Films en series algemeen (geen spoilers!)

dinsdag 12 november 2019 om 12:40
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.
Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?
Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?
Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
zondag 28 september 2025 om 08:34
In de titel staat duidelijk Geen spoilers. Waarom dan toch doen?
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
zondag 28 september 2025 om 08:59
Vanochtend de eerste aflevering gezien en ik vind het echt heel leuk.
Die tijd en in Engeland vind ik sowieso altijd erg mooi om te zien. De kleding die duidelijk verandert dan, de kastelen, de hele sfeer, een beetje als Downton Abbey

Het is wat het is
maandag 29 september 2025 om 15:06
Jawel, want niet iedereen heeft het op dat moment ook gezien. Dat kun je ook lezen, want even later zegt iemand niet blij te zijn met deze spoiler.Kletskous11 schreef: ↑29-09-2025 13:22Ik heb niks specifieks gezegd. En als iets op tv geweest is, dan is het toch geen spoiler meer.
Hoe moeilijk is het nu om gewoon niets inhoudelijks te posten behalve dan waar de film of serie over gaat en of je het wel of niet iets vond?!
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
maandag 29 september 2025 om 20:57
Misschien moet ik het nog een kans geven! Want ik hou er normaal ook van.
maandag 29 september 2025 om 21:28
Ben je in 1975 blijven steken? Hou op hoor, dit kan je niet menen. Zoek eerst maar op wat spoileren is, voordat je hier de boel voor anderen verziekt.Kletskous11 schreef: ↑29-09-2025 13:22Ik heb niks specifieks gezegd. En als iets op tv geweest is, dan is het toch geen spoiler meer.
dinsdag 30 september 2025 om 13:03
9-1-1 of lone star?Kletskous11 schreef: ↑17-09-2025 22:43Wie volgt ook 911 op Star Channel?
Wat een schokkend einde vandaag ... Dit had ik echt niet zien aankomen ...
ik volg 9-1-1 zelf en wist mede dankzij de socials al wat er ging gebeuren..

voor iedereen die wilt spoileren : https://forum.viva.nl/entertainment/het ... #p35979232
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 30 september 2025 om 13:18
Ja! Vannacht echt te laat naar bed om het seizoen af te binchen. Ik kan niet wachten op season 2 en hoop dat die net zo goed in elkaar zit als 1.
Ik vond het echt een verborgen pareltje.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 30 september 2025 om 13:19
Lone star vond ik zo’n klucht worden, heb ik afgezet.Rouge__ schreef: ↑30-09-2025 13:039-1-1 of lone star?
ik volg 9-1-1 zelf en wist mede dankzij de socials al wat er ging gebeuren..![]()
voor iedereen die wilt spoileren : https://forum.viva.nl/entertainment/het ... #p35979232
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 5 oktober 2025 om 11:07
Naar aanleiding van een vraag in het Netflix topic:
Op NPO staan ook een aantal goede Nederlandstalige films, zoals Buiten is het Feest, Dorsvloer vol confetti, Sonny Boy, Lucia de B, Kom hier dat ik U kus, Knielen op een bed violen.
Ook internationale films zoals LaLa Land, Carol, Twelve years a slave.
Ook goede documentaires.
Ik vind de app alleen niet fijn. Kan moeilijk vinden wat ik zoek en je kan series wel volgen. Maar films kan je niet opslaan voor later.
Het is erg goedkoop dus voor mij het wel waard.
Op NPO staan ook een aantal goede Nederlandstalige films, zoals Buiten is het Feest, Dorsvloer vol confetti, Sonny Boy, Lucia de B, Kom hier dat ik U kus, Knielen op een bed violen.
Ook internationale films zoals LaLa Land, Carol, Twelve years a slave.
Ook goede documentaires.
Ik vind de app alleen niet fijn. Kan moeilijk vinden wat ik zoek en je kan series wel volgen. Maar films kan je niet opslaan voor later.
Het is erg goedkoop dus voor mij het wel waard.
maandag 6 oktober 2025 om 09:23
donderdag 9 oktober 2025 om 21:38
Die is zo goed!
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
donderdag 9 oktober 2025 om 22:03
zit weer vreselijk te genieten

Relax we're all crazy, it's not a competition

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in