Entertainment alle pijlers

Lil kleine : geen rem, met SPOILERS

28-09-2025 20:23 65 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok ik heb dus niks met zijn muziek en al helemaal niks met zijn ex meppen en zijn kind nooit zien. Maar Amazon Prime heeft een docu en uit een soort morbide nieuwschierigheid toch aan het kijken. Wie ook? En hoe groot is het WTF gehalte bij jou? Ik kan hier met mijn pet niet bij. Wat een wandelend vat van de halve DSM bij elkaar. En dat er nog vrouwen achter hem aanlopen vind ik echt niet te begrijpen. Hoe kan deze docu ooit goed zijn voor zijn imago my god
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2025 10:00
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
:rofl:
Mooie omschrijving @SnipSnip

Het hele jochie Lil’Kleine kan me gestolen worden, sneuneus wat mij betreft. Had ie geld nodig? Vraag me dan ook af wie zo’n docu maakt… waar zit het morele kompas van diegene…?

Ontopic: ik ga niet kijken - snap je morbide gedachten wel om te kijken. Toch nieuwsgierigheid van hoeveel gekte iemand in zijn hoofd kan hebben ofzo. Vertel, wat komt er zoal voorbij?
Ik heb na iedere reclame over deze docu al nazorg nodig, dus aan de docu zelf ga ik me al helemaal niet wagen.
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Jaren geleden zag ik een fragment met hem in een interview. Hij vertelde dat hij een keer een luxe winkel zowat werd uitgekeken alsof hij geen geld zou hebben en dat hij uit wraak heel veel ging kopen. De hele manier waarop hij dit beschreef kwam sneu over, humorloos, wraakzuchtig en egogedoe.
Ik heb geen Amazon prime en heb ook helemaal niets met Lil Kleine, maar word zowat nieuwsgierig nav jouw bericht :lol:
Gryla schreef:
28-09-2025 20:31
:rofl:
Mooie omschrijving @SnipSnip

Het hele jochie Lil’Kleine kan me gestolen worden, sneuneus wat mij betreft. Had ie geld nodig? Vraag me dan ook af wie zo’n docu maakt… waar zit het morele kompas van diegene…?

Ontopic: ik ga niet kijken - snap je morbide gedachten wel om te kijken. Toch nieuwsgierigheid van hoeveel gekte iemand in zijn hoofd kan hebben ofzo. Vertel, wat komt er zoal voorbij?
Nou ik vind die gozer als een dood en dood enge lovebomber overkomen en hoe hij over vrouwen (wijven) praat is echt ziek in mijn ogen. Ook luistert hij naar niks en niemand , zegt ie steeds afspraken af om in de studio te zijn terwijl ik dan denk hoezo dan, alsof dat nieuwe album zichzelf tevoorschijn tovert.

Ik had al geen hoge dunk van deze foute kabouter maar had ergens de hoop na dat gedoe met Jaimie dat hij het licht ergens had gezien maar man man

Diagnoses zijn hier verboden maar de adhd en het narcisme spat uit je scherm.
Oh leuk! Ik word volgende week geopereerd en zie dat je 30 dagen gratis man kijken
Ga dat maar doen dan! Vind lil kleine echt een gekkie maar toch ook ergens fascinerend.
Geen behoefte om nog meer van deze man te zien en heb geen prime maar ik kijk dan wel in dit topic vanuit een zelfde soort nieuwsgierigheid.
Eng mannetje, inderdaad. Het zal je ex of je vader zijn… lekker voorbeeld voor die jongen.

Ex Anna is net op tijd weggekomen, denk ik dan ook maar… bloedmooie en rijke meid, wat heeft hij nou geboden waar zij voor gevallen is..?
Nav dit topic net gekeken. Wat een engerd is het toch, echt een vrouwonvriendelijke creep.
Gryla schreef:
28-09-2025 21:25
Eng mannetje, inderdaad. Het zal je ex of je vader zijn… lekker voorbeeld voor die jongen.

Ex Anna is net op tijd weggekomen, denk ik dan ook maar… bloedmooie en rijke meid, wat heeft hij nou geboden waar zij voor gevallen is..?
Ik las laatst dat ze weer samen zijn.
vivapimpelmees schreef:
28-09-2025 21:28

:bonk:
Trouwens ik moet even bij de mods aangeven met spoilers.
Leyap88 schreef:
28-09-2025 21:22
Oh leuk! Ik word volgende week geopereerd en zie dat je 30 dagen gratis man kijken
Ga dat maar doen dan! Vind lil kleine echt een gekkie maar toch ook ergens fascinerend.
Het is echt gek ja. Die moet echt zo intens veel hebben binnengehaald met die verschrikkelijke graf muziek want hij heeft al jaren niks uitgebracht werd gecanceld tot en met maar leeft nog steeds als God in Frankrijk.
Wat is DSM?

Ik ga niet kijken. Hoe minder aandacht deze pauperkabouter krijgt, hoe beter.
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders
Enig idee waarom Amazon persé een docu wil maken over een mep-grage idioot?
Die dus duidelijk nog altijd nauwelijks een bal veranderd blijkt - als ik het zo hoor - tegenover een paar jaar geleden qua idiootheids-gehalte?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Het eerste fragment is al in de muziekstudio waar hij een nummer aan het opnemen was.
Alleen maar kanker dit kanker dat o_o :facepalm:
Toen heb ik hem maar afgezet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb een paar losse fragmenten en filmpjes over de docu gezien. De love bombing komt daar inderdaad duidelijk in naar voren.

In theorie zou hij heel veel van zichzelf kunnen leren van de docu, maar dat zal wel niet.

Net zoals hij dat niet doet wanneer zijn ex/vriendin hele zinnige dingen zegt naar aanleiding van zijn vreemdgaan met een random van de straat die achter hem aan liep.
vivapimpelmees schreef:
28-09-2025 21:28
Dat meiske - hij gaat overduidelijk voor typische rijke Amsterdam Zuid meisjes -gaat natuurlijk exact hetzelfde pad bewandelen als Jamie. Kind erin proppen, hij de stoere vent uithangen, vreemdgaan, ruzie, coke, geweld. En door naar het volgende Amsterdam Zuid meisje. Ghetto girls heeft hij hooguit on the side, die nep rapper.

Volgens John van den Heuvel gaat Kleine in Dubai met nogal wat zware criminelen om. Je kunt je sowieso afvragen hoe hij zo met geld kan smijten met ongeveer nul optredens de laatste jaren, overbetaald klusje als The Voice coach foetsie en niemand die nog iets verdient met cd verkoop. Dat gaat 1 zo’n realityserie ook niet financieren. Naar mannetje, hij heeft iets schizofreens in zijn gedrag, van lovebomben tot doodeng.
Zoefff schreef:
28-09-2025 20:46
Jaren geleden zag ik een fragment met hem in een interview. Hij vertelde dat hij een keer een luxe winkel zowat werd uitgekeken alsof hij geen geld zou hebben en dat hij uit wraak heel veel ging kopen. De hele manier waarop hij dit beschreef kwam sneu over, humorloos, wraakzuchtig en egogedoe.
Nou daar heeft hij ze flink mee te grazen genomen dan!
Mwrosa schreef:
28-09-2025 22:23
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders
Haha ik dacht aan de chemische fabriek DSM als in hij slikt snuift en spuit alles wat los en vast zit 🤣
Wombat schreef:
29-09-2025 08:59
Nou daar heeft hij ze flink mee te grazen genomen dan!
Hahaha, zijn gedachtengang sloeg echt nergens op.

Het was zo idioot en hij maar grijnzen met een soort verbetenheid dat hij heeft zitten scheppen daar.
Ik was in augustus op het 'Zin in de zomer fest'.

De hele tent ging los toen hij opkwam.

Echt onbegrijpelijk, maar deze gast is immens populair.
Gryla schreef:
28-09-2025 21:25

Zelf legt hij in de docu (ik keek met mijn dochter) heel goed uit wat hij haar te bieden heeft, hij zegt dat zij lang kan zoeken maar dat er in heel Amsterdam geen man te vinden is zoals hij, die haar alles kan geven en haar elke avond mee uiteten neemt naar de beste restaurants en alles voor haar koopt én dan is hij ook nog stapelgek op ‘zijn vrouw’ en draagt hij haar op handen, én hij kan met haar lachen en dat zal zij allemaal nooit met een andere man kunnen hebben, dus ja, zij komt echt wel bij hem terug.

:mrgreen:

En terwijl hij zichzelf zo zit op te hemelen krijgt hij een geniale ingeving: hij gaat haar huis volstouwen met 1000 rozen. Dát zal haar leren! Zó origineel. Alleen is Anna niet blij met de rozen, ze haalt namelijk haar handen open aan de doorns en ze laat hem weten dat ze voor dat geld liever een tas had gekregen. En dan zegt hij: nou, voor 2000 euro haal je geen tas, hoor. Die tas krijg je ook nog wel, maak je geen zorgen, voor mijn vrouwtje doe ik alles.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven