Entertainment alle pijlers

Kees van der Spek 29/9

30-09-2025 08:58 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft gisteren ook gekeken naar Kees ?
Wat een enge vent was die Daniël zeg , benieuwd of hij nog vervolgd gaat worden en er een update komt .
Ja ikke! Ik zie het programma van Kees van de Spek wel vaker als ik aan het zappen ben en daar dan blijf hangen. Maar het zijn meestal wel van die engnekken en ik verbaas me er ook keer op keer over dat er mensen zijn die zo goedgelovig zijn.
PoesMinoes schreef:
30-09-2025 09:43
Ja ikke! Ik zie het programma van Kees van de Spek wel vaker als ik aan het zappen ben en daar dan blijf hangen. Maar het zijn meestal wel van die engnekken en ik verbaas me er ook keer op keer over dat er mensen zijn die zo goedgelovig zijn.
Het verbaasde me meer dat deze echt was wie hij zei .
Meestal zitten ze in Nigeria etc en zijn de foto’s gejat .
Yildizlar2 schreef:
30-09-2025 09:45
Het verbaasde me meer dat deze echt was wie hij zei .
Meestal zitten ze in Nigeria etc en zijn de foto’s gejat .
Op zich verbaasde mij het niet. Het was een rijkeluis kerel, gewend om verwend te worden door pappie en mammie maar
door alleen materiële aandacht mentale issues en verslaafd geraakt aan van alles. Door zijn ego dacht hij alles te
kunnen flikken, en dat lijkt nog uit te komen ook.

Ik ben altijd eerder verbaasd dat zo een bloedmooie vrouw geld blijft overmaken naar een wildvreemde vent. Ze heeft hem nog nooit ontmoet, weet ook eigenlijk helemaal niks van hem. Dat er een schroefje los zat bij hem, bleek al best snel. En toch geld blijven storten.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
30-09-2025 09:51
Op zich verbaasde mij het niet. Het was een rijkeluis kerel, gewend om verwend te worden door pappie en mammie maar
door alleen materiële aandacht mentale issues en verslaafd geraakt aan van alles. Door zijn ego dacht hij alles te

Ik ben altijd eerder verbaasd dat zo een bloedmooie vrouw geld blijft overmaken naar een wildvreemde vent. Ze heeft hem nog nooit ontmoet, weet ook eigenlijk helemaal niks van hem. Dat er een schroefje los zat bij hem, bleek al best snel. En toch geld blijven storten.
Daar verbaas ik me keer op keer over. Vooral ook over die engerd uit Egypte (vorige week? in de aflevering). Die vrouw ging nog naar hem toe ook.
Ik kreeg Joran van der sloot vibes van die gast. Maar ook verbaasd dat ze geld over bleef maken
Trouwens wel heel stoer dat ze de confrontatie aanging, ondanks al die dreigementen.
Had het idee dat ze ook wel een beetje verblind was door zijn uiterlijk en dat hij uit een welvarende situatie kwam .
Ik vond het een engerd om te zien maar goed . Zelf na alles wat hij geflikt heeft nog zeggen ja maar het is wel een mooie man o_o
Melisande2 schreef:
30-09-2025 10:10
Trouwens wel heel stoer dat ze de confrontatie aanging, ondanks al die dreigementen.
En ze bleef ook goed kalm , ze was duidelijker dan Kees .
Yildizlar2 schreef:
30-09-2025 10:11
Had het idee dat ze ook wel een beetje verblind was door zijn uiterlijk en dat hij uit een welvarende situatie kwam .
Ik vond het een engerd om te zien maar goed . Zelf na alles wat hij geflikt heeft nog zeggen ja maar het is wel een mooie man o_o
Ik vond het ook een engerd. Vooral hoe hij uit zijn ogen keek, brrr.
Ik heb het ook gezien. Ik kijk nooit, want ik vind Kees v/d Spek een enge man. 😏
Maar ik lig zielig onderuitgezakt en zapte langs dit programma.
Rare vent die Daniel. Maar wat Ellen nog zei: ook een knappe man.
Daarom komt ie er denk ik vaak mee weg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Melisande2 schreef:
30-09-2025 10:10
Ik begreep juist niet waarom ze nog 1 + 1 wilde. Had ze gedacht dat hij empathie kon opbrengen? Want dat was wel duidelijk dat hij dat niet had.
VGM1980 schreef:
30-09-2025 10:33
Ik begreep juist niet waarom ze nog 1 + 1 wilde. Had ze gedacht dat hij empathie kon opbrengen? Want dat was wel duidelijk dat hij dat niet had.
Volgens mij was dat meer het idee van Kees van der Spek, om duidelijk te maken dat het afgelopen moest zijn met zijn dreigementen.
PoesMinoes schreef:
30-09-2025 10:38
Volgens mij was dat meer het idee van Kees van der Spek, om duidelijk te maken dat het afgelopen moest zijn met zijn dreigementen.
Nee dat vroeg ze zelf
Yildizlar2 schreef:
30-09-2025 10:41
Nee dat vroeg ze zelf
O maar ergens in het begin zegt ze dat ze nog niet overtuigd is of ze hem ook echt wil zien. Dan zegt Kees iets van dat gaat wel gebeuren en dat dat ook goed is voor haar.
VGM1980 schreef:
O je bedoelt helemaal op het einde, sorry verkeerd begrepen.
Maar ja dat vond ik ook best bijzonder. Waarschijnlijk had ze toch nog ergens een zwak voor hem of zo, zei dat ze hem ook nog steeds een knappe man vond.
PoesMinoes schreef:
30-09-2025 11:28
O maar ergens in het begin zegt ze dat ze nog niet overtuigd is of ze hem ook echt wil zien. Dan zegt Kees iets van dat gaat wel gebeuren en dat dat ook goed is voor haar.
klopt maar daarna wil ze zelf 1 op 1. Hij zegt zelfs dat hij daar geen zin in heeft maar ze blijft er over door gaan en staat dan met tranen in haar ogen haar verhaal te doen terwijl het hem duidelijk geen moer interesseert. Zij is verliefd geworden op de personage die hij leek, maar hij heeft nooit gevoel voor haar gehad.
VGM1980 schreef:
Ze vind hem leuker dan ze toe wil geven. Ik denk dat ze verliefd was en hem nog een laatste keer 1 op 1 wilde checken
VGM1980 schreef:
30-09-2025 09:51

Wat heeft bloed mooi zijn ermee te maken dan? Als iemand minder knap eruit ziet is het logischer ofzo?
*jaline schreef:
30-09-2025 12:53
Wat heeft bloed mooi zijn ermee te maken dan? Als iemand minder knap eruit ziet is het logischer ofzo?

Natuurlijk niet, niet mij woorden in de mond leggen die ik niet zeg.
PoesMinoes schreef:
30-09-2025 11:41
O je bedoelt helemaal op het einde, sorry verkeerd begrepen.
Maar ja dat vond ik ook best bijzonder. Waarschijnlijk had ze toch nog ergens een zwak voor hem of zo, zei dat ze hem ook nog steeds een knappe man vond.
Dit dus, ik vond het een bijzonder moment. Als je je zo voor de gek laat houden en je hebt nog steeds een zwak voor iemand, denk ik dat er intrinsiek iets niet in orde is met je.
Wat ik vreemd vond is dat ze eerst al bij het huis stonden en wisten dat hij binnen was. Vervolgens een hele poppenkast met hem het huis uit krijgen, hem naar een GWK lokken, achtervolgen, onhandig kwijtraken (waarom reden ze toen zelf niet naar het GWK?) en uiteindelijk bij hem thuis weer opwachten om te confronteren.

Ik vond Kees deze keer ook niet zo sterk, van die emo-uitbarstingen met 'fuck you'. Dat komt het gesprek niet ten goede.

Die Daniel vond ik psychopatische trekjes hebben. Eng mannetje. Wel knap ja :-D
VGM1980 schreef:
30-09-2025 13:01
Natuurlijk niet, niet mij woorden in de mond leggen die ik niet zeg.
Jij zegt letterlijk dat het je verbaast dat zo'n bloedmooie vrouw geld blijft overmaken.
Omdat m.i. bloedmooie hier bewust genoemd werd vraag ik wat dat ermee te maken heeft. Leek nl voor jou relevant om dat te noemen ipv gewoon iemand te zeggen.
Sorry als ik dat verkeerd interpreteerde dan.
Mss ga ik er te snel op aan, mss snappen veel mensen niet wat woorden kunnen doen.

Ik vind het ook altijd storend als bv iemand overleden is door suicide, dat mensen dan reageren met: zonde, zo'n mooie meid!

Of bij berichten over pesten." Waarom wordt zij gepest, ze is bloedmooi"

Mijn invulling, maar ik denk dat sommige mensen niet in de gaten hebben hoe dat soort dingen gelezen kunnen worden. Ik weet niet of het puur onhandig is of dat het weergeeft hoe " men" toch nog steeds denkt in deze zaken.. of dat ik het zelf als uitzondering zo lees.

Bedoel ik nu niet jou mee, maar dat zijn mijn gedachten dan.
Was echt een engerd.

Maar wat ben je ook een naïeveling om een account te openen en je zo te laten aanspreken. Waarschijnlijk is hij zelfs geblokkeerd door iets als cruks in Nederland. Ze was hopeloos verliefd
Yildizlar2 schreef:
30-09-2025 10:11
Nou, vooral dit ja! Ze noemde zichzelf niet naïef, maar was dat heel duidelijk wél, dus ik miste zeker ook wel enige zelfreflectie bij haar. Ook in haar reacties richting hem bleef zij eerder ‘lief en timide’ dan ‘hard’ zoals Kees voorstelde. Al was het de knapste en meest mooie man op deze aardbol, dan nog zou dat, na hetgeen hij mij geflikt had, als sneeuw voor de zon verdwenen zijn!

In het begin noemde zij zichzelf avontuurlijk en maakte het niet uit waar een man vandaan kwam, maar waarom dan bewust zoeken naar een date in het buitenland én, nadat hij niet kwam opdagen volgens afspraak, zoveel geld storten op een account waarover hij de regie had? Sorry, dat vind ik toch echt wel onder de noemer naïef vallen hoor 🥴
Live Life to the fullest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven