Zwanger worden v.a. September ‘25

02-08-2025 12:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Had nog geen soort gelijk topic voorbij zien komen dus vandaar!

Ik stop begin september met de pil en gaan dan kijken of het ons wil/mag lukken. Ik ben 34 en had tot een paar maanden terug eigenlijk geen kinderwens maar het kan blijkbaar raar lopen en gaan rammelen op plekken waarvan je van te voren dacht dat er geen beweging in zou zitten. :lol:
Ik merk niks aan m’n afscheiding Whups. Nu al wel 2 dagen kleine krampjes/steekjes. Zo irritant hoe je je daar druk om kan maken; zou het een aankomende menstruatie zijn of misschien toch een innesteling oid… En juist omdat ik niet weet waar ik zit in m’n cyclus, weet ik ook niet wanneer ik van die onzekerheid af ben. M’n nod is niet te bepalen…
Wat spannend al die (onverwachtse) kinderwensen!

Hier hebben we sinds deze maand gezegd dat we niet 'actief proberen' (daarmee bedoel ik geplande seks) maar ook geen anticonceptie meer gebruiken. Nu had ik gisteren opeens wat spotting en zeurende lage rugpijn, die rugpijn heb ik nog steeds. Dacht meteen dat het wel een innesteling kan zijn geweest. Vind het opeens heel spannend, ga gelijk dromen, maar kan natuurlijk ook de ovulatie zijn geweest, maar daar merk ik normaal niks van. Dus nog een paar daagjes afwachten en dan testen.
Wat spannend @Giraffe!

@Quicks1lver, zou jij het zien zitten zo'n tabel bij te houden in de beginpost?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven