hele grote spinnen in huis

19-09-2025 08:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze week al meerdere hele grote spinnen in huis gezien. Kleine spinnen en langpoten geen problemen mee. Maar deze vind ik erg eng. Eerder ook niet zulke grote spinnen in huis gezien. Is er een bepaalde geur ofzo wat ik kan spuiten dat ze het niet aantrekkelijk vinden om binnen te komen?
Lieve* schreef:
26-09-2025 20:06
Door het mengen van de olie kan je het wel meer verspreiden en het is ook goedkoper. Dat ga ik denk ik dit weekend ook doen.
Dan ruik je hem nog minder.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ik ga morgen ook gelijk olie kopen!
Ik woon niet in een nieuwbouwwijk maar juist in heel oud huis en oude wijk. Eerdere jaren hebben we nooit veel last gehad. Dit jaar is echt extreem 😞
Brrrrrr jachtspinnen…. Die liepen zo vaak in het ouderlijk huis rond… brrrrrrrr…
Echt zo groot als een een hand.

Toevallig was er 1 op kantoor vorige week. Ik dook een andere ruimte in. (Held op sokken) Collega was zo stoer hem weg te halen en buiten te zetten, (dat wil ik dan weer wel)

Vroeger pakte ik de stofzuiger als ik alleen was. Met veel gegil erbij.
Brrrr, moet er niet aan denken die joekels tegen te komen! Maar waar wonen jullie dan? Heb echt nog nooit grote spinnen binnen gezien. Wonen jullie heel landelijk?
evaluna schreef:
27-09-2025 08:47
Brrrr, moet er niet aan denken die joekels tegen te komen! Maar waar wonen jullie dan? Heb echt nog nooit grote spinnen binnen gezien. Wonen jullie heel landelijk?
Nee helemaal niet landelijk. In een middelgrote stad vlak bij centrum en treinstation.
Chumlee schreef:
27-09-2025 09:02
Nee helemaal niet landelijk. In een middelgrote stad vlak bij centrum en treinstation.
Brrr..sinds dit topic kijk ik wel extra goed om me heen thuis en stap ik pas het bed in als ik het dekbed even helemaal opengeklapt heb....
Ik sla de pepermuntolie tip toch over omdat het giftig is voor katten.
Dus als iemand andere tip heeft?
Dus ik net de binnendeuren rondom ingespoten, zie ik nu dat het giftig is voor katten, ik heb er 2 en ze lijken nergens last van te hebben. Volgende keer spuit ik alleen buiten dan maar.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven