline had gereageerd. En ik zag dat ze me op whatsapp had geblokt. Ik vroeg op een normale manier wat er was en ze viel tegen me uit. Zelf toen ik mijn grenzen aangaf. Het is klaar en gelukkig zijn er genoeg anderen. Bedankt voor je belangstelling!![]()
nhja opgeruimd staat netjes
donderdag 24 juli 2025 om 09:05
donderdag 24 juli 2025 om 10:07
maar dat mensen moet zich weer met hun eigen zaken bemoeienMadameBijoux schreef: ↑24-07-2025 09:05En achteraf hoorde ik dat ze zat te klagen over mijn gedichten op face-book. What the fuck? Ik maak zelf wel uit wat ik op mijn time-line zet. Maar
inderdaad ´opgeruimd staat netjes´.![]()

donderdag 24 juli 2025 om 10:31
Inderdaad! ik ga haar trouwens ook niet meer groeten als ik haar ergens weer tegen kom. Heb haar nooit wat gedaan en als ze bij mij tijdens een door mij georganiseerde lunch of verjaardag samen met mijn vriendinnen thuis kwam ontbrak het haar aan niets. Prima als je niet meer met mij om wilt gaan maar zeg dat dan op een normale manier! Hoe gaat het trouwens met jou?
Je pense donc je suis
donderdag 24 juli 2025 om 15:09
Nee collega, het wordt niet op prijs gesteld als je zonder een afspraak te hebben neerploft op de gastenstoel aan mijn bureau en meteen een luid en uitgebreid verslag van je meeting van net naar me toetert. Ik ben aan het WERK. Ik doe MIJN werk. Jij lult alleen maar en hebt geen idee hoe je dingen goed opvolgt.
Dus ik ga mijn kijkje op die gesprekken niet langer delen want jij gaat met de pluimen én met mijn tijd aan de haal. Je verkoopt jezelf als pro en senior... maar daar merk ik verdomd weinig van.
Rot op uit mijn kamer en maak een afspraak als je me wil spreken.
Dus ik ga mijn kijkje op die gesprekken niet langer delen want jij gaat met de pluimen én met mijn tijd aan de haal. Je verkoopt jezelf als pro en senior... maar daar merk ik verdomd weinig van.
Rot op uit mijn kamer en maak een afspraak als je me wil spreken.
donderdag 24 juli 2025 om 16:08
Forum of iets anders?Calamitycat schreef: ↑24-07-2025 15:38Wat doe ik hier eigenlijk nog. Energie en plezier haal ik er allang niet meer uit.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
donderdag 24 juli 2025 om 16:15
donderdag 24 juli 2025 om 18:17
Op mijn werk een nieuwe collega (rond de 60 jaar) in ons team die er dingen uitflapt zoals : 'ga jij met de lift?!? Je hebt nog jonge benen!' *plus afkeurende blik*
En 'je kunt toch wel gewoon twee uur rustig zitten?' *plus zucht*.
En zo nog wel een paar uitspraken. Op dag 1.
Nee, Gerda, ik heb geen jonge benen en ik kan ook niet gewoon lang zitten. Of staan. Of lopen. Dat je niets aan me ziet wil niet zeggen dat ik niks mankeer.
Ik heb nog niet formeel kennis met haar gemaakt, maar heb er ook weinig zin in met deze kortzichtige onnadenkende uitspraken. Ze heet trouwens niet echt Gerda
En 'je kunt toch wel gewoon twee uur rustig zitten?' *plus zucht*.
En zo nog wel een paar uitspraken. Op dag 1.
Nee, Gerda, ik heb geen jonge benen en ik kan ook niet gewoon lang zitten. Of staan. Of lopen. Dat je niets aan me ziet wil niet zeggen dat ik niks mankeer.
Ik heb nog niet formeel kennis met haar gemaakt, maar heb er ook weinig zin in met deze kortzichtige onnadenkende uitspraken. Ze heet trouwens niet echt Gerda
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
donderdag 24 juli 2025 om 18:30
idd, comunicatie is keyMadameBijoux schreef: ↑24-07-2025 10:31Inderdaad! ik ga haar trouwens ook niet meer groeten als ik haar ergens weer tegen kom. Heb haar nooit wat gedaan en als ze bij mij tijdens een door mij georganiseerde lunch of verjaardag samen met mijn vriendinnen thuis kwam ontbrak het haar aan niets. Prima als je niet meer met mij om wilt gaan maar zeg dat dan op een normale manier! Hoe gaat het trouwens met jou?
met mij?
vrijdag 25 juli 2025 om 12:07
Als je nou gewoon naar mij geluisterd had en je eigen ego even opzij had gezet of tenminste even goed in mijn dossier had gekeken had ik hier nu niet op de eerste hulp gelegen met een allergische reaktie! 2 van die verdomd pijnlijke spuiten in mijn arm en nog steeds pijn op de borst.En even je excuus aanbieden is teveel gevraagd!
Wat een kutwijf ben je! Die klacht komt eraan hoor!!
Wat een kutwijf ben je! Die klacht komt eraan hoor!!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in