Mascara die geen donkere randen of vlekken geeft??

zaterdag 8 juni 2024 om 23:49

Misschien al vaker gevraagd hoor....maar ik krijg het met de zoekfunctie niet voor elkaar op dit moment.
Ik zoek een mascara (zwart) die niet afgeeft onder mijn ogen.
Heb er al heel veel geprobeerd. Duur, goedkoop, waterproof, smudgeproof, lang houdbare.....
Maar ik traan vrij snel en heb lange onderwimpers (en normale lengte boven). Binnen no time heb ik vlekjes op mijn 'wallen' of donkere randen aan de onderkant. Heel vervelend en krijg er vaak (goed bedoeld) 'commentaar' op.
Ook veel tips gehad (bijv beetje poeder aanbrengen), geen mascara op onderste wimpers (wat wel helpt maar vind het toch wat kaal omdat ik blonde wimpers heb).
Binnenkort een bruiloft en wil het zo graag mooi houden
Welk merk en type mascara raden jullie aan?
                    Ik zoek een mascara (zwart) die niet afgeeft onder mijn ogen.
Heb er al heel veel geprobeerd. Duur, goedkoop, waterproof, smudgeproof, lang houdbare.....
Maar ik traan vrij snel en heb lange onderwimpers (en normale lengte boven). Binnen no time heb ik vlekjes op mijn 'wallen' of donkere randen aan de onderkant. Heel vervelend en krijg er vaak (goed bedoeld) 'commentaar' op.
Ook veel tips gehad (bijv beetje poeder aanbrengen), geen mascara op onderste wimpers (wat wel helpt maar vind het toch wat kaal omdat ik blonde wimpers heb).
Binnenkort een bruiloft en wil het zo graag mooi houden
Welk merk en type mascara raden jullie aan?

maandag 25 augustus 2025 om 22:15

Heb je een linkje? Online kan ik het niet vinden.
Bestel het graag ipv er naar te zoeken het kleine filiaal in onze stad. Ben bang dat ik anders voor niks naar de stad fiets.

dinsdag 26 augustus 2025 om 08:18

Ik zag het in de folder van het Kruidvat staan. Maar in de folder op de website zie ik hem niet staan vreemd genoeg.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in