Gewichtsverlies 2025 topic met tabel

woensdag 19 februari 2025 om 17:54

Na de vorige editie van 2024 van Kokodo, op verzoek een nieuwe topic voor 2025 met tabel.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.
Een paar basisregels:
1. Respecteer elkaar
2. Ieder heeft zijn eigen afvalwijze, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout.
3. Het is de bedoeling dat we ondanks onze verschillende methodes elkaar op een positieve manier stimuleren. Het einddoel is namelijk voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Iedereen veel geluk en succes gewenst.
Voel je welkom om mee te komen schrijven! Nieuwe meeschrijvers kunnen na twee weken in de tabel, en na twee weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald, om deze overzichtelijk te houden.

Iedereen is welkom om mee te schrijven.
Een paar basisregels:
1. Respecteer elkaar
2. Ieder heeft zijn eigen afvalwijze, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout.
3. Het is de bedoeling dat we ondanks onze verschillende methodes elkaar op een positieve manier stimuleren. Het einddoel is namelijk voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Iedereen veel geluk en succes gewenst.
Voel je welkom om mee te komen schrijven! Nieuwe meeschrijvers kunnen na twee weken in de tabel, en na twee weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald, om deze overzichtelijk te houden.
| Nickname | Lengte | Start | Huidig | Streef | Tot afgevallen | BMI | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| Zeeschelp | 1.68 | 75.0 | 64.7 | 64.0 | -10.3 | 22.9 | 
| Purrmaid | 1.68 | 94.2 | 75.7 | 70.0 | -18.5 | 26.8 | 
| MissFitz | 1.64 | 87.7 | 75.9 | 68.0 | -11.8 | 28.2 | 
| Love2Dance | 1.73 | 96.6 | 77.3 | 80.0 70.0 | -19.3 | 25.9 | 
| CreaMus | 1.65 | 76.1 | 68.0 | 60.0 | -8.1 | 25.0 | 
| Wombat | 1.73 | 64.9 | 62.5 | 59.0 | -2.4 | 20.9 | 
| Mutsie87 | 1.77 | 80.0 | 80.0 | 75.0 | -0.0 | 25.5 | 
| Luilaksmurf | 1.78 | 108.5 | 100.4 | 90.0 | -8.1 | 31.7 | 
| Whippet26 | 1.78 | 111.2 | 98.6 | 92.0 | -12.6 | |
| VR25 | 1.78 | 75.0 | 73.6 | 68.0 | -1.4 | |
| NLNJ | 1.70 | 85.5 | 65.5 | 65.0 | -20.0 | |
                                    zeeschelp wijzigde dit bericht op 27-07-2025 11:36

34.67% gewijzigd

donderdag 21 augustus 2025 om 20:49

@Novi ik vind het ook echt leuk! Als kind was ik er ook goed in. Verder ben ik totaal niet lenig of handig. Heb je al eens eerder met een bodyhoop gehoepeld? In het begin is het ff wennen en beetje pijnlijk, ik ben nu ook weer opnieuw rustig aan het opbouwen. Ik weet dat het tijdelijk is!
@VR fijn die herkenning! Inderdaad speelt er altijd wel wat, zo is het leven. Het moet ook niet allemaal in het teken van afvallen staan, dat is ook zonde. Een middenweg dus. Zet hem op! En yes de eerste kilo is eraf! Ik vind het begin juist heel moeilijk en als het eenmaal loopt makkelijker om vol te houden. Maar dan moet er geen vakantie of verjaardagsweekend tussen komen want dan raak ik helemaal uit de flow en denk ik steeds ‘morgen komt het wel weer’. En dan weer morgen en weer en weer…
                    @VR fijn die herkenning! Inderdaad speelt er altijd wel wat, zo is het leven. Het moet ook niet allemaal in het teken van afvallen staan, dat is ook zonde. Een middenweg dus. Zet hem op! En yes de eerste kilo is eraf! Ik vind het begin juist heel moeilijk en als het eenmaal loopt makkelijker om vol te houden. Maar dan moet er geen vakantie of verjaardagsweekend tussen komen want dan raak ik helemaal uit de flow en denk ik steeds ‘morgen komt het wel weer’. En dan weer morgen en weer en weer…

donderdag 21 augustus 2025 om 21:35

Wombat en VR we gaan ervoor. Nieuwe poging nieuwe kansen. 
Knap die eerste kilo, dat lukt bij mij niet eens haha.
Wombat eerst in het begin ging het zoo moeizaam en toen ineens liep het zo goed. Je komt vast wel weer in die flow. Ben wel met je eens dat het lastig weer en het morgen echt goed komt... die morgen smoes heb ik ook.
We starten morgen ! Haha
                    Knap die eerste kilo, dat lukt bij mij niet eens haha.
Wombat eerst in het begin ging het zoo moeizaam en toen ineens liep het zo goed. Je komt vast wel weer in die flow. Ben wel met je eens dat het lastig weer en het morgen echt goed komt... die morgen smoes heb ik ook.
We starten morgen ! Haha

donderdag 21 augustus 2025 om 22:57

Lieve dames, sorry voor mijn radiostilte. Niet zonder reden, ik had even andere dingen aan mijn hoofd, want ik ben weer zwanger. Het moet nog even landen geloof ik, veel emoties in mijn hoofd. Maar ik trek me dus terug uit dit topic. Ik wens jullie allemaal nog heel veel succes en zal soms nog meelezen 

donderdag 21 augustus 2025 om 23:00

Nou dames morgen breekt bijna aan. 
Veel succes weer met de start.
Mijn weekend start met een BBQ
  gevolgd door 3 weken op vakantie….
En volgens mij had ik het al gezegd hier ik vind het retespannend.
Ik wilde zelfs mijn weegschaal meenemen maar mijn ega heeft zijn veto uitgesproken….hij mag niet mee.

Gelukkig kan ik de eerste periode van de vakantie mijn eigen eten nog redelijk zelf bepalen…kan ik ook koken.
Daarna is het een ander verhaal….ik ben wel van plan mijn eetmeter zoveel mogelijk realistisch in te vullen.
Maar het anders eten , ander ritme en niet kunnen sporten geeft me wel spanning.
Heb zelfs al gekeken of er een fitnessruimte is….nope is er niet.
Dat word veel baantjes zwemmen….
Aan de andere kant is het ook wel een goede test of ik dingen wat meer los kan gaan laten.
Dus dames als je over een paar dagen niks van me hoort dan weten jullie waarom…
Maar dikke kans dat ik af en toe inlog hier

Veel succes weer met de start.
Mijn weekend start met een BBQ
En volgens mij had ik het al gezegd hier ik vind het retespannend.
Ik wilde zelfs mijn weegschaal meenemen maar mijn ega heeft zijn veto uitgesproken….hij mag niet mee.
Gelukkig kan ik de eerste periode van de vakantie mijn eigen eten nog redelijk zelf bepalen…kan ik ook koken.
Daarna is het een ander verhaal….ik ben wel van plan mijn eetmeter zoveel mogelijk realistisch in te vullen.
Maar het anders eten , ander ritme en niet kunnen sporten geeft me wel spanning.
Heb zelfs al gekeken of er een fitnessruimte is….nope is er niet.
Dat word veel baantjes zwemmen….
Aan de andere kant is het ook wel een goede test of ik dingen wat meer los kan gaan laten.
Dus dames als je over een paar dagen niks van me hoort dan weten jullie waarom…
Maar dikke kans dat ik af en toe inlog hier

donderdag 21 augustus 2025 om 23:02

vrijdag 22 augustus 2025 om 07:07

Gefeliciteerd Zeeschelp 

Ja spannende tijd, dat snap ik!
L2D, ik herken de stress maar al te goed
 , maar je weet onderhuids wel wat wel en niet kan.
Een BBQ los ik op met vlees en eventueel wat sla waar weinig in zit, ik eet er geen stokbrood bij.
De rest van de vakantie waar je gaat uit eten?
Los ik op met wederom vlees en groenten.
Weet niet of dat voor jou kan werken natuurlijk.
Je kunt ook even uitrekenen hoeveel kcal je mag per dag zonder af te vallen hè, dan kom je ook al een heel eind mee.
Fijne vakantie en geniet

Ik denk dat we de tabel niet aan kunnen passen, dan moet er iemand even een nieuw topic openen.
                    Ja spannende tijd, dat snap ik!
L2D, ik herken de stress maar al te goed
Een BBQ los ik op met vlees en eventueel wat sla waar weinig in zit, ik eet er geen stokbrood bij.
De rest van de vakantie waar je gaat uit eten?
Los ik op met wederom vlees en groenten.
Weet niet of dat voor jou kan werken natuurlijk.
Je kunt ook even uitrekenen hoeveel kcal je mag per dag zonder af te vallen hè, dan kom je ook al een heel eind mee.
Fijne vakantie en geniet
Ik denk dat we de tabel niet aan kunnen passen, dan moet er iemand even een nieuw topic openen.
                                     Pieremachochel 

vrijdag 22 augustus 2025 om 08:39

Gefeliciteerd Zeeschelp, hopelijk voel je je lichamelijk goed. Begrijpelijk dat dit weer een hoop naar boven haalt.
(Ik dacht vd week nog, jou heb ik al even niet gelezen)
Mijn gewicht blijft rond de 101.7 schommelen.
Sowieso erg schommelend door de hoeveelheid zout die ik extra moet eten. De ene dag is dat meer dan de andere.
Ik denk dat ik om af te vallen echt weer mijn eten moet gaan tracken, maar heb ff zoveel medische afspraken staan voor oudste en mezelf, dat ik er de energie niet voor heb.
                    (Ik dacht vd week nog, jou heb ik al even niet gelezen)
Mijn gewicht blijft rond de 101.7 schommelen.
Sowieso erg schommelend door de hoeveelheid zout die ik extra moet eten. De ene dag is dat meer dan de andere.
Ik denk dat ik om af te vallen echt weer mijn eten moet gaan tracken, maar heb ff zoveel medische afspraken staan voor oudste en mezelf, dat ik er de energie niet voor heb.

vrijdag 22 augustus 2025 om 09:37

Ja, ik let op eiwitten alhoewel ik kwark, kip en eieren inmiddels wel een beetje gezien heb. Om te blijven afvallen moet ik nu rond de 1500 cal gaan zitten en met 1725 blijf ik op gewicht. De marges zijn dan erg smal en onder de 1500 cal wil ik niet gaan zitten. Dat gaat dan meer richting crashen.love2dance schreef: ↑20-08-2025 22:05@margreetder. Ik bereken idd steeds weer opnieuw wat ik zou mogen. Maar omdat ik ook meer ben gaan sporten zit ik zelfs wat hoger….nu wissel ik af en toe af met wat meer kcal.
Gaat het afvallen wel wat minder snel natuurlijk.
Maar let jij ook goed op je eiwitten etc want dan zit je natuurlijk ook al sneller vol met minder kcal.

vrijdag 22 augustus 2025 om 09:47

@Zeeschelp, gefeliciteerd met dit mooie nieuws! Begrijpelijk dat je hier dan stopt
@L2D hele fijne vakantie, probeer echt te genieten!
Een nieuw topic is dan het makkelijkste denk ik ja. Vind zelf de tabel wel fijn en wij kunnen dat niet aanpassen denk ik.
Iemand die dit leuk vind om te doen of er goed in is met zo’n tabel?
Hier een slechte start van de week, maar daarna gelukkig wel een stuk beter. Sinds deze week toch calorieën bij gaan houden en dat geeft echt inzicht.
Sinds gisteren wat last van buikgriep waardoor ik nu niet veel eet / binnen hou dus wegen morgen zal wel vertekent zijn. Hoop vooral dat het snel over is want wil gaan sporten en dat is zo echt geen succes
Succes allemaal met starten morgen!

@L2D hele fijne vakantie, probeer echt te genieten!
Een nieuw topic is dan het makkelijkste denk ik ja. Vind zelf de tabel wel fijn en wij kunnen dat niet aanpassen denk ik.
Iemand die dit leuk vind om te doen of er goed in is met zo’n tabel?
Hier een slechte start van de week, maar daarna gelukkig wel een stuk beter. Sinds deze week toch calorieën bij gaan houden en dat geeft echt inzicht.
Sinds gisteren wat last van buikgriep waardoor ik nu niet veel eet / binnen hou dus wegen morgen zal wel vertekent zijn. Hoop vooral dat het snel over is want wil gaan sporten en dat is zo echt geen succes
Succes allemaal met starten morgen!

vrijdag 22 augustus 2025 om 09:49

Gefeliciteerd Zeeschelp, hopelijk voel je je goed, het zal nu vast extra spannend zijn. 
L2D, lekker genieten op vakantie. Ik los het op door vooral wel lekker te genieten van uit eten gaan maar dan heel bewust te kiezen voor gezondere tussendoortjes, lunches etc. Nam op vakantie ook gewoon mijn usual ontbijt met yoghurt en blauwe bessen. En dat doe ik ook met een bbq, op de dag zelf rustig aan met eten en de dag erna ook zodat het elkaar compenseert. En dan eet ik bij de bbq zelf lekker waar ik zin in heb (maar niet meer tot ik overvol zit
 ).
Whippet, je kunt het! Het is al echt heel knap dat je sowieso nog steeds hetzelfde gewicht hebt, en niet bent gaan jojoën.
Het is crisis op mijn werk en ik kan voorlopig ook niet meer thuiswerken dus dat helpt enorm bij niet snaaien en wel veel bewegen. Ik heb eindelijk mijn tussentijdse streefgewicht bereikt van 75 kilo, nog maar 7 te gaan. Ik denk dat er inderdaad een nieuwe topic geopend moet worden met een nieuwe tabel.
                    L2D, lekker genieten op vakantie. Ik los het op door vooral wel lekker te genieten van uit eten gaan maar dan heel bewust te kiezen voor gezondere tussendoortjes, lunches etc. Nam op vakantie ook gewoon mijn usual ontbijt met yoghurt en blauwe bessen. En dat doe ik ook met een bbq, op de dag zelf rustig aan met eten en de dag erna ook zodat het elkaar compenseert. En dan eet ik bij de bbq zelf lekker waar ik zin in heb (maar niet meer tot ik overvol zit
Whippet, je kunt het! Het is al echt heel knap dat je sowieso nog steeds hetzelfde gewicht hebt, en niet bent gaan jojoën.
Het is crisis op mijn werk en ik kan voorlopig ook niet meer thuiswerken dus dat helpt enorm bij niet snaaien en wel veel bewegen. Ik heb eindelijk mijn tussentijdse streefgewicht bereikt van 75 kilo, nog maar 7 te gaan. Ik denk dat er inderdaad een nieuwe topic geopend moet worden met een nieuwe tabel.

vrijdag 22 augustus 2025 om 09:54

Zeeschelp, gefeliciteerd! Ik hoop dat het nieuws binnenkort echt gaat landen en je met vertrouwen en plezier uit kunt kijken naar de komst van jullie nieuwste spruitje  
 .
@L2D wat spannend voor je. Ik hoop wel dat je zult genieten straks en het inderdaad een beetje los kunt laten. Ik hoop dat je voldoende gezonde opties treft, zodat je je fijn kunt blijven voelen in je eigen lichaam. En anders pik je het daarna met ons weer op
 .
@Luilaksmurf: het is ook veel gevraagd als er veel andere dingen spelen. Ik herken het heel erg: voor mij zijn lekkere snacks heel lang de beloning (geweest?) voor het harde werken wat ik altijd moest doen (en nog steeds doe). Drie kinderen, uitdagende banen, verbouwingen en verhuizingen… móest ik dan, uitgeput ‘s avonds, ook nog sporten? En mócht ik dan niet eens iets eten wat ik echt lekker vind? Maar daardoor bleef ik wel in een opgaande lijn met mijn gewicht en neergaande spiraal met mijn gemoedstoestand en fitheid.
@Wombat: nee, alleen als kind. En toen mijn dochters een hoelahoep hadden lukte het me niet dat ding hoog te houden. Maar ik las dat groter en zwaardere hoops makkelijker zijn, dus ik ben benieuwd of het me lukt met zo’n fitness of bodyhoop. Ik denk dat het leuk zou kunnen zijn, maar ook supergoed voor mensen met een kantoorbaan.
Helaas nog even tabel dus. Anders kon ik erin laten zetten dat ik nu 1,5 kg ben afgevallen. Ik ben blij dat de kop eraf is, maar ik heb ook nog wel even te gaan. Minimaal 10 kg, eigenlijk 15. (Maar ik durf nog niet te ambitieus te zijn)
Fijne dag allemaal
 en succes voor de dames die vandaag weer de draad oppakken (jullie kunnen het!)

@L2D wat spannend voor je. Ik hoop wel dat je zult genieten straks en het inderdaad een beetje los kunt laten. Ik hoop dat je voldoende gezonde opties treft, zodat je je fijn kunt blijven voelen in je eigen lichaam. En anders pik je het daarna met ons weer op
@Luilaksmurf: het is ook veel gevraagd als er veel andere dingen spelen. Ik herken het heel erg: voor mij zijn lekkere snacks heel lang de beloning (geweest?) voor het harde werken wat ik altijd moest doen (en nog steeds doe). Drie kinderen, uitdagende banen, verbouwingen en verhuizingen… móest ik dan, uitgeput ‘s avonds, ook nog sporten? En mócht ik dan niet eens iets eten wat ik echt lekker vind? Maar daardoor bleef ik wel in een opgaande lijn met mijn gewicht en neergaande spiraal met mijn gemoedstoestand en fitheid.
@Wombat: nee, alleen als kind. En toen mijn dochters een hoelahoep hadden lukte het me niet dat ding hoog te houden. Maar ik las dat groter en zwaardere hoops makkelijker zijn, dus ik ben benieuwd of het me lukt met zo’n fitness of bodyhoop. Ik denk dat het leuk zou kunnen zijn, maar ook supergoed voor mensen met een kantoorbaan.
Helaas nog even tabel dus. Anders kon ik erin laten zetten dat ik nu 1,5 kg ben afgevallen. Ik ben blij dat de kop eraf is, maar ik heb ook nog wel even te gaan. Minimaal 10 kg, eigenlijk 15. (Maar ik durf nog niet te ambitieus te zijn)
Fijne dag allemaal

vrijdag 22 augustus 2025 om 11:08

Dank je wel allemaal ik ga mijn best doen.  Ik wil ook wel na mijn vakantie een nieuw topic starten met tabel maar ik zit wel nog maar 6 kilo af van mijn streefgewicht. Ik denk nu dat ik voorlopig wil blijven schrijven maar durf dat niet te beloven  

Dus ik hoor het wel als iemand anders het op wil pakken ook helemaal prima.
                    Dus ik hoor het wel als iemand anders het op wil pakken ook helemaal prima.

vrijdag 22 augustus 2025 om 16:38

Ik wil vanavond anders ook wel kijken om een nieuw topic te maken en daar alle nieuwe gegevens in te verwerken.
Heb m’n streefgewicht nu op 5 kilo lichter staan, maar dat is vooral omdat ik met kleine stappen wil. Als ik het haal door naar mijn volgende streefgewicht en dan nog een verder is de planning.
Dus ik ben er nog wel even bij denk ik

Heb m’n streefgewicht nu op 5 kilo lichter staan, maar dat is vooral omdat ik met kleine stappen wil. Als ik het haal door naar mijn volgende streefgewicht en dan nog een verder is de planning.
Dus ik ben er nog wel even bij denk ik

vrijdag 22 augustus 2025 om 18:25

Wauw Zeeschelp ik moest regelmatig aan je denken! Wat een mooi nieuws! En ook spannendZeeschelp schreef: ↑21-08-2025 22:57Lieve dames, sorry voor mijn radiostilte. Niet zonder reden, ik had even andere dingen aan mijn hoofd, want ik ben weer zwanger. Het moet nog even landen geloof ik, veel emoties in mijn hoofd. Maar ik trek me dus terug uit dit topic. Ik wens jullie allemaal nog heel veel succes en zal soms nog meelezen![]()

vrijdag 22 augustus 2025 om 18:32

L2D ga lekker genieten van je vakantie! Je bent 20 kilo afgevallen! En stel… je komt in de vakantie bijvoorbeeld 3 kilo aan…. Dan pak je na de vakantie weer zo op zoals je nu al een tijdje gewend bent. Want dat dat werkt heeft zich wel bewezen! 
En wacht bijvoorbeeld na je vakantie een week met wegen. Dan kun je weer rustig je ritme opbouwen.
Er zijn vast veel mogelijkheden om wel gezonde keuzes te maken, maar maak ook gewoon af en toe een schandalig slechte keuze!!!

Ik zou het ook leuk vinden om een nieuw topic met tabel te doen. Ben er zelf niet handig in. Maar ik haak zeker aan als ik het zie.
                    En wacht bijvoorbeeld na je vakantie een week met wegen. Dan kun je weer rustig je ritme opbouwen.
Er zijn vast veel mogelijkheden om wel gezonde keuzes te maken, maar maak ook gewoon af en toe een schandalig slechte keuze!!!
Ik zou het ook leuk vinden om een nieuw topic met tabel te doen. Ben er zelf niet handig in. Maar ik haak zeker aan als ik het zie.

zaterdag 23 augustus 2025 om 08:47

Ik ben gisterenavond en zojuist even bezig geweest, maar ik blijk weer totaal niet technisch te zijn en krijg het niet voor elkaar er een fatsoenlijke tabel in te zetten.
Of ziet die er pas fatsoenlijk uit nadat je het topic gepost hebt?
Is er iemand die hier wel handig in is?
Vanochtend weer gewogen en was 1,5 kilo af. Op zicht positief maar omdat ik al paar dagen ziek ben en daardoor bijna niks eet niet helemaal een eerlijk beeld denk ik. Het zal volgende week dus wel juist meer zijn ga ik vanuit. Maar wel even fijn dat er weer wat af is.
Gewicht: 77
Afgevallen: 3
BMI: 24,6
                    Of ziet die er pas fatsoenlijk uit nadat je het topic gepost hebt?
Is er iemand die hier wel handig in is?
Vanochtend weer gewogen en was 1,5 kilo af. Op zicht positief maar omdat ik al paar dagen ziek ben en daardoor bijna niks eet niet helemaal een eerlijk beeld denk ik. Het zal volgende week dus wel juist meer zijn ga ik vanuit. Maar wel even fijn dat er weer wat af is.
Gewicht: 77
Afgevallen: 3
BMI: 24,6

zaterdag 23 augustus 2025 om 14:34

L2D lekker genieten van je vakantie. Bewust kiezen en echt niet teveel daarmee bezig zijn. Door je dieet heb je al genoeg uitdagingen denk ik?
Ik zou een nieuw topic leuk vinden.
Maar goed, waarom niet proberen? Als het echt niet werkt kunnen ze het vast wel sluiten toch ? Grote kans dat het gewoon werkt.
Zeeschelp gefeliciteerd! Probeer er heerlijk van te genieten!
                    Ik zou een nieuw topic leuk vinden.
Maar goed, waarom niet proberen? Als het echt niet werkt kunnen ze het vast wel sluiten toch ? Grote kans dat het gewoon werkt.
Zeeschelp gefeliciteerd! Probeer er heerlijk van te genieten!

zaterdag 23 augustus 2025 om 18:54

@L2D als je niet kunt ontspannen op vakantie hou je het afvallen ook minder goed vol lijkt me? Gewoon proberen een beetje gezond te doen op vakantie en daarna verder zien?
Een body hoop heb ik ook, goed idee!
Knap dat een deel van jullie de caloriën bijhoudt, ik heb daar echt geen energie voor helaas. Ik was oorspronkelijk van plan het 'VDH' dieet (vreet de helft; gewoon alles eten wat je normaal eet maar dan de helft) te doen maar dan in een lichtere variant (vreet driekwart
 ), maar daar heb ik de wilskracht niet voor. Dus ik probeer maar gewoon over de hele linie heel gezond en wat minder te eten en hopelijk helpt dat..

Een body hoop heb ik ook, goed idee!
Knap dat een deel van jullie de caloriën bijhoudt, ik heb daar echt geen energie voor helaas. Ik was oorspronkelijk van plan het 'VDH' dieet (vreet de helft; gewoon alles eten wat je normaal eet maar dan de helft) te doen maar dan in een lichtere variant (vreet driekwart

zaterdag 23 augustus 2025 om 22:50

Van harte gefeliciteerd Zeeschelp! Het zal vast een spannende tijd worden maar hopelijk ook een mooie.
Als iemand de nieuwe tabel wil oppakken dan is dat super! Ik ben heel volgende week weg voor mijn werk. Als het dan nog niet is gelukt dan wil ik wel ff kijken. Maar als zoveel mensen het kunnen hier op het forum dan zal het toch wel te doen zijn? Misschien een idee om als basis ergens een lopende tabel te quoten? (En dan de quote niet als reactie posten maar in een nieuw topic plakken en aanpassen.)
                    Als iemand de nieuwe tabel wil oppakken dan is dat super! Ik ben heel volgende week weg voor mijn werk. Als het dan nog niet is gelukt dan wil ik wel ff kijken. Maar als zoveel mensen het kunnen hier op het forum dan zal het toch wel te doen zijn? Misschien een idee om als basis ergens een lopende tabel te quoten? (En dan de quote niet als reactie posten maar in een nieuw topic plakken en aanpassen.)

zondag 24 augustus 2025 om 18:40

Dames ik heb een nieuw topic geopend. Ik ben nog aan het stoeien met die tabel hoe ik die aanpas 

Ik heb hem nu even gekopieerd vanuit dit topic want ik kon niet meer dan 10 rijen maken…geen idee hoe ik dat aan moet passen want anders passen er geen nieuwe schrijvers meer bij.

Link naar nieuwe topic is
lijf-lijn/gewichtsverlies-topic-2025-me ... ges/512831
                    Ik heb hem nu even gekopieerd vanuit dit topic want ik kon niet meer dan 10 rijen maken…geen idee hoe ik dat aan moet passen want anders passen er geen nieuwe schrijvers meer bij.
Link naar nieuwe topic is
lijf-lijn/gewichtsverlies-topic-2025-me ... ges/512831
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in