Napraattop 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje 🌞
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
Reden: Aangepast, bedankt voor de tip
Reden: Aangepast, bedankt voor de tip
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 18 augustus 2025 om 16:23
??? Wat gebeurt er donderdagavond, als iedereen daar vrijdag ziek is en dat nu al weet?Grobbekuiken_ schreef: ↑18-08-2025 16:11Jeeej!
Soms zit het mee. Door ziekmeldingen in de gipskamer gaat het gips er nu al donderdag ipv vrijdag af![]()
Maar fijn, een hele dag meevaller!
maandag 18 augustus 2025 om 16:32
Grobbekuiken_ schreef: ↑18-08-2025 16:11Jeeej!
Soms zit het mee. Door ziekmeldingen in de gipskamer gaat het gips er nu al donderdag ipv vrijdag af![]()
Geen bijzonderheden
maandag 18 augustus 2025 om 16:42
Sowieso denk ik vandaag: de één moet al tips om een autoritje van 2 uur door te komen, de ander weet niet hoe ze in een pan zonder antiaanbaklaag moet bakken, soms is de zelfredzaamheid ook wel erg ver te zoeken.
meisje85 wijzigde dit bericht op 18-08-2025 17:07
1.50% gewijzigd
maandag 18 augustus 2025 om 16:42
Geen idee. Bedrijfsfeestje? Nog steeds vakantiegangers? Of combi daarvan?
Ze begon over 'donderdag' dus ik dacht eerst dat het weer een week uitgesteld zou worden. Maar ze heeft het toch echt over komende donderdag. Inmiddels ook per mail bevestigd.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 18 augustus 2025 om 16:45
maandag 18 augustus 2025 om 16:45
maandag 18 augustus 2025 om 16:52
Mooie dag, donderdag.Grobbekuiken_ schreef: ↑18-08-2025 16:11Jeeej!
is mijn oudste jarig
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 18 augustus 2025 om 17:09
Exact. Kind kwam daarom 6 weken te vroeg, zodat het nu allemaal bij elkaar komt.
David Dunning
David Dunning
maandag 18 augustus 2025 om 17:23
Ach, die mevrouw is altijd al een beetje tobberig, zeker over vakanties. Zal de aard van het beestje wel zijn.Yildizlar2 schreef: ↑18-08-2025 16:45Ja twee uur zonder wifi hè , maar dat is waarschijnlijk niet eens zo . Gewoon achterover leunen en kletsen met elkaar of dutje doen komt niet in haar op .
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
maandag 18 augustus 2025 om 17:26
Oudste, bedankt joh! Wat een vooruitziende blik, toen al

Zoon vindt het wel komisch iig.
Die lag gisteren trouwens een soort 'ik doe alsof ik een omgevallen schildpad ben' moment.
De drempels tussen kamer en tuin is nét te hoog om naar binnen te stuiteren. Foefje om weer binnen te komen: stoel net achter de deur, zoon laat zich in stoel vallen en schuift met stoel en al naar binnen tot ie weer kan opstaan. Pa ging wel even helpen. Trekt stoel naar achteren om zoon mee te helpen maar dat ging nét te snel en iets te ver. Ineens was het 'oempfff' en lag kind op z'n rug met zn been in de lucht keihard te lachen.
Inmiddels is ie behoorlijk handig gelukkig dus heeft zich prima op kunnen vangen en kwam er dus een lachbui. Gelukkig ook maar voor man want die voelde zich best lullig

maandag 18 augustus 2025 om 17:28
Ah, mooi, dan is dat ook weer duidelijk.Lady*Voldemort schreef: ↑18-08-2025 17:16Mijn jongste is vrijdag jarig. En hij heeft alle medewerkers van de gipskamer op zijn feestje genood, vandaar dus.
Jij ook bedankt jongste! Zoon hier is wel blij met dat soort feessies.
maandag 18 augustus 2025 om 17:31
Lekker zo'n bevrijdende lachbuiGrobbekuiken_ schreef: ↑18-08-2025 17:26Oudste, bedankt joh! Wat een vooruitziende blik, toen al![]()
Zoon vindt het wel komisch iig.
Die lag gisteren trouwens een soort 'ik doe alsof ik een omgevallen schildpad ben' moment.
De drempels tussen kamer en tuin is nét te hoog om naar binnen te stuiteren. Foefje om weer binnen te komen: stoel net achter de deur, zoon laat zich in stoel vallen en schuift met stoel en al naar binnen tot ie weer kan opstaan. Pa ging wel even helpen. Trekt stoel naar achteren om zoon mee te helpen maar dat ging nét te snel en iets te ver. Ineens was het 'oempfff' en lag kind op z'n rug met zn been in de lucht keihard te lachen.
Inmiddels is ie behoorlijk handig gelukkig dus heeft zich prima op kunnen vangen en kwam er dus een lachbui. Gelukkig ook maar voor man want die voelde zich best lullig![]()

Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
maandag 18 augustus 2025 om 17:37
maandag 18 augustus 2025 om 17:41
Ze vond op vakantie gaan vorig jaar ook een hele onderneming. Blijf dan thuis, maar goed dat schijnt een raar advies te zijn.
maandag 18 augustus 2025 om 17:53
maandag 18 augustus 2025 om 17:59
In dit geval blijkbaar niet.
David Dunning
David Dunning
maandag 18 augustus 2025 om 18:50
Ik vind vakanties op een andere plek dan thuis altijd een hele onderneming, altijd. Gewoon, omdat het anders is dan normaal. En ik hang kennelijk aan 'normaal'.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in