B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
vrijdag 1 augustus 2025 om 10:51
Oh, dat zei jij ook al, van die LOI-cursus..

Nothing happens for a reason
vrijdag 1 augustus 2025 om 10:53
Ja, dat staat bij veel van de anderen ook "gepensioneerd milieuinspecteur" (dat was Fons, geloof ik). Of gewoon "gepensioneerd", ook prima.
vrijdag 1 augustus 2025 om 10:55
Vreselijk, continu in een deuk liggen om je eigen (toch al niet leuke) grappen. Ik krijg er Geer en Goor vibes bij. Met dat verschil dat ik daar soms wél om kon lachen.
vrijdag 1 augustus 2025 om 10:58
vrijdag 1 augustus 2025 om 10:59
vrijdag 1 augustus 2025 om 11:11
vrijdag 1 augustus 2025 om 12:16
Ik heb het ook helemaal gehad met dat gegier om niets van die twee vrouwen. Vraag me af of Lieke altijd zo lacht of zich aanpast aan Petra. Vind (in tegenstelling tot de meesten hier) Petra 2 leuker dan die andere twee. Ze lijkt trouwens op Willeke Alberti vind ik.
vrijdag 1 augustus 2025 om 12:36
vrijdag 1 augustus 2025 om 12:53
Een student psycholoog werkt op een onderwijsinstelling en daar kunnen studenten mee praten. Bijvoorbeeld als ze het niet meer zien zitten met hun studie, bij faalangst, prestatiedrang etc of als er privé zaken zijn waardoor de studie (even) niet goed lukt ofzo. Ze is dus volgens mij zelf geen student.
vrijdag 1 augustus 2025 om 13:27
En dan ben je waarschijnlijk niet de enige geweest, wij waren in juni op een Canarisch eiland en als we na ons ontbijt over de boulevard liepen rond een uur of 10 zaten de terrassen al vol met mensen die aan de aperol en halve liters bier zaten. Voor mij te vroeg maar wij zaten afgelopen jaar met vrienden na een strandwandeling ook om 11 uur al aan de drank. Komt zo eens voor.
vrijdag 1 augustus 2025 om 14:26
Britt: "Ik vind mezelf heel erg leuk." En eerlijk is eerlijk, verzorgd is ze zeker, vooral haar 'nageltjes' begrijp ik. Ze denkt na over haar look, dat vind ik wel leuk. Zou Jean Paul ook eens moeten doen. Wat vind ik die man on-aan-trek-ke-lijk zeg.

Qua kleding is het ook niks.

Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
vrijdag 1 augustus 2025 om 15:20
Ik vind hem ook heel onaantrekkelijk.SweetFirefly schreef: ↑01-08-2025 14:26Britt: "Ik vind mezelf heel erg leuk." En eerlijk is eerlijk, verzorgd is ze zeker, vooral haar 'nageltjes' begrijp ik. Ze denkt na over haar look, dat vind ik wel leuk. Zou Jean Paul ook eens moeten doen. Wat vind ik die man on-aan-trek-ke-lijk zeg.
![]()
Britt vind ik een beetje ordinair overkomen. Dat haar matcht niet met haar huid ofzo. Mijn type zou het niet zijn. Maar dat hoeft ook niet.
Cum non tum age
vrijdag 1 augustus 2025 om 15:56
Ik begrijp niet dat al die vrouwen zich zo verdringen om hem en vechten om een kruimeltje aandacht. Ik zou nog liever de rest van mijn leven celibatair blijven dan op deze man kruipen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in