Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

woensdag 1 juli 2020 om 19:20
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
woensdag 17 september 2025 om 03:37
Geen enkel voorbehoedmiddel is 100% preventief.
Alhoewel, witte tennissokken in Crocs misschien...
Maar bij juist gebruik van een condoom is de kans op overdracht relatief klein.
Ik vind het echt vervelend voor je dat je hiermee opgezadeld bent en helaas zit er ook vandaag de dag nog een behoorlijk stigma op.
Maar het is zoals het is en als je mijn mening wil: blijf hiermee op veilige afstand van internet. Hier op dit forum willen we je echt allemaal helpen maar de meesten van ons zijn niet medisch opgeleid. En als je zoekt op Google metje symptomen krijg je nagenoeg altijd een pijnlijke dood aangepraat.
Ga naar je huisarts of je gynaecoloog. Als hij of zij een deugdelijk arts is hoef je niet eens heel je verhaal te doen maar "alleen" je symptomen op te noemen. Zo'n arts begrijpt ook wel dat je dat niet met plezier komt doen maar die kan wel de juiste actie ondernemen. Dit probleem gaat niet vanzelf weg. En het wordt alleen maar groter en erger als het landurig aanmoddert.
Veel succes!
woensdag 17 september 2025 om 14:17
In showboat wordt er erg goed op vrouwen en respect gelet, daar komen ook alleengaande mannen zonder dat het vervelend wordt en kan ze heel goed alleen heen. Je kan ook mee en gekleed aan de bar wat drinken. Je vrouw kan dansen en flirten en in beneden ruimtes buiten je zicht wat doen of mee gaan met een man. Wel fijn kun je er samen heen en samen naar huis en kan ze je eventueel die avond toch opzoeken.
woensdag 17 september 2025 om 14:21
Ik schrok ooit eens van herpes en wratten toen ik bij soa poli kwam en riep verschrikt uit “ik doe maar niets meer want hier kan ik me niet tegen beschermen” vergeet nooit dat de verpleegkundige riep “mens je gaat er niet dood aan!” Werkte heel relativerend, het is vervelend maar je gaat er inderdaad niet dood aan.frouwke schreef: ↑16-09-2025 16:57Bedankt voor de lieve reacties.
Ja, deze soa is zelfs met condoom ook nog over te dragen. Ik ben de hele dag al informatie aan het zoeken erover, maar word er verder niet veel wijzer van.![]()
Degene met wie ik het zonder condoom had gedaan was ook niet bepaald blij, maar dat ik het als eerste heb laten testen wil natuurlijk niet zeggen dat het mijn 'schuld' is. (Ik ben heel erg geneigd om naar een schuldige te zoeken, maar het is in dit geval gewoon echt pech hebben, geen symptomen en je kan het jaren bij je dragen zonder er ooit achter te komen, dus als hij het ook heeft is het nog maar de vraag wie het van wie heeft gekregen)
In elk geval weet ik dat ik het een paar maanden geleden nog niet had![]()
Andere oplossing is stoppen met swingen maar daar was het te leuk voor dus aanvaard je een mate van overwogen risico.
doddieweer wijzigde dit bericht op 17-09-2025 14:24
5.26% gewijzigd
donderdag 18 september 2025 om 15:20
Ik ben er toch nog wat over aan het lezen en niet helemaal te spreen over de manier van handelen van de huisarts.
Het blijkt dat 50 - 60% van de positieve testen via uitstrijkje vals positief zijn
dus grote kans dat ik voor niks dit circus heb opgetuigd, mezelf 'voor lul heb gezet' bij mijn favoriete gast (die nu dus niet meer op me reageert
) en weer een antibiotica kuur heb gekregen wat mogelijk niet eens nodig was geweest.
Moet er wel bij zeggen dat de manier waarop hij reageerde me wel een beetje heeft laten afknappen, niet echt een volwassen reactie, maargoed misschien was ik zelf ook niet al te rationeel die eerste dag toen ik het net te horen kreeg.
Dit bosje vlooien heeft in elk geval twee dingen geleerd: 1. altijd veilig doen 2. niet meer direct reageren maar eerst even de feiten op een rijtje. En in geval van trichomonas staan op een urinetest ipv deze halfslachtige methode
Het blijkt dat 50 - 60% van de positieve testen via uitstrijkje vals positief zijn

Moet er wel bij zeggen dat de manier waarop hij reageerde me wel een beetje heeft laten afknappen, niet echt een volwassen reactie, maargoed misschien was ik zelf ook niet al te rationeel die eerste dag toen ik het net te horen kreeg.
Dit bosje vlooien heeft in elk geval twee dingen geleerd: 1. altijd veilig doen 2. niet meer direct reageren maar eerst even de feiten op een rijtje. En in geval van trichomonas staan op een urinetest ipv deze halfslachtige methode
donderdag 18 september 2025 om 15:24
laat ik daar even onze ervaring met Showboat tegenover stellen. Ik was even onoplettend, ging naar het toilet en liet mijn drankje onbeschermd achter. Een of andere debiel heeft er een flinke scheut GHB in gedaan. Snap niet wat daar de lol van is. Resultaat: binnen de korte keren kotsmisselijk en avond voor ons vieren bedorven. Ziek naar huis gegaan.Doddieweer schreef: ↑17-09-2025 14:17In showboat wordt er erg goed op vrouwen en respect gelet, daar komen ook alleengaande mannen zonder dat het vervelend wordt en kan ze heel goed alleen heen. Je kan ook mee en gekleed aan de bar wat drinken. Je vrouw kan dansen en flirten en in beneden ruimtes buiten je zicht wat doen of mee gaan met een man. Wel fijn kun je er samen heen en samen naar huis en kan ze je eventueel die avond toch opzoeken.
donderdag 18 september 2025 om 15:31
waarom leg je dat bij je huisarts? je komt met klachten en een hypothese, hij test deze, de uitkomst is in lijn met de hypothese en dan schrijft hij medicatie voor. snap dat je baalt, maar hem lijkt me niets te verwijten. en als iemand je n zo'n boodschap ghost mag hij de totel favoriete gast niet dragen vind ik!frouwke schreef: ↑18-09-2025 15:20Ik ben er toch nog wat over aan het lezen en niet helemaal te spreen over de manier van handelen van de huisarts.
Het blijkt dat 50 - 60% van de positieve testen via uitstrijkje vals positief zijndus grote kans dat ik voor niks dit circus heb opgetuigd, mezelf 'voor lul heb gezet' bij mijn favoriete gast (die nu dus niet meer op me reageert
) en weer een antibiotica kuur heb gekregen wat mogelijk niet eens nodig was geweest.
donderdag 18 september 2025 om 15:57
noorderlicht76 schreef: ↑18-09-2025 15:31waarom leg je dat bij je huisarts? je komt met klachten en een hypothese, hij test deze, de uitkomst is in lijn met de hypothese en dan schrijft hij medicatie voor. snap dat je baalt, maar hem lijkt me niets te verwijten. en als iemand je n zo'n boodschap ghost mag hij de totel favoriete gast niet dragen vind ik!
Ja, misschien is dat ook niet helemaal fair, maar ik vind een kans van 50% dat het vals positief is toch wel de moeite waard om in elk geval even een urine-test te doen om het zeker te weten. Nu gaat het om 1 contact, maar stel dat ik meerdere contcten had gehad, dan moeten die zich ook allemaal laten testen, terwijl dat misschien niet eens nodig was.
En je hebt gelijk, die titel heeft ie niet verdient met dit gedrag.
donderdag 18 september 2025 om 16:04
grenada schreef: ↑18-09-2025 15:24laat ik daar even onze ervaring met Showboat tegenover stellen. Ik was even onoplettend, ging naar het toilet en liet mijn drankje onbeschermd achter. Een of andere debiel heeft er een flinke scheut GHB in gedaan. Snap niet wat daar de lol van is. Resultaat: binnen de korte keren kotsmisselijk en avond voor ons vieren bedorven. Ziek naar huis gegaan.
jeetje wat heftig!
donderdag 18 september 2025 om 22:45
Oeh dat is heftig, dat zou ervoor opteren dat ik wel mee ga om oogje in het zeil te houden. Het brengen en halen had ik al voorgesteld maar mijn vrouw vind het te spannend denk ik om helemaal alleen naar binnen te gaan.grenada schreef: ↑18-09-2025 15:24laat ik daar even onze ervaring met Showboat tegenover stellen. Ik was even onoplettend, ging naar het toilet en liet mijn drankje onbeschermd achter. Een of andere debiel heeft er een flinke scheut GHB in gedaan. Snap niet wat daar de lol van is. Resultaat: binnen de korte keren kotsmisselijk en avond voor ons vieren bedorven. Ziek naar huis gegaan.
donderdag 18 september 2025 om 23:27
Ik vraag me altijd af hoe dit werkt. De G gebruikers die ik ken doen er alles aan om de smaak en de consistentie te verdoezelen, het smaakt namelijk naar zeewater en het is lobbig, maw ongelooflijk goor.
Het lijkt mij behoorlijk lastig om dit niet te proeven.
Begrijp me goed, ik victimblame absoluut niet, het is pure nieuwsgierigheid. Ik vraag me dit eigenlijk al af sinds ik het zelf voor de eerste keer geproefd heb.
Om er ziek van te worden moet je er behoorlijk wat van gedronken hebben.
.
vrijdag 19 september 2025 om 10:06
Klopt hoor G is vreselijk goor. Maar het was een glas cola en ik dacht nog wel wat te proeven maar ik had dorst en dronk het in 1 keer uit.Rooss4.0 schreef: ↑18-09-2025 23:27Ik vraag me altijd af hoe dit werkt. De G gebruikers die ik ken doen er alles aan om de smaak en de consistentie te verdoezelen, het smaakt namelijk naar zeewater en het is lobbig, maw ongelooflijk goor.
Het lijkt mij behoorlijk lastig om dit niet te proeven.
Begrijp me goed, ik victimblame absoluut niet, het is pure nieuwsgierigheid. Ik vraag me dit eigenlijk al af sinds ik het zelf voor de eerste keer geproefd heb.
Om er ziek van te worden moet je er behoorlijk wat van gedronken hebben.
vrijdag 19 september 2025 om 11:06
Helaas iets wat in elke uitgaans gelegenheid kan gebeuren, of je dat echt showboat kan aanrekenen is de vraag. Mijn ervaring van toen is dat mannen die zich misdroegen er echt werden uitgezet en dat als een man me in de rij bij eten aansprak er gelijk werd gecheckt of hij me lastig viel.grenada schreef: ↑18-09-2025 15:24laat ik daar even onze ervaring met Showboat tegenover stellen. Ik was even onoplettend, ging naar het toilet en liet mijn drankje onbeschermd achter. Een of andere debiel heeft er een flinke scheut GHB in gedaan. Snap niet wat daar de lol van is. Resultaat: binnen de korte keren kotsmisselijk en avond voor ons vieren bedorven. Ziek naar huis gegaan.
Drankjes ook in kroegen kun je beter niet onbeheerd laten staan. Ik weet zeker als iemand het had gezien dat hij er uit ging en nooit meer had mogen komen. Maar zoek na zo iets maar uit wie het dan gedaan heeft. Zeker als het stiekem is gedaan.
vrijdag 19 september 2025 om 11:13
Heb je het gemeld? Ik ken huidige situatie niet maar overal had dit gevaarlijk geweest maar in showboat die tijd weet ik zeker dat bewaking niemand aan me had laten komen als ik out was geweest of niet in staat te reageren, ze liepen voortdurend rond om misstanden te signaleren. Maar wel balen van deze slechte ervaring en verpestte avond
vrijdag 19 september 2025 om 12:41
jazeker heb ik het gemeld. En ik ben er ook zeker van dat ze me geholpen zouden hebben maar dan was het al te laat. G wordt ook wel een verkrachtingsdrug genoemd. ik kan me er nog hoe idioot ook iets bij voorstellen dat zo een imbeciel dat bij een dame alleen doet. Nou nee, eigenlijk niet. Maar wij waren nog met zijn vieren ook. goeie les wel, laat nooit meer een drankje onbeheerd.Doddieweer schreef: ↑19-09-2025 11:13Heb je het gemeld? Ik ken huidige situatie niet maar overal had dit gevaarlijk geweest maar in showboat die tijd weet ik zeker dat bewaking niemand aan me had laten komen als ik out was geweest of niet in staat te reageren, ze liepen voortdurend rond om misstanden te signaleren. Maar wel balen van deze slechte ervaring en verpestte avond
vrijdag 19 september 2025 om 13:07
En die mensen vertrouw je wel? Kan niet uit die groep gebeurd zijn dat ze hoopte dat je nog geiler/gewilliger zou worden? Overdosis laat je out gaan waardoor het de negatieve benaming van rape drug kreeg, maar het wordt vaker gebruikt voor ongeremde sex en geil worden dan om vrouwen zo out te laten gaan dat je verkracht kunt worden.grenada schreef: ↑19-09-2025 12:41jazeker heb ik het gemeld. En ik ben er ook zeker van dat ze me geholpen zouden hebben maar dan was het al te laat. G wordt ook wel een verkrachtingsdrug genoemd. ik kan me er nog hoe idioot ook iets bij voorstellen dat zo een imbeciel dat bij een dame alleen doet. Nou nee, eigenlijk niet. Maar wij waren nog met zijn vieren ook. goeie les wel, laat nooit meer een drankje onbeheerd.
Maar goed heb het ook wel gezien bij bv Bitch, een vrouw die out lag en mannen die aan haar zaten heb ze tierend weggestuurd en ben bij haar blijven zitten om te bewaken dat niemand ongevraagd aan haar zat. Helaas is het zeker iets om waakbaar in te zijn.
vrijdag 19 september 2025 om 13:21
dat zijn vrienden , ook in "het echte leven" die we ondertussen 20 of 25 jaar kennen, ja die vertrouwen we meer dan 100%. En het gebruik van G kennen we uit en te na, ik weet waar ik het over heb.Doddieweer schreef: ↑19-09-2025 13:07En die mensen vertrouw je wel? Kan niet uit die groep gebeurd zijn dat ze hoopte dat je nog geiler/gewilliger zou worden? Overdosis laat je out gaan waardoor het de negatieve benaming van rape drug kreeg, maar het wordt vaker gebruikt voor ongeremde sex en geil worden dan om vrouwen zo out te laten gaan dat je verkracht kunt worden.
Maar goed heb het ook wel gezien bij bv Bitch, een vrouw die out lag en mannen die aan haar zaten heb ze tierend weggestuurd en ben bij haar blijven zitten om te bewaken dat niemand ongevraagd aan haar zat. Helaas is het zeker iets om waakbaar in te zijn.
en jouw ervaring is toch ook bijzonder he? hoe is het mogelijk, denk je wel eens. goed van je! ( goeie tijden meegemaakt bij Bitch trouwens

zaterdag 20 september 2025 om 09:25
Mijn man is inmiddels een bijgedraaid t.a.v. het stoppen met swingen. Geheel op eigen inzicht. Ik heb ‘m niet proberen te overtuigen. De dingen die gepland stonden met ons vaste stel gaan gewoon door. En hoe we het verder met de losse flodders gaan aanpakken weet ik niet. Daar zijn we nog niet over uitgepraat. Want tot nu is voor mij niet duidelijk wat nou precies het probleem was. En zolang dat niet helder is, ga ik me niet in die arena begeven.
zondag 21 september 2025 om 21:40
Zoals beloofd een kort verslagje van onze eerste ervaring met een parenclub: Party Players in Lelystad. Vanmiddag van 1 tot 5 geweest. Leuke club, bijzonder aardig personeel en een fijne open sfeer. Fijne warme jacuzzi en buitenbad. Meest stellen en bekenden van elkaar (daar kom je moeilijk tussen). Weinig alleengaande heren en dan ook nog vaak wat oudere, minder verzorgde types. Het was ook niet echt druk. Was best lastig om een leuke man te vinden. Mijn vrouw heeft toch nog een leuke alleengaande man gevonden waar ze seks mee heeft gehad. Om 16:30 uur hadden we honger gekregen en wilden naar het lopend buffet. Dat was helaas al dicht. Het enige wat te krijgen was, waren snacks en broodjes om de snacks op te doen. Dat was wel een tegenvaller. Waarom gaat het lopend buffet dicht tegen etenstijd? We konden ook nergens even lekker zitten. Verder wel een geslaagde eerste keer.
maandag 22 september 2025 om 08:15
Dat zijn twee niet opzich staande punten die je eruit pikt. Die kan je niet los van elkaar zien.frouwke schreef: ↑18-09-2025 15:20Ik ben er toch nog wat over aan het lezen en niet helemaal te spreen over de manier van handelen van de huisarts.
Het blijkt dat 50 - 60% van de positieve testen via uitstrijkje vals positief zijndus grote kans dat ik voor niks dit circus heb opgetuigd, mezelf 'voor lul heb gezet' bij mijn favoriete gast (die nu dus niet meer op me reageert
Ja, 50-60% is vals positief bij een test. Maar, als de symptomen overeenkomen én de test positief uitvalt dan heb je wel een sluitende diagnose. Ik denk dat je dus je huisarts in deze iets verwijt wat niet terecht is. Maar dat kan je heel goed bespreken en dan zal jouw huisarts je dat ook willen uitleggen.
maandag 22 september 2025 om 19:52
Hallo zwaluw fijn dat het geslaagd is. Dus nog wel voor herhaling vatbaar. Hoeveel mensen zijn er dan op zo'n middag? Qua mannen dus niet heel veel (goede) keus?Zwaluw schreef: ↑21-09-2025 21:40Zoals beloofd een kort verslagje van onze eerste ervaring met een parenclub: Party Players in Lelystad. Vanmiddag van 1 tot 5 geweest. Leuke club, bijzonder aardig personeel en een fijne open sfeer. Fijne warme jacuzzi en buitenbad. Meest stellen en bekenden van elkaar (daar kom je moeilijk tussen). Weinig alleengaande heren en dan ook nog vaak wat oudere, minder verzorgde types. Het was ook niet echt druk. Was best lastig om een leuke man te vinden. Mijn vrouw heeft toch nog een leuke alleengaande man gevonden waar ze seks mee heeft gehad. Om 16:30 uur hadden we honger gekregen en wilden naar het lopend buffet. Dat was helaas al dicht. Het enige wat te krijgen was, waren snacks en broodjes om de snacks op te doen. Dat was wel een tegenvaller. Waarom gaat het lopend buffet dicht tegen etenstijd? We konden ook nergens even lekker zitten. Verder wel een geslaagde eerste keer.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in