Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Jeetje Ring. Schrok eerst even maar daarna moest ik er wel om lachen hoor. Met tepel nog in haar mond. hahaha.

Coldplay is fanatastisch. Of the red hot! Maar geen idee wanneer die komen.

Auwtsj. Het is toch nog niet onstoken?
Aruba bedoel je het plaatje uit de tabel? Want mijn avatar kan ik wel zien. Anders maak er maar een mooi nieuw plaatje van hoor. Leuk.

Wat zei jij tegen je manager? Sorry heb al andere plannen, moet bevallen.

Ring ja het was leuk. Ik heb ook foto's en filmpjes op mijn telefoon gemaakt. Alleen geen idee wat ik ermee kan.

Jaaa coldplay in het goffertpark. Ik zei gisteren tegen vriend zullen we daar ook heen? Maar nee dat wil ie niet.

Ben al eens eerder bij coldplay (volgens mij ook in het goffertpark) geweest, toen was het echt slecht weer en het geluid was ook superslecht. Maar blijft toch leuk he.

Eng zeg dat je tijdens het voeden in slaap bent gevallen. Ik heb dat ook weleens gehad, maar schrik dan snel weer wakker gelukkig.

Maar ergens ook wel grappig dat jullie zo vier uur lang liggen in dezelfde houding. Schattig zo'n lief klein miepje aan je borst toch.
Auw! Dat klinkt heel akelig Ring. Goed dat je naar de huisarts gaat.
In de tabel is je plaatje weg. De link naar de site doet het niet meer.

Nee ik ga wel gewoon. Kijk wel of ik kan en als ik niet kan jammer dan. Maar goed als ik nog niet bevallen ben en me goed voel kan ik best even een uurtje daar buurten dat is het probleem niet. Alhoewel ik het wel een vreemd verzoek vind maar ja.
Vinden jullie het ook zo benauwd?
Nee, niet benauwd. Het is hier heerlijk.

Rits, je kan je filmpjes op Youtube zetten, dat doe ik altijd. En dan op je Hyves.

Ik zag dat er al iemand (GuesswhoNL heet diegene op Youtube) was met hele mooie filmpjes van het concert, diegene heeft bijna alle goede nummers gefilmd met een goede camera. Wauw! (Maar hoe zou hij/zij die mee naar binnen hebben gesmokkeld?

Ik gok het erop met Coldplay. Gelukkig heb ik nu een iPhone met buienradar, ben ik iets meer voorbereid dan met The Rolling Stones, toen het weer echt heel acuut omsloeg van heet naar koud en noodweer.
Ach en dan neem je een paraplu mee kun je gezellig meezingen onder de paraplu toch.

Aruba hier is het ook benauwd, echt niet lekker meer.
Ik zal gauw op youtube gaan kijken.

Maar nu eerst even mijn manneke knuffelen, die ligt zo lekker te kletsen.
ring, hoe was het bij de dokter?
Hoi meiden,

Bijna pagina 200 zal ik hem vol maken
Ring hoe was het bij de dokter?

En ik heb ook altijd op scherp gestaan met voeden van veertje in het grote bed. Helemaal omdat we waterbed hebben.

Sterkte met je wond.
Nou doe maar Ana
Hé pagina 200 goed hé, ik doe ook nog af en toe mee.
Hé Aruba eer was dit keer aan mij. hahhahaa normaal ben jij de tiepmiep.

Veertje is in slaap gevallen op de bank ze was grrrrr net voor 6 vanaochtend wakker. En ik ben zelf ook brak en het regent en ik moet nog van alles doen.

Ik ga zo eerst even tukkie doen samen met haar. Anders kan ik om 8 uur vanavond naar bed.
slaap lekker anastacia !
Fhnx Yamuna, ben je dat zelf op de foto met de rugdrager/doek?
ja
Erg mooie foto, heb er nog meer van op de hyves misschien want dan kijk ik daar een keer?

Gebruik je de doeken veel?
ik zit niet bij jullie op de hyves ... misschien moet ik er eens een keer solliciteren

ik gebruik mn doekies dagelijks yammini word er heerlijk rustig van. en het is heel knus zo je kleintje tegen je aangeplakt
Gezellig hoor, van mij mag je erbij hoor!
Is de stank alweer een beetje uit je huis Yam?

welterusten veertje!
Ik was je al aan het zoeken, toch maar solliciteren dus.

Ik was wel benieuwd naar meerdere foto's.

Is het niet een heel gedoe om aan te binden, om te doen zeg maar?

Ziet er wel vertederend uit.

Nu even snel tukkie doen want Veertje moet niet te lang slapen.
Nee het omknopen valt reuze mee

alleen mn schuur stinkt nog, de rest van t huis ruit weer fris
Moeten we niet een nieuw topic openen bij 200 berichten?

Slaap lekker ana, ga misschien ook maar even een dutje doen. Kleine mannetje slaapt ook.
Nee bij 5000 berichten, Deerne!

Over de huisarts...

Hij heeft gekeken en het ziet er rustig uit, het wondje is maar heel klein. Hij verwacht dat als ik veel blijf spoelen het toch snel beter gaat. Hij schrijft liever niks voor omdat het de genezing kan vertragen. O ja, en er zitten nog hechtingen in... Al waren die nu bijna opgelost. Duurt lang zeg!!!

Qua stuitje moet ik het nog even aanzien. Binnen nu en een maand moet dat zeker gaan verbeteren, anders moet ik terugkomen.

Kortom: ik ben weer gerust gesteld. Toch fijn dat de huisarts even heeft gekeken. Tsja, en dan ga ik het spoelen dus nog maar even doorzetten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven