B&B Vol Liefde 2025 (deel 2) *Zonder Spoilers*

donderdag 28 augustus 2025 om 18:01

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*

zondag 19 oktober 2025 om 07:42

Even van RTL gekopieerd, misschien zelfde tekst uit jouw link:Catan schreef: ↑18-10-2025 22:17https://www.story.nl/tv/sylwia-breekt-s ... gle.com%2F
Badjassenlijn Koesje by Sylwia.
Het lijkt me prachtig om jonge meiden te helpen met hun modellencarrière of om als designer aan de slag te gaan. Natuurlijk zou ik ook graag voor de camera staan of mijn eigen realityshow hebben, maar dat komt later.
het lijkt me ook leuk om actrice te worden. En ik moet toegeven dat sommige delen van B&B Vol Liefde waren gespeeld. Niet mijn liefde voor Illya natuurlijk, maar sommige scènes toen Monique er was. Die geruchten waren er al en daar wil ik graag eerlijk over zijn. Als ik er nu op terugkijk, denk ik: jeetje, ik had wel actrice kunnen zijn
Ik vond het vooral een genante vertoning! De musical van groep 8 van de basisschool bevat beter acteerwerk.
En dat ze ook denken dat er maar iemand op zit te wachten. Wat een grootheidswaanzin.
Ik zag trouwens onlangs nog een foto van Eveline voorbij komen op Instagram. Een innige foto, met hartje en iets van 'official' eronder. Deze man leek niet op de 'grote liefde' waarmee ze twee maanden geleden nog zo in love was en samen een nieuw project had gekocht.
Ik verwacht dat ze een nieuwe grote liefde heeft...

zondag 19 oktober 2025 om 09:39

Nou, ik wil gratis en voor niks nog geen 'koesje bij Silwia' badjas hebben.
En ik wil evenmin een fles wijn genaamd 'bodemdrift' in mijn kast hebben staan of een flut liedje van ene Rob aanhoren.
Ben echt wel klaar met al die deelnemers met een dubbele agenda. Ontzettend zonde van het programma ook.
                    En ik wil evenmin een fles wijn genaamd 'bodemdrift' in mijn kast hebben staan of een flut liedje van ene Rob aanhoren.
Ben echt wel klaar met al die deelnemers met een dubbele agenda. Ontzettend zonde van het programma ook.

woensdag 22 oktober 2025 om 17:16

vivapimpelmees schreef: ↑22-10-2025 12:16Ik zag op Insta net Iris en Jan. Iris gaat over 2 weken op vakantie en Jan past dan op haar B&B. Da's toch hartstikke leuk.
Ik geloof bij die twee wel dat ze veel om elkaar geven en échte vrienden zijn geworden.
Ik vind ze heel leuk samen, ookal is er geen romantiek. Wat ze nu hebben is ook waardevol.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in