Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9

18-08-2023 10:21 856 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Zijn ook neven hè, lijkt me zo vermoeiend steeds ruzie met of je moeder of je zus of je ex of je neef en dan weer goed en dan weer ruzie
Vlaginvaas schreef:
16-08-2025 22:11
Zijn ook neven hè, lijkt me zo vermoeiend steeds ruzie met of je moeder of je zus of je ex of je neef en dan weer goed en dan weer ruzie
De Rochel-clan gaat los op Instagram over het profiteurgedrag van Djarno, die volgens hen 8000 per maand ving van André.
Djarno is toch de zoon van de zus van Rachel, waar zij (uiteraard) ruzie mee heeft?
choca schreef:
17-08-2025 08:35
Djarno is toch de zoon van de zus van Rachel, waar zij (uiteraard) ruzie mee heeft?
Ja, daarom valt ze hem ook zo aan met d'r enge vriendinnenkliek.
Het schijnt dat Rob Kemps komend weekend gaat trouwen.
Blijkbaar is dit de ceremonie / feest en zijn ze al getrouwd voor de wet.

Was vroeger wel fan met carnaval maar door al die verheerlijking van zijn vriendin tov zijn ex (nog nooit zo gelukkig geweest!), helemaal op hem afgeknapt. Hoor dat wel meer, ook in Best e.o.
Ik krijg een pushbericht dat Taylor Swift verloofd is :rofl:
Star⁴ schreef:
26-08-2025 19:19
Ja ik ook. Wat ontzettend stom.
Star⁴ schreef:
26-08-2025 19:19
Raap me op!
😆
Het contract is verlengd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Vivalafete25 schreef:
16-08-2025 23:10
De Rochel-clan gaat los op Instagram over het profiteurgedrag van Djarno, die volgens hen 8000 per maand ving van André.
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... na-leugens
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een nutteloze soap :bonk:
ik snap niet waarom je je als ouder bemoeit als je kinderen mot met elkaar hebben… ze zijn notabene volwassen :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Niet echt showbiz, maar wel influencerland: de relatie van de bollens-van pelt is over. Het was met deze zomer al opgevallen dat ze niet samen op vakantie gingen. Nu zijn ze dus uit elkaar. Zo sneu ook voor de kinderen.

Ben ook benieuwd hoe ze het met het huis en het gezamenlijke bedrijf gaan doen.
Sneeuwwitje87 schreef:
01-09-2025 20:31
Niet echt showbiz, maar wel influencerland: de relatie van de bollens-van pelt is over. Het was met deze zomer al opgevallen dat ze niet samen op vakantie gingen. Nu zijn ze dus uit elkaar. Zo sneu ook voor de kinderen.

Goh.
Waren ze niet nét in dat huis getrokken?
Sneeuwwitje87 schreef:

Eens! Heel sneu! Voor alle 3 en de kinderen. Zouden ze alle 3 niet meer samen zijn of zij weg en de andere 2 wel samen?
Sneeuwwitje87 schreef:

Een relatie hebben met zijn 3en lijkt me ontzettend ingewikkeld. En dan ook nog 7 kinderen.
Ik lees net dat Michelle op de boerderij blijft. Koen en Jac hebben beide een eigen plek.

Er gaat al een paar maanden een filmpje rond dat Michelle met een ander zoent. Het rommelt daar dus al wel even lijkt me.
Sabine schreef:
01-09-2025 21:18
Een relatie hebben met zijn 3en lijkt me ontzettend ingewikkeld. En dan ook nog 7 kinderen.
Ik lees net dat Michelle op de boerderij blijft. Koen en Jac hebben beide een eigen plek.

Er gaat al een paar maanden een filmpje rond dat Michelle met een ander zoent. Het rommelt daar dus al wel even lijkt me.
Als je samen 7 kinderen hebt en speciaal om die reden een enorme boerderij met 8 slaapkamers koopt en verbouwt… dan is die 3-hoeksverhouding blijkbaar toch niet zo rationeel bekeken als zij wilden doen geloven. Klinkt meer als een opwelling. Wel een dure opwelling met veel consequenties voor de 7 kinderen (van wie een aantal nu dus moet verkassen, zo kort na de euforie over die droomboerderij met kamers voor alle kinderen).

Ik heb geen polyamoureuze relatie maar dit lijkt me de ultieme anti-reclame voor dit soort ‘liefde overwint alles’-gekkigheid.
Claire45 schreef:
01-09-2025 21:43
Als je samen 7 kinderen hebt en speciaal om die reden een enorme boerderij met 8 slaapkamers koopt en verbouwt… dan is die 3-hoeksverhouding blijkbaar toch niet zo rationeel bekeken als zij wilden doen geloven. Klinkt meer als een opwelling. Wel een dure opwelling met veel consequenties voor de 7 kinderen (van wie een aantal nu dus moet verkassen, zo kort na de euforie over die droomboerderij met kamers voor alle kinderen).

Ik heb geen polyamoureuze relatie maar dit lijkt me de ultieme anti-reclame voor dit soort ‘liefde overwint alles’-gekkigheid.
nou dat... Lijkt me ook heel raar. Dat je van zo'n geweldig iets naar bijna het tegenovergestelde gaat in (wat lijkt) de spanne van een zomervakantie. Want dat doet zij dan nu alleen met 4 kinderen op die boerderij.
Claire45 schreef:
01-09-2025 21:43

Ik weet niet waarom je dit onder mijn post zet maar ik ben het met je eens.
En wie zijn er weer de dupe? De kinderen.
Sabine schreef:
01-09-2025 22:01
Ik weet niet waarom je dit onder mijn post zet maar ik ben het met je eens.
En wie zijn er weer de dupe? De kinderen.
Ik was/ben het inderdaad met je eens eens, was mss onduidelijk.
Claire45 schreef:
02-09-2025 00:54
Ik was/ben het inderdaad met je eens eens, was mss onduidelijk.
:-D
Sabine schreef:
01-09-2025 21:18

Dus Koen en Michelle zijn ook uit elkaar? Die zag ik niet aankomen. Wat triest allemaal, arme kinderen :cry:
Hoezo zijn de kinderen de dupe? Degene die bij haar man wegging toen ja.

Klinkt allemaal heel leuk in de praktijk om met zijn 7 kinderen samen te wonen, maar dat wordt ook wel wat teveel geromantiseerd. Ze zijn niet elkaars broers en zussen en met 7 kinderen lijkt het me enorm druk. En niet alle stiefbroers en zussen zijn blij met elkaar, moet ook maar klikken? Ik zie vaak genoeg dat samengestelde gezinnen niet werken. Volgens mij moest het allemaal ook in no-time samengevoegd worden destijds.
Honingbij_ schreef:
02-09-2025 07:49
Dus Koen en Michelle zijn ook uit elkaar? Die zag ik niet aankomen. Wat triest allemaal, arme kinderen :cry:
wat ik begrijp is het oorspronkelijke stel nog wel samen.
Maleficent schreef:
02-09-2025 08:59
wat ik begrijp is het oorspronkelijke stel nog wel samen.
Nee, op Reality FBI staat een screenshot van een PB van een volger met Michelle waarin ze zegt dat Koen en Jacq allebei naar een eigen plek gaan.
mamaonbekend schreef:
02-09-2025 09:10
Nee, op Reality FBI staat een screenshot van een PB van een volger met Michelle waarin ze zegt dat Koen en Jacq allebei naar een eigen plek gaan.
Maar vond dat dat niet duidelijk werd of ze dan samen naar een andere plek zouden gaan of elk een eigen plek. Op JC stond dat ze wel samen zijn.

Wel sneu verhaal voor hun alledrie uiteindelijk.. zoals ze zelf schrijft: gegokt en verloren.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven