Entertainment alle pijlers

Help, mijn man is klusser. Zonder spoilers.

15-09-2025 20:07 533 berichten
Wie kijkt er mee?
Sabine schreef:
15-09-2025 21:50
Pas op de dag zelf gaan bellen voor oppas. Ook dat is verkeerde planning.
Chaos
Sabeltandcavia schreef:
Ik had moeten turven hoe vaak Sjon "twee maanden" zegt.
🤣
✅
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
Chaos
Ik wordt daar helemaal kriegel van :hyper:.
smorre schreef:
15-09-2025 21:37
Nou ja dat kan. Maar dan gewoon de boel verkopen dus.
Ergens is t ook irritant dat zo’n programma het dan wel voor je oplost.
Dat zeiden wij net ook al tegen elkaar.

Ze hebben potverdorie € 100.000 van haar ouders gekregen, daar hadden ze een hoop van kunnen laten doen.
Ik vond haar moeder voor de camera nog zeer mild reageren.

Zij met haar gezeik de hele tijd over dat drukdrukdruk om de kinderen onder te brengen.
Kaarsen en frutsels: check!
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
15-09-2025 21:53
Kaarsen en frutsels: check!
✅
Maaruh, zo'n doorloop badkamer. Dat is toch vreselijk irritant? Zeker als het straks pubers zijn.
Kaarsen en frutsels zeker check. En hoe ga je hier dan heel makkelijk een kinderkamer van maken?

Het ergste vind ik die 100.000 euro die je gewoon niet terugziet. Daar zou ik als schenkende ouder toch wel verdrietig van worden.
Sabine schreef:
15-09-2025 21:55
Maaruh, zo'n doorloop badkamer. Dat is toch vreselijk irritant? Zeker als het straks pubers zijn.
Ontzettend. Ook als dat meisje in de douche staat en d'r broer wil van of naar z'n kamer. Dat had hier tot oorlog tussen broer en zus geleid.
Selune schreef:
15-09-2025 21:57
Ontzettend. Ook als dat meisje in de douche staat en d'r broer wil van of naar z'n kamer. Dat had hier tot oorlog tussen broer en zus geleid.
Inderdaad. Dat gaat gebeuren.
Zo niet praktisch, een doorloopbadkamer met kinderen 🫣
Mwrosa schreef:
15-09-2025 21:48
Ik vind de toon van die timmervrouw vreselijk. Zo ontzettend denigrerend.
Eens. Maar ze heeft wel gelijk.
Als je voor t huishouden kunt zorgen, kun je ook klussen.
Wat doet die vrouw verder dan?
Volgende week wil ik wel meer ergernis hoor.
Voor de zekerheid zal ik een turflijst maken om saaie afleveringen door te komen.

- Sjon: "Ik schrik hiervan"
- Sjon wisselt van jas
- Er komt een vriendin/moeder/zus 'spontaan' langs om op tv te komen naar de vorderingen te kijken
Ik vind hier dingen van.
Hoeveel jassen hangen er klaar voor John inderdaad.
Everything you see I owe to spaghetti!
Sabeltandcavia schreef:
15-09-2025 22:07
Volgende week wil ik wel meer ergernis hoor.
Voor de zekerheid zal ik een turflijst maken om saaie afleveringen door te komen.

- Sjon: "Ik schrik hiervan"
- Sjon wisselt van jas
- Er komt een vriendin/moeder/zus 'spontaan' langs om op tv te komen naar de vorderingen te kijken
:proud:
Selune schreef:
15-09-2025 21:57
Tja, hier was dat geen enkel probleem. Dus zo kan het ook gewoon gaan straks :)

Ik vind wel dat ze er serieus tegenaan zijn gegaan achteraf! Het programma lijkt wel de zet die ze nodig hadden.
Ben benieuwd of t nu klaar is…
Niemand hier uit Bergeijk?

Volgens Sjon was twee maanden echt heel kort maar ondertussen zullen ze toch wel voorbij zijn;-)
smorre schreef:
15-09-2025 23:31
Ben benieuwd of t nu klaar is…
Niemand hier uit Bergeijk?

Volgens Sjon was twee maanden echt heel kort maar ondertussen zullen ze toch wel voorbij zijn;-)
Die zijn al lang voorbij, want het was eind van 2024 dat ze er uit moesten zijn.
Verbena schreef:
15-09-2025 21:27
Wel goed dat dat besproken wordt maar helaas niet met Moniek. Grote ergernis van mij over dit programma dat het altijd aan de man lijkt te liggen en dat de vrouw altijd zielig is.

Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Dat zielig doen en bijna altijd schermen met de kinderen voor wie het zo ongezellig en onveilig is.
En dan wijzen naar uitstekende spijkers en zwarte schimmel. En ondertussen zelf geen vinger uitsteken.
Ik snap dat in zo'n uitzichtloze bouwput leven niet erg stimuleert om op te ruimen en schoon te maken, maar de meeste vrouwen in dit programma staan zelf ook al jaren in standje passief. Maar het is allemaal de schuld van de man. Maar goed, het is nu eenmaal een nogal conservatief programma.
Een timmervrouw op beeld zetten veranderd daar niks aan.
Het heet dan ook “help, mijn MAN is klusser”. Dat is toch het hele idee van het programma? Dat die man zegt het te gaan fixen allemaal, maar dat niet doet?
Irregular_Choice schreef:
16-09-2025 07:43
Het heet dan ook “help, mijn MAN is klusser”. Dat is toch het hele idee van het programma? Dat die man zegt het te gaan fixen allemaal, maar dat niet doet?

Dat is inderdaad de hele opzet van het programma. Dat snapt iedereen wel.
Hallodaar schreef:
16-09-2025 07:53
Dat is inderdaad de hele opzet van het programma. Dat snapt iedereen wel.
Maar als je je dan zo ergert aan een programma waarvan dit de hele opzet is, kijk je toch niet?
16-09-2025 07:43
Nou ja het één sluit het ander niet uit hè?
Je kunt nog steeds denken ‘help mijn man is klusser’ omdat je zelf lekker bezig bent in je huis en je man in de weg loopt.
Of omdat jezelf de kostwinner bent en je man zegt dat ie ondertussen het huis verbouwt.

Nu doen die vrouwen nix. Behalve huilen en zeuren dan.

Het programma zou dus ook kunnen heten: ‘help mijn vrouw neemt geen verantwoordelijkheid”
16-09-2025 07:58
Maar als je je dan zo ergert aan een programma waarvan dit de hele opzet is, kijk je toch niet?

Krijgen we deze dooddoener weer?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven