Broeken smal meisje

17-09-2025 09:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie oh wie heeft de tip; ik zoek lange (erg) smalle broeken voor mijn lange smalle dochter. Ze is bijna 6 en zit in maat 122/128. Draagt het liefst flared broeken/leggings, geen spijkerbroeken. Heeft iemand tips voor merken?

Bedankt!
Voor mijn smalle dochter zijn de flaired broeken van de WE heel fijn
where ever you go, go with your heart
Voor mijn smalle dochter zijn de flaired broeken van de WE heel fijn
where ever you go, go with your heart
Bij mijn dochter zaten de broeken van de WE ook netjes. En heel soms hadden ze bij de H&M ook broeken die erg smal vielen (en prijs-technisch wat leuker dan bij de WE).
Mijn kinderen zijn inmiddels 20 en 22, maar ik herinner me uit hun jongere jaren dat Name It altijd mooie smalle broekjes had (mijn jongste was ook erg smal, wel een jongen maar ik neem aan dat ze niet alleen voor jongens smalle broeken hadden). Moest er pas nog aan denken toen we langs een Name It winkel liepen, daar slaagden we altijd zo goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Z8 valt mooi bij ons smalle lange meisje. Verder; Koko Noko, Vinginio en Looxs Allemaal niet goedkoop maar er is veeel van op Vinted te vinden.
Name it is ook mijn favoriet. Maar ook zeeman valt vaak smal. H&M is hier niet te doen, alles valt veel te breed. Ik scoor Name it vooral via Vinted.
Minik schreef:
17-09-2025 13:59
Name it is ook mijn favoriet. Maar ook zeeman valt vaak smal. H&M is hier niet te doen, alles valt veel te breed. Ik scoor Name it vooral via Vinted.
Zeeman? Mijn ervaring is dat met name de broeken echt zeer groot vallen. Mijn dochter past daar echt bijna 2 keer in.
Bbubbels schreef:
17-09-2025 14:17
Zeeman? Mijn ervaring is dat met name de broeken echt zeer groot vallen. Mijn dochter past daar echt bijna 2 keer in.
Dat is gek want ik heb echt smalle dochters en we slagen er heel vaak. Wibra daarentegen valt enorm.
Okaidi heeft mijn oudste veel in gelopen. Een Frans merk dacht ik en heel smal op kleine maten.

Verder idd WE en veel leggings en maillots van de V&D toen.
Mijn oudste dochter is heel smal en dun, de enige leggings die zij echt mooi past zijn van Marmar Copenhagen, Mingo en Sproet & Sprout. Niet goedkoop, dus ik koop het vooral tweedehands of in de sale en verkoop het erna weer op Vinted als ook haar zusje het heeft gedragen. Shirtjes (longsleeves) draagt ze ook van Marmar.
Leggings van de H&M (ze hebben ze zowel recht als flared).
Zara, Okaidi, DPAM. Sowieso de meeste Franse, Spaanse en Italiaanse merken vallen wel smal. Vingino ook wel, is mijn ervaring met jongenskleding.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Flared leggings van de WE werkten ook goed bij mijn smalle jongste dochter.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1 ... gICf_D_BwE

Mijn dochter is “gewoon erg slank” en niet tenger, maar bij haar zit dit perfect. En er zitten elastiekjes in de taille! (Hoeven bij mijn dochter niet aangetrokken te worden, dus dat zou goed moeten komen). Online is veel (tijdelijk?) uitverkocht maar in de winkel hing nog best wat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven