Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 oktober 2025 om 20:56
zondag 19 oktober 2025 om 20:57
Dat zal niet gratis zijn denk ik?noglangnietjarig schreef: ↑19-10-2025 20:51Die hebben wij bij de plaatselijke garage in opslag, die doet ook de apk van onze auto.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 19 oktober 2025 om 21:02
Doe je van die mooie pluchen dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel!Lady*Voldemort schreef: ↑19-10-2025 20:55Ik ga morgen eerst maar even kijken naar die banden. Voor hetzelfde geld zitten er al allseasons onder en dan kan ik een ander cadeautje verzinnen.
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 19 oktober 2025 om 21:12
aliva schreef: ↑19-10-2025 20:45Maar dan heb je ook nog 2x per jaar de kost en de moeite om ze op de auto te laten zetten/af te halen. Je moet je afspraak ook tijdig maken want iedereen wil op hetzelfde moment laten wisselen natuurlijk.
Ik was al het gedoe voor zeer weinig voordeel beu en ben nu mijn winterbanden aan het 'op' rijden en daarna wordt het 4seizoens.
Ja zo doe ik het ook. Ik rij de allweather banden op, zorg dat er vanaf 1 oktober verse onder liggen of iig met nog voldoende profiel. Geen opslag voor banden en niet iedere keer die auto's wegbrengen om de banden om te leggen.
Of je moet een extra setje velgen hebben ook op de band. Dan kun je het gewoon zelf doen.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
maandag 20 oktober 2025 om 19:20
kinderen/tienerzoon-glipt-uit-mijn-ving ... ges/513422
Is toch wat goede buurt goede school goede cijfers een voorbeeldige jongen . En ineens ziet hij meisjes als seksobjecten , hoe kan het toch hè
Is toch wat goede buurt goede school goede cijfers een voorbeeldige jongen . En ineens ziet hij meisjes als seksobjecten , hoe kan het toch hè
maandag 20 oktober 2025 om 19:27
Komt allemaal omdat ie zijn precious maagdelijkheid verloren is aan zo'n stoephoer.Yildizlar2 schreef: ↑20-10-2025 19:20kinderen/tienerzoon-glipt-uit-mijn-ving ... ges/513422
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
maandag 20 oktober 2025 om 19:45
Noorrrrrr.Yildizlar2 schreef: ↑20-10-2025 19:20kinderen/tienerzoon-glipt-uit-mijn-ving ... ges/513422
Geen bijzonderheden
maandag 20 oktober 2025 om 20:02
Dat valt echt alles mee. Ik vraag me af of dat hier in de (rand)stad ook zo weinig kost (n.a.v. de enorme kosten voor een camperstalling en sowieso niet meer beschikbaar).noglangnietjarig schreef: ↑19-10-2025 21:58€24,79 excl btw per jaar en zomerwissel €20,66 excl btw.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
maandag 20 oktober 2025 om 20:05
Lady*Voldemort schreef: ↑20-10-2025 19:27Komt allemaal omdat ie zijn precious maagdelijkheid verloren is aan zo'n stoephoer.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 20 oktober 2025 om 20:06
Ik lees geen drama, maar moe, dus mis het eea denk ik?Lady*Voldemort schreef: ↑20-10-2025 19:27Komt allemaal omdat ie zijn precious maagdelijkheid verloren is aan zo'n stoephoer.
TO heeft het over seksueel geweld?
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
maandag 20 oktober 2025 om 20:17
Dat is zeer goedkoop, zelfs zo goedkoop dat ik er m'n twijfels aan heb.
Hier (Belgie) betaalde ik in 2021 al 95euro per wissel (die prijs omvatte de wissel én de stockage).
maandag 20 oktober 2025 om 20:39
Gewoon de prijzen van een van de garages hier in het dorp.
Ze doek onze apk ook.
We kunnen natuurlijk ook naar de dealer gaan in de stad, maar daar ben je aan de beurt.
Camperstalling kost hier rond de €75 per meter.
Pieremachochel
maandag 20 oktober 2025 om 21:22
Goh, een puber die wil seks wil ondekken. Hoe schokkend.Yildizlar2 schreef: ↑20-10-2025 19:20kinderen/tienerzoon-glipt-uit-mijn-ving ... ges/513422
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
maandag 20 oktober 2025 om 21:37
maandag 20 oktober 2025 om 21:40
Ja, dat stoort me ook. Maar dat zoveel mensen die wel serieus reageren niet geven om grensoverschrijdend gedrag (en zelfs tips geven hoe lekker te sm'en) vind ik dan toch weer teleurstellend. Maar misschien ben ik intussen wel oud geworden. Voelt wel zo.Lady*Voldemort schreef: ↑20-10-2025 21:37Ik geloof dat hele topic niet. Mij te veel triggers, met die 'verloren maagdelijkheid' en dat ze de eerste zes jaar van zijn leven niet heeft gewerkt en die goeie buurt en die goeie school en bladiebla.
Si abra la puerta hay lobos.
maandag 20 oktober 2025 om 21:44
Zijn het niet de prijzen van de wissels, exclusief de opslag? Dat is wel hoe ik het lees: de eerste prijs zomer naar winter wisselen en de tweede andersom. Ik lees er geen opslag in.noglangnietjarig schreef: ↑20-10-2025 20:39Gewoon de prijzen van een van de garages hier in het dorp.
Ze doek onze apk ook.
We kunnen natuurlijk ook naar de dealer gaan in de stad, maar daar ben je aan de beurt.
Camperstalling kost hier rond de €75 per meter.
maandag 20 oktober 2025 om 21:57
Sowieso, wat moet een TO hier met tips voor haar kind hoe lekker te seksen. Ze voorlezen bij het slapen gaan?
Daarbij is het allemaal derde hand.
Volgens mij is het grootste probleem voor TO dat haar kind seks heeft met verschillende meisjes ipv degene met wie hij voor altijd zou samen blijven.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
maandag 20 oktober 2025 om 22:42

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in