Special forces vips
zondag 14 september 2025 om 16:55
Is er nog iemand die kijkt?
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.
Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
Van Famke Loise verwacht ik helemaal niet.
Ik vooral heel benieuwd hoe al die fitte mensen het gaan doen.
Timor Steffens
Famke Louise
Cherry-Ann Person
Kosso (Albert Dervishaj)
Jody Bernal
Fajah Lourens
Rachel John
Farja Farvardin
Dylan Hoogerwerf
Djarno Hofland
Matthijs Groenevelt
granny71 wijzigde dit bericht op 15-09-2025 11:13
41.02% gewijzigd
zondag 14 september 2025 om 17:43
zondag 14 september 2025 om 19:08
Oh goed dat je het zegt, ik ben één aflevering verder dan.
Wie denken jullie dat goede kans heeft het te halen? Ik verwacht dat Timor een heel eind komt en die topsporter ook.
zondag 14 september 2025 om 19:43
Dat denk ik ook. Dansers van dat niveau weten ook hoe het is om (ver) over je grenzen te gaan.
zondag 14 september 2025 om 22:14
Toevallig gisteren een stukje op rtl4 gezien. De rest ga ik helaas niet zien. Maar ik verwacht van Famke ook vrij weinig en idd hoge zelfoverschatting. Toch denk ik dat al dat geschreeuw een of ander masker van haar is. Het is van wat ik nu gezien heb wel een grote pieperd ieder geval. En dat "ja maar" wordt daar snel afgestraft.
Denk dat die real house wife best wel kan verrassen. Ze heeft ieder geval wel vuur in haar ogen. Timor verwacht ik ook wel wat van.
Maar helaas, ik ga de andere afleveringen niet zien. (Of heel misschien, toch videoland voor een paar maanden).
Denk dat die real house wife best wel kan verrassen. Ze heeft ieder geval wel vuur in haar ogen. Timor verwacht ik ook wel wat van.
Maar helaas, ik ga de andere afleveringen niet zien. (Of heel misschien, toch videoland voor een paar maanden).
It is
what it is.
Accept it
and move on!
what it is.
Accept it
and move on!
maandag 15 september 2025 om 08:39
Ik heb alleen de eerste aflevering nog gekeken, Cherry-Ann ( de housewive) zou inderdaad kunnen verrassen.
Vond het wel mooi dat de staf zei dat die ene kerel Cosmetisch fit was oid, hij was al kapot na het zwemmen. Grote spieren en lomp.
Zitten best wat mensen bij dit keer waar ik nog nooit van gehoord had dus daar heb ik dan ook niet echt van te voren al een verwachting van.
Vond het wel mooi dat de staf zei dat die ene kerel Cosmetisch fit was oid, hij was al kapot na het zwemmen. Grote spieren en lomp.
Zitten best wat mensen bij dit keer waar ik nog nooit van gehoord had dus daar heb ik dan ook niet echt van te voren al een verwachting van.
maandag 15 september 2025 om 09:22
dolfje schreef: ↑15-09-2025 08:39Ik heb alleen de eerste aflevering nog gekeken, Cherry-Ann ( de housewive) zou inderdaad kunnen verrassen.
Er heeft al eerder een housewife meegedaan (of uit zo'n soort programma), die kwam ook heel ver. Dus ik ben ook wel benieuwd naar Cherry-Ann.
De "cosmetisch fit"-jongen zei al van zichzelf dat hij het zwaar zou gaan krijgen omdat hij veel gewicht (van spieren) moest meedragen. Dat vond ik al een rare opmerking, maar toen de staf begon over "cosmetisch fit" snapte ik het wel beter. Wel fit eruit zien, maar het niet zijn.
maandag 15 september 2025 om 09:31
Ik wilde iets flauws schrijven over pijnlijke spuitjes van de plastisch chirurg. Maar ik lees nu dat ze in het verleden heftig mishandeld is door haar toenmalige vriend.
maandag 15 september 2025 om 09:49
Ik kijk ook. Ik zat mij ook te irriteren aan Famke, wat een zeurkous zeg. Haar vriend heeft een paar jaar geleden meegedaan, dan weet je toch wat je te wachten staat? En dan dat rare mondje steeds.
Tot nog toe vind ik het verrassend, ik had hoge verwachtingen van de "cosmetisch fit" jongen, maar hij heeft het nog niet waargemaakt.
Ik heb wel het idee dat de opdrachten steeds heftiger worden. In het eerste seizoen kan ik mij niet herinneren dat zij zo vaak door de modder zijn gegaan, en ook de water en hoogte opdrachten zijn veel pittiger dan in vorige seizoenen.
Ik heb nog geen favoriet, ik vind de kickbokster en de real house wife tot nog toe erg leuk. Ik hoop dat zij ver gaan komen. Van Djarno kreeg ik beetje de rillingen, die wil te graag zichzelf ontdekken.
Tot nog toe vind ik het verrassend, ik had hoge verwachtingen van de "cosmetisch fit" jongen, maar hij heeft het nog niet waargemaakt.
Ik heb wel het idee dat de opdrachten steeds heftiger worden. In het eerste seizoen kan ik mij niet herinneren dat zij zo vaak door de modder zijn gegaan, en ook de water en hoogte opdrachten zijn veel pittiger dan in vorige seizoenen.
Ik heb nog geen favoriet, ik vind de kickbokster en de real house wife tot nog toe erg leuk. Ik hoop dat zij ver gaan komen. Van Djarno kreeg ik beetje de rillingen, die wil te graag zichzelf ontdekken.
Ik doe mijn best
maandag 15 september 2025 om 10:57
Nou, dit dus!
Echt aan elk programma dat zij mee doet bevestigd ze voor mij weer dat ze echt heel oppervlakkig is. Misschien heel onaardig maar er zit echt niets in en ergens hoop ik dat dit een masker is. En stiekem had ik gehoopt een andere kant van haar te zien maar die is er blijkbaar niet

maandag 15 september 2025 om 10:59
Hier al 2 afleveringen gezien.
Famke had al minstens 10 keer gezegd: ik stop voordat ze echt stopte. Maar zelfs met alleen klaar staan, was ze de laatste. Die had er helemaal geen zin in, maar ze is toch weer even met haar kop op tv geweest.
2e afvaller heeft me wel verbaasd. Ze was wel sterk in in het leiderschap.
Dat ze het fysiek zwaar had, snap ik nog wel. Maar bij 1 proef gaf ze vrij snel op uit angst voor blaren. Dat had ik niet verwacht.
Ik zet ook hoog in op Timor. Fit, mentaal sterk en een teamplayer.
Verder kan ik nog niet iedereen uit elkaar houden.
Famke had al minstens 10 keer gezegd: ik stop voordat ze echt stopte. Maar zelfs met alleen klaar staan, was ze de laatste. Die had er helemaal geen zin in, maar ze is toch weer even met haar kop op tv geweest.
Dat ze het fysiek zwaar had, snap ik nog wel. Maar bij 1 proef gaf ze vrij snel op uit angst voor blaren. Dat had ik niet verwacht.
maandag 15 september 2025 om 11:06
Pelle schreef: ↑15-09-2025 10:59Hier al 2 afleveringen gezien.
Je bent in een ander topic zo anti spoiler maar nu geef je toch weg dat de 2e afvaller een vrouw is.
maandag 15 september 2025 om 11:11
maandag 15 september 2025 om 11:15
Ik vind dit een lastige want de tweede aflevering is al te zien bij videoland en op televisie wordt verder niets meer uitgezonden.vivapimpelmees schreef: ↑15-09-2025 11:06Je bent in een ander topic zo anti spoiler maar nu geef je toch weg dat de 2e afvaller een vrouw is.
Dus echt een spoiler is het niet.
maandag 15 september 2025 om 11:22
de afleveringen staan gewoon op Videoland.vivapimpelmees schreef: ↑15-09-2025 11:06Je bent in een ander topic zo anti spoiler maar nu geef je toch weg dat de 2e afvaller een vrouw is.
Ook in dat andere topic mag alles van Videoland gewoon besproken worden. Maar omdat sommigen hier alleen de eerste aflevering gezien hebben, noem ik niet gelijk haar naam. Op tv komen er geen afleveringen meer. Dus mensen kijken of niet verder dan aflevering 1 of ze gaan het volgen via Videoland. De spoilers over B&B vol liefde kwamen van juicekanalen.
maandag 15 september 2025 om 13:50
Klopt, je moet nu inderdaad wel overschakelen naar Videoland. Dus vanaf wanneer mogen we over de 2e aflevering praten als het er al opstaat?
Ik kreeg zelf ook het gevoel dat de oefeningen wel steeds heftiger worden. Maar de keerzijde is wel, vind ik, dat die mannen zich wel wat menselijker opstellen. Volgens mij waren ze dat in de eerste afleveringen amper?
Blij dat Famke Louise eruit is. Wat een piepzak. Juist nu had ze kunnen laten zien dat ze meer in haar mars heeft, maar helaas. Ze zal dan echt niet meer te bieden hebben.
Heel jammer dat de andere kandidaat eruit is. Had ik niet verwacht.
Ik hoop dat Rachel het lang volhoudt.
Ik kreeg zelf ook het gevoel dat de oefeningen wel steeds heftiger worden. Maar de keerzijde is wel, vind ik, dat die mannen zich wel wat menselijker opstellen. Volgens mij waren ze dat in de eerste afleveringen amper?
Blij dat Famke Louise eruit is. Wat een piepzak. Juist nu had ze kunnen laten zien dat ze meer in haar mars heeft, maar helaas. Ze zal dan echt niet meer te bieden hebben.
Heel jammer dat de andere kandidaat eruit is. Had ik niet verwacht.
Ik hoop dat Rachel het lang volhoudt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in