Nieuwe partner over, jou kind
dinsdag 14 oktober 2025 om 02:15
Hallo alle,
Ik heb een zoon van 10, nou krijg ik van mijn partner de nodige uitspraken die ik echt niet vindt kunnen.
Zoals dat ik een dienstmeid ben voor mijn zoon, omdat ik een keer zijn broek in de was doen.
Maar die van mijn partner niet.
Nu is het zo dat mijn partner het niet nodig vindt om al zijn vieze kleding niet zelf in de was te gooien.
Ik vindt hij is volwassen en kan dit zelf !!!
Mijn kind van 10 voed ik op, en doet wel zijn overrige was in de was.
Een enkele keer ligt een vergeten kleding stuk op de badkamer.
Mijn partner vindt het nodig om mij overal op terecht te wijze en lullig opmerkingen te geven.
Vandaar hij voort zelf zijn eigen was in de mand jan doen.
Ik vindt het peuter gedrag van hem nergens op slaan, en reken hem het ook erg aan dat hij zo over mijn zoon praat.
Dit is vaker, dat hij niets goeds kan doen bij hem.
Hij zelf heeft een dochter die al 4 jaar zonder pardon mijn zoon overal van beschuldigt en hij haar geloofd met alles.
Ook al zeg ik er wat van, heb ik het ook nog gedaan
Dat mijn zoon nu echt in de knoop zit, nergens geen zin meer in heeft
En op school slecht gaat.
Zo met zijn doen en laten en die uitspraken.
Zit ik er over in om er me te stoppen.
Met de relatie.
Heb zelf nog een dochter samen, maar hij is alleen thuis als zijn andere dochter komt na 10 dagen mama.
Hun zelf liggen al 5 jaar in vechtscheiding met bedreiging aan mijn adres, of andere achterlijke acties.
Ben er zo klaar mee zo wat.
Wat vinden jullie als zulke dingen worden gezegt over je zoon of dochter door nieuwe partner?
Ik heb een zoon van 10, nou krijg ik van mijn partner de nodige uitspraken die ik echt niet vindt kunnen.
Zoals dat ik een dienstmeid ben voor mijn zoon, omdat ik een keer zijn broek in de was doen.
Maar die van mijn partner niet.
Nu is het zo dat mijn partner het niet nodig vindt om al zijn vieze kleding niet zelf in de was te gooien.
Ik vindt hij is volwassen en kan dit zelf !!!
Mijn kind van 10 voed ik op, en doet wel zijn overrige was in de was.
Een enkele keer ligt een vergeten kleding stuk op de badkamer.
Mijn partner vindt het nodig om mij overal op terecht te wijze en lullig opmerkingen te geven.
Vandaar hij voort zelf zijn eigen was in de mand jan doen.
Ik vindt het peuter gedrag van hem nergens op slaan, en reken hem het ook erg aan dat hij zo over mijn zoon praat.
Dit is vaker, dat hij niets goeds kan doen bij hem.
Hij zelf heeft een dochter die al 4 jaar zonder pardon mijn zoon overal van beschuldigt en hij haar geloofd met alles.
Ook al zeg ik er wat van, heb ik het ook nog gedaan
Dat mijn zoon nu echt in de knoop zit, nergens geen zin meer in heeft
En op school slecht gaat.
Zo met zijn doen en laten en die uitspraken.
Zit ik er over in om er me te stoppen.
Met de relatie.
Heb zelf nog een dochter samen, maar hij is alleen thuis als zijn andere dochter komt na 10 dagen mama.
Hun zelf liggen al 5 jaar in vechtscheiding met bedreiging aan mijn adres, of andere achterlijke acties.
Ben er zo klaar mee zo wat.
Wat vinden jullie als zulke dingen worden gezegt over je zoon of dochter door nieuwe partner?
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:06
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:14
Hij is jaloers op haar zoon.Yildizlar2 schreef: ↑14-10-2025 11:09Kies voor je kind en neem afscheid van die vent .
Hij hoeft zijn was niet zelf te doen maar je kind wel , hij wil dus zelf een dienstmeid . Heel snel weg met die zak hooi .
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:15
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:19
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:27
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:30
Volgens mij is er niemand van de betrokkenen gelukkig met deze situatie, dus ik zou hier heel snel mee stoppen. Vooral je zoon lijdt er zo te lezen erg onder. Zeer schrijnend.
De woonsituatie snap ik alleen niet: waar woont jouw partner dan de tijd dat hij niet thuis is? Ik hoop maar dat dit in jouw voordeel is en dat dit betekent dat jij in je eigen huis woont zodat jij geen vraagstuk hebt op het gebied van woonruimte als je er nu een punt achter zet.
Eindelijk rust voor je zoon, en jouzelf en je dochter. Veel sterkte!
De woonsituatie snap ik alleen niet: waar woont jouw partner dan de tijd dat hij niet thuis is? Ik hoop maar dat dit in jouw voordeel is en dat dit betekent dat jij in je eigen huis woont zodat jij geen vraagstuk hebt op het gebied van woonruimte als je er nu een punt achter zet.
Eindelijk rust voor je zoon, en jouzelf en je dochter. Veel sterkte!
dinsdag 14 oktober 2025 om 11:40
dinsdag 14 oktober 2025 om 12:00
Echt maar 1 vraag: hoe kan het dat je dit zo lang laat voortduren? Je zoon wordt al zo lang geestelijk mishandeld, dat hij er op school dusdanig veel last van heeft, jij wordt als voetveeg gebruikt. En dat al jarenlang?
Wat haal je uit deze relatie, wat is er beter aan dan alleen zijn met je zoon en dochter? En als je er dan voor jezelf voldoende uithaalt om te blijven, wie beschermt jouw zoon?
Wat haal je uit deze relatie, wat is er beter aan dan alleen zijn met je zoon en dochter? En als je er dan voor jezelf voldoende uithaalt om te blijven, wie beschermt jouw zoon?
dinsdag 14 oktober 2025 om 12:13
dinsdag 14 oktober 2025 om 12:27
Hij ligt nog in een scheiding, je noemt hem je nieuwe partner, maar jullie hebben wel al een kind van jullie samen?
Ik kreeg de indruk dat Nederlands waarschijnlijk niet je moerstaal is? Dus daar kan het ook aan liggen, dat je dingen wellicht anders bedoelde.
In ieder geval, zijn houding naar jouw zoon riekt naar jaloezie. Een smerig trekje. Het is aan jou of je met zo iemand onder hetzelfde dak wil leven.
Ik kreeg de indruk dat Nederlands waarschijnlijk niet je moerstaal is? Dus daar kan het ook aan liggen, dat je dingen wellicht anders bedoelde.
In ieder geval, zijn houding naar jouw zoon riekt naar jaloezie. Een smerig trekje. Het is aan jou of je met zo iemand onder hetzelfde dak wil leven.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in