= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
quote:Watever schreef op 22 juli 2009 @ 13:58:

[...]

Jammer joh dames, geloof me ....in ben de hekkensluiter!

En als we het toch over de allerbellaberdste mbt sport op de middelbare school hebben: Ik heb het klaar gespeeld om een 3 te halen op mijn rapport en die kreeg je standaard al, alleen bij opkomstHahaha, ik ben in 6 VWO niet meer komen opdagen en kreeg dat jaar dus helemaal geen cijfer voor LO. Ben ik nu toch de winnaar qua slecht in sport? (werkelijk, ik zou willen dat ik het leuk vond maar vind het verschrikkelijk)
Even wat frustratie spuien hoor.... Het afgelopen half uur twee telefoontjes. Nichtje van man is bevallen en collega is bevallen. Vandaag. Waren allebei na mij uitgerekend. De ene een ruime week later, de andere 4!! weken later. Ik baal. Ik ben het zat. Ik wil ook.

Zo, dat lucht op......

Nu kan ik weer blij zijn voor ze. Twee meisjes, leuke namen ook, alles goed en gezond, hartstikke fijn voor ze.

Ik ga even lezen wat jullie allemaal hebben geschreven.
Ring, calendulan helpt altijd geweldig tegen schaafwondjes en andere kleine schrammen. Ik zou ook eerst het advies van de huisarts opvolgen hoor, maar als je even verlichting wil, ik denk dat ik ook voor calendulan zou gaan.

Waar heb je die jurk gekocht? Ik zie alleen effen voedingsshirts bij de H&M en ik zoek ook wel wat leuks. Mits het allemaal wil lukken natuurlijk.

Meis, ik zie je al staan op de zwarte cross....:)

Watever, dat van die kaartjes zou mij ook kunnen gebeuren. Ik zou ze even bellen om te feliciteren, en meteen even vissen. Of je belt iemand die ook een kaartje heeft gekregen, je kent allicht een vriend of familielid ofzo. Kun je stiekem even polsen.

Blogbabe, goed te horen dat het goed gaat met jullie. Neem af en toe een dagje rust met visites, is ook voor jezelf lekker.

Sas, je gevoel zegt alles toch? Vertrouw erop. En die maxicosi, ik weet het niet. Hij wil zeker niet plat in de wagenbak? En in een drager?

Zo, ik ga ff een potje janken denk ik, misschien dat het dan op gang wil komen. Goede nacht allemaal en tot morgen.
quote:Nerwen schreef op 22 juli 2009 @ 20:12:

Zo, ik ga ff een potje janken denk ik, misschien dat het dan op gang wil komen. Goede nacht allemaal en tot morgen.Heb ik zaterdagavond ook al gedaan. Echt heel hard, zo gefrustreerd was ik. Het resultaat weten jullie al. Helaas. Hoop dat het bij jou wél helpt!
Nerwen, ik hoop dat het janken helpt. Grrr, frustrerend he?

Die jurk is van Boob Nursing, een Zweeds merk. Hij was wel prijzig, maar ach... Zo af en toe mag je het jezelf best makkelijk maken toch? Dit is ideaal.

Waar zie jij die shirtjes van H&M? Ik kan ze echt niet vinden!
Hey allemaal,

Even snel want een meisje met krampjes en papa is de hort op voor familiesores (zal later wel even vertellen op hyves).

Randy: Gefeliciteerd! Geniet er van.

Voor alle nog niet bevallen dames: Hopelijk dienen de baby's zich snel aan.

Vandaag op CB geweest, mevrouw is helemaal goedgekeurd, ze was in de 3,5 week die ze nu is 1,2 kilo! gegroeid. Arts vroeg of ik slagroom maaktte. Verder geen gekke dingen of zo gelukkig. Ga nu snel mijn meisje weer troosten want ze krijst alweer.
Shit shit shit hele tekst getypt, geen verbinding en dus tekst weg.

Pffff heb geen tijd meer nu om op iedereen te reageren.

Hier alles goed, goede nacht gehad, hoortest geslaagd, hielprik gehad en ze is op geboortegewicht (nu al na 6 dagen zei mama trots) dus morgen naar buiten. Aambeien gelukkig minder, BV loopt goed, kloven minder, gezeur vriend minder Niks dan positiefs dus

Sas: Nog een keer op jou. Kun je wellicht gaan inbakeren? Is dat een tip tegen het huilen Hou je taai want dat huilen kan je echt helemaal gek maken. Hopelijk gaan de medicijnen snel werken.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Sohee, ruim een kilo is best veel Padababa! Bij mij was het minder dan de helft in precies vier weken (maar dat was gelukkig ook prima).

Chica, je mag ook trots zijn! En fijn dat je zo positief bent.
is ook erg veel hoor, maar dat is haar ook wel aan te zien. Ze heeft echt van die hamsterwangen.
Lekker toch. Om in te bijten, haha. (Dat vind ik bij Miep al!)
Ga ik morgen proberen als ik vannacht niet slaap (inbakeren) Fijn Chica, dat vriend uit de zeurmodus is. Was die van mij maandag ook, om vervolgens gisterenavond en vanavond als een gek uit huis te rennen zodra dochterlief in bed lag.. Grrrr het weekend is bij deze voor mij gereserveerd.. dan heeft is er 3 hier, suc6!

Nerwen, ik kan me je frustraties opentop voorstellen! Lekker janken is altijd goed.. En boek ff snel weekendje weg, dat helpt echt! (wel met annuleringsverzekering dan..)
*Joehoe!* Daar ben ik weer....terug van weggeweest! De laatste pagina die ik heb gelezen, was 46...het gaat me niet meer lukken om helemaal bij te geraken. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. En is er al iets afgesproken over de pannenkoekendate in Bunnik?

Hartelijk dank voor jullie steun en bemoedigende woorden, m'n lieffie heeft ze aan me doorgespeeld. Hier pakken de roze wolken zich langzaam samen, vandaag voor het eerst echt een feestelijke dag gehad, met veel kraamvisite enzo. Rosalietje doet het zo geweldig goed, dat we vanzelf vertrouwen krijgen dat ze "het blijft doen".

We krijgen nog hulp bij het verwerken van alles, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met Rosalie en met ons. In het ziekenhuis hebben ze geen oorzaak, maar vooral gelukkig geen gevolg kunnen vinden van het "incident". Al zullen we minstens tot aan de cito-toets waarschijnlijk alert blijven of ze toch hersenletsel heeft opgelopen. Maar gelukkig lijkt het daar vooralsnog niet op. Ze heeft al helemaal door wat er gebeurt nadat ze een schone luier heeft gekregen: eerst een spuugdoekje onder haar kin en daarna lekker drinken. Je ziet haar dan al helemaal gaan lachen, dat is zo schattig.

Sas, ik heb helemaal gemist dat je blijkbaar iets soortgelijks hebt meegemaakt! Ik hoop dat het met jullie ook weer de goede kant op gaat.

Voor de dames die nog moeten bevallen: ik vond het een heel fijne ervaring, heel relaxed en knus. Voor mijn gevoel was het binnen twee uurtjes gepiept, maar het heeft al met al toch nog 10 uur geduurd. Ik was echt in een soort trance, helemaal in mezelf gekeerd. En m'n aanstaande was zo lief voor me, het was zo'n bijzondere ervaring. De zwangerschapsyoga kwam goed van pas!

Ik heb erg veel behoefte om met Rosalie te knuffelen, we hebben heel wat in te halen. Ik ben daarom de komende tijd waarschijnlijk niet zo heel veel online..., hopelijk nemen jullie 't me niet kwalijk als ik niet zo frequent hier te vinden ben.

Dikke kus voor jullie allemaal!
Ooohhh Engel, wat ben ik blij je weer te lezen!! Ik was zo ongerust en hoopte maar dat geen nieuws goed nieuws was.

Wat heerlijk om je zo positief te horen! Vooral lekker knuffelen, je hebt heel wat intehalen

We hebben nog niets afgesproken hoor, eerst maar eens iedereen bevallen!

Weltrusten!
Engelbengel ik ben zo blij weer wat van je te lezen! En nog nog blijer dat het ook geweon goed nieuws is!

Ik ga met een veel fijner gevoel slapen nu!!

Precies, nog niks afgesproken, komt wel als ik de rij bevallingen heb afgesloten haha!

Ring heb even gegoogled, kom nog niet op een uitgebreide collectie van Boob, heb je het gewoon in de winkel gekocht?
Jaha, Engelbengel was er! Gelukkig...

Fijn dat je even van je hebt laten horen, en nog fijner dat het allemaal zo goed met jullie gaat!

Blijf maar lekker lang op die roze wolken, ze zijn verdient!!
Goedemorgen en meld!

Jaaa Engelbengel, heerlijk om van jou te lezen en nog heerlijker dat het zo goed gaat met Rosalietje logisch dat jullie de tijd moeten nemen om alles te verwerken. En dat je minder hier bent omdat je knuffeltijd houdt met de kleine meid, dat is helemaal terecht!

Ahhh Nerwen... ik kan me voorstellen dat je ervan baalt hoor. Heeft je huilbui iets opgeleverd?

Enne Pippa, vandaag bevallen toch? Tis de 23e! Ben je al bezig?

Sas hoe is jullie nacht geweest? Al verbetering?

Wow Pada, jij produceert echt slagroom zeg!! goed man!!

En Chica ook lekker positief, goed zo!

Hier niets bijzonders te melden! Tot later...
Wat fijn Engelbengel om weer wat van je te horen! Geniet lekker.

Meis, in mijn woonplaats zit een schattig hip winkeltje dat van alles verkoopt. (Mijn vriend maakt de reclame voor die winkel, altijd handig.) Positiekleding (o.a. Noppies en Vida Vita), borstvoedingskleding (Boob), babykleding (o.a. Petit Bateau, Noppies, Imps & Elfs), boxkleden (o.a. Snoozebaby), beddengoed (o.a. Coming Kids), enzovoorts. Ze hebben zelfs kolven. Affijn, daar heb ik het gekocht! (Pippa, heb je daar ook al eens gekeken?)
Goedemorgen !

Engel, wat heerlijk om van je te lezen. En helemaal om te merken dat jullie vertrouwen in Rosalietje krijgen. Superfijn dat het allemaal zo goed gaat !

Sas, wat zielig dat je kleine man zoveel huilt. Zou je idd. niet iets meer FV mogen geven? En wat hier ook al gezegd is: inbakeren. Ms. helpt dat. Doen wij bij Joost ook, zodra hij onrustig is. Soms overdag gewoon in een hydrofielluier (niet altijd hoor) en 's nachts standaard in de Pacco. Mannetje slaapt zo lekker zoet zo.

Padababa, 1,2 kilo aangekomen *oeps* hahaha, hier zei de wijkverpleegkundige gistermiddag hetzelfde: of ik slagroom heb ! Joost is gisteren (dag 17) gewogen en zou weer op z'n geboortegewicht moeten zitten. Maar hij is al een pond zwaarder !!! Hij woog gisteren alweer 4750 gr, lekkere zuiplap van me.

Nerwen en Pippa, succes ! Ik hoop dat er vannacht 'iets' gebeurd is !! Jullie moeten al zóooo lang wachten !

Ik vlieg er snel weer vandoor.

Nog gauw douchen en aankleden.

Om 9.15 uur weer voeden, want om 10.00 uur krijg ik (weer) kraamvisite. De rest van de dag gelukkig lekker alleen, dus tijd om bij te slapen....
Engel, wat fijn om van je te horen.

Jane, pada, wat een vreetzakjes zijn die kleintjes van jullie!

Hier alles goed, alleen druk met 2 kleintjes. Ik moet nu ook even lego'en.

Later meer
quote:MissyMB schreef op 23 juli 2009 @ 09:28:

..... alleen druk met 2 kleintjes. Ik moet nu ook even lego'en.

Hahaha, moet lego'en.

Je kunt er maar druk mee zijn hè? Ik vind het echt ontzettend druk met 2 kleintjes. Ik vind het knap hoe sommigen hier nog zoveel tijd vinden om te forummen. Laura was gisteren ook thuis, gelukkig waren mijn ouders er. Vandaag is Laura naar de crèche en ben ik alleen thuis met Joost. Das wel lekker 'rustig'.
*meld* met een duf hoofd want dochter was vannacht een aantal keren wakker en schreeuwde om moeders (ging overigens nergens over)... moet haar toch nog even leren dat ik mijn slaap hard nodig heb nu, zal straks nog genoeg tekort komen!! Anyway, nu is ze naar de BSO en heb ik een dagje voor mezelf. Vanmiddag nog vakantieborrel met schnitzel op mijn werk en verder alleen licht huishoudelijke plannen. Misschien nog even kijken bij babywinkel in de buurt of er nog wat leuks hangt wat ik NIET MAG MISSEN... Je woont net iets te ver weg Ring, anders kwam ik misschien nog wel op de koffie om even dat winkeltje bij jullie op te zoeken.... wie weet, als ik inderdaad volgende week nog zo loop dat ik me wel zo ga vervelen dat ik het toch nog doe haha!

Pada, dat is zeker slagroom, wow! 1,2 kilo...pfff En Jane ook al zoiets dus!

Chica, blij dat het weer wat beter gaat!

Sas, goed plan, weekend is voor jou! (oei iemand krijgt het zwaar dan!!)
Hier een Meld, ik ga zo even lezen, maar eerst!!! Engelbengel: wat ben ik blij wat van je te lezen!!
goeiemorgen allemaal!

engelbengel, wat goed om van je te horen, maakte me toch beetje zorgen. ga vooral heel veel knuffelen hoor, dat is erg belangrijk.

Nerwen, wat een gedoe allemaal zeg. realiseerde me ineens dat wij tegelijkertijd uitgerekend waren en dat jij nog steeds aan het wachten bent terwijl ik me mijn leven zonder die kleine hummel al niet meer kan voorstellen. wat een frustratie voor jou. hoop dat je toch nog spontaan bevalt de komende dagen (misschien al gebeurd??) en dat je niet nog tot na het weekend hoeft te wachten..

hier met mij steeds beter. kan alles beter aan, minder last van kwaaltjes en steeds meer energie (gelukkig maar).

hummel drinkt de laatste dagen wat minder, maak me beetje ongerust. had gelukkig zojuist wel weer goede plasluier en flesje net ging weer wat beter. ga zo even naar weegspreekuur van cb, even kijken wat ze is aangekomen..verder is ze wel tevreden en heeft ze ook haar wakkere periodes, dus echt slecht lijkt het haar niet te gaan. ze huilt ook weinig gelukkig.

(t zullen dus mijn bezorgde moederhormonen wel zijn)

moet wel beetje lachen om jullie 'druk met 2 kindjes' .. ik vind het zo relaxed als ik er maar 2 om me heen heb. het is allemaal zo relatief .. (en het went dus, wil ik maar zeggen!)

ok, straks met de hele familie naar de garage om mijn auto-tje weg te brengen. iedereen die even mee kan rijden is helaas op vakantie. niet handig...misschien maar combineren met bezoekje aan dierentuin ofzo..

fijne dag allemaal!
Meld!

Helaas nog geen teken van een naderende bevalling. Jammer want de 23e had me wel leuk geleken (net als de 7e, de 9e, etc, etc). Maar goed, deze datum duurt nog iets meer dan 13 uur dus technisch gesproken zou het nog kunnen. De volgende 'leuke' datum is de 28e want dan is het precies 2 jaar geleden dat toen-nog-niet-vriend en ik ontdekten dat we elkaar écht leuk vonden.

Engel, wat fijn dat je er weer bent en dat het goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je niet alles gaat bijlezen want dan ben je een week bezig en die tijd kun je beter aan Rosalie besteden.

Ring, dat winkeltje ken ik. Ik vind het heel leuk maar ook un peu prijzig en bovendien mag ik niks meer kopen van vriend. Van mezelf eigenlijk ook niet. Maar als het nou uitverkoop is... vertel eens? Is het uitverkoop daar? Ik zat ook nog een beetje met die wrapper want ik zag idd op de foto's bij Chica dat zij 'm wel gebruikt ondanks de zomer. En nu jij zegt dat ze daar ook Snoozebaby verkopen moet ik misschien toch nog eens kijken. Dan heb ik meteen iets te doen vandaag. Als het goed is komt m'n salaris ook dus dat biedt een beetje perspectief. Nou ja, zie wel.

Nerwen, voel jij al iets?

Missy, je moet legoën? Haha, vriend verheugt zich daar ontzettend op. Met m'm nichtjes van 4 en 7 doet ie dat ook altijd. Als hij uit beeld is op een verjaardag kun je er donder op zeggen dat ie met de kids op de grond zit. Hij denkt ook, ik zeg bewust denkt, dat hij wél z'n bed uit kan komen (daar is ie echt rampzalig mee) als de kleine aan zijn dekbed staat te trekken dat papa moet komen legoën. Ik geloof er niks van maar de tijd zal het leren, haha!

Nou, nog even hyves checken en dan misschien toch maar richting Ring's babywinkel.
Engel, fijn om goed nieuws van je te horen. Geniet er maar van en we zien je hier wel weer een keertje.

Jane, pada, mijn zoon zuipt ook als een gek. Op zich drinkt hij niet eens lang, 10 à 15 minuten, maar hij zit toch wel boven de gemiddelde groei van 100 à 200 gram per week.

Sas, Jane, mijn mannetje is met name tussen 18 en 23 uur niet goed in slaap te krijgen. Hij beweegt onbewust heel veel met zijn armpjes. Ik denk dat hij daarvan telkens weer wakker wordt. Hij kruipt ook helemaal om hoog in de wieg en ligt met zijn hoofdje dan helemaal tegen het hoofdeinde aan (en het is een grote wieg!). Denken jullie dat inbakeren ook zou helpen? Ik vind het zo zielig. Ik denk dat hij in eerste instantie dan heel hard gaat krijsen?

Ring, vervelend van je klachten. Ik had eerste twee weken ook enorme last van de hechtingen, echt zo erg dat ik dacht dat het nog wel een paar maanden zou gaan duren. Maar een week later heb ik opeens nauwelijks meer last van, zo vreemd (maar wel fijn). De kraam adviseerde mij Arnica druppels, omdat dit van binnenuit genezing bevordert. Maar ik vergat de druppels telkens in te nemen (driemaal daags bij maaltijd). Misschien helpt dit ook wat voor jou?

Verders: zwangeren zet 'm op, het is weer tijd voor een nieuwe baby!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven