Naam van film of serie

woensdag 8 oktober 2025 om 22:25

Ik zoek dus de naam van een film of serie. Ik weet ook niet meer waar ik die gezien heb. Ik was die aan het kijken, maar weet niet meer waar. Ook niet hoe oud die film of serie was. En ik heb er ook nog maar heel kort naar gekeken. Ik wil graag verder kijken en hopelijk kan iemand mij, ondanks de heel summiere beschrijving, helpen.
Ik denk dat het een crimi betreft. Het enige wat ik nog herinner is een vrouwelijke hoofdpersoon die een man heeft die een hersenbloeding heeft gehad en halfzijdig verlamd is. Hij zit niet in een rolstoel. Ze wilde hem helpen aan tafel, maar hij werd boos. Even later schaamde hij zich tegenover haar nadat hij in zijn broek had geplast. Ze trof hem aan in de badkamer. Daarna heb ik het afgezet, omdat ik weg moest.
Weet iemand waar ik het over heb?
Edit: Stop maar met zoeken lieve mensen. Ik denk niet dat ik er ooit nog achter ga komen. Door extra medicatie moeten nemen, ben ik de afgelopen dagen/vorige week kwijt. Heel erg lief dat jullie wilden meedenken!
                    Ik denk dat het een crimi betreft. Het enige wat ik nog herinner is een vrouwelijke hoofdpersoon die een man heeft die een hersenbloeding heeft gehad en halfzijdig verlamd is. Hij zit niet in een rolstoel. Ze wilde hem helpen aan tafel, maar hij werd boos. Even later schaamde hij zich tegenover haar nadat hij in zijn broek had geplast. Ze trof hem aan in de badkamer. Daarna heb ik het afgezet, omdat ik weg moest.
Weet iemand waar ik het over heb?
Edit: Stop maar met zoeken lieve mensen. Ik denk niet dat ik er ooit nog achter ga komen. Door extra medicatie moeten nemen, ben ik de afgelopen dagen/vorige week kwijt. Heel erg lief dat jullie wilden meedenken!
                                    azura wijzigde dit bericht op 09-10-2025 20:50

11.98% gewijzigd

She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody. 

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in