Mama’s met baby’s/dreumesen rond de 1 jaar?

26-10-2025 19:49 2 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zitten er hier nog moeders op dit forum met baby’s/dreumesen rond de 1?
Onze dochter word morgen 1 jaar. Lijkt me leuk om te kletsen over de ontwikkeling en hoe het bij jullie gaat, hoe is jullie dag schema?

Ik zal beginnen.
Morgen word onze dochter alweer één.
Ze is zich in een razend tempo aan het ontwikkelen. Sinds twee weken loopt ze volledig los. Doet overdag twee slaapjes van 09:00/09:30 tot 11:30/12:00 en van 15:00 tot 16:30/17:00. Ligt er ‘s avonds tussen 19:0/19:30 in en word ‘s ochtends ergens rond 07:00 wakker door de weeks ivm school van de oudste, en weekends soms 08:00.
Het is een heerlijk vrolijk, maar pittig ding. Weet heel goed wat ze wil (en niet wil🤪).
‘s ochtends krijgt ze een fles kunstvoeding, en een boterham. Voor haar eerste slaapje een stuk fruit, en als ze wakker word met de lunch 1 a 2 boterhammen. Voor haar tweede slaapje nog een schaaltje volle kwark. Avondeten met de pot mee, en voor het slapen nog een flesje.
Begint met woordjes als papa, mama, nijn (haar favo knuffeltje), oma, nee, die.
Het is onze derde, en de tijd vliegt!
We genieten enorm van haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk dat je zo geniet van je kindje! Ik vond het ook een leuke leeftijd, omdat de ontwikkeling zo hard gaat. Aan mij heb je verder niks. Wij zijn inmiddels een fase verder, maar zag dat je nog geen reacties had. ;)

In veel plaatsen heb je een mama/ouder-café, misschien is dat ook iets voor je?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven