Gezondheid alle pijlers

Voorwandplastiek

25-10-2025 23:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

5 en een halve week geleden heb ik een voorwandplastiek gehad.
Nadat ik eerst 2 keer een verschillende maat ring had gekregen, die beiden niet bleven zitten kreeg ik ook een kubus pessarium. Die beviel me helemaal niet. Dus was de gynaecoloog het er mee eens om voor een voorwandplastiek te gaan.

Operatie is goed gegaan.
Maar nu maak ik me toch zorgen. Ik heb het idee dat de verzakking er toch nog zit. Het lijkt nog te voelen alsof ik een tampon in heb zitten die net niet ver genoeg zit. En als ik zelf ook voel dan denk ik ook een verzakking te voelen.

Wie heeft er ervaring met een voorwandplastiek en hoe voelde jij je de eerste weken?
Heeft er iemand evt ervaring met een 2e voorwandplastiek?
Ik ben wel wat van een doemdenker maar wat als er inderdaad toch weer een verzakking zit? Wat kan er dan nu gedaan worden? Een 2e operatie doen ze volgens mij niet eerder dan 6 maanden na de 1e operatie.
En ik heb me natuurlijk niet laten opereren om dan nu alsnog met een ring te moeten omgaan.

Ik heb aankomende week nacontrole en uiteraard kan ik dan ook alles aan de gynaecoloog vragen maar wilde toch eens kijken of er ervaringsdeskundigen zijn hier.
Ik zit er toch wel mee en denk wel de hele dag aan, wat als er inderdaad weer een verzakking zit?!!

Bedankt voor het lezen!
Sorry geen ervaring maar wat vervelend dat je je zo voelt.... merk je nog helemaal niets positiefs?
Het hele zware gevoel wat ik voorheen had is wel minder. s'Morgens lijkt alles normaal te voelen maar gedurende de dag komt daar gevoel van een niet goed zittende tampon :-(
Afwachten maar wat de gynaecoloog deze week zegt..
Het is pas een paar dagen geleden, misschien is er een zwelling die nog af moet nemen of zoiets.... ga anders af en toe even liggen?
Lorem Ipsum

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven