Dingen die je je jongere zelf zou willen aanraden

woensdag 22 oktober 2025 om 15:48

Ik bedoel dan niet de zwaar serieuze zaken als; had nooit met die en die getrouwd/vertrouwd oid. Gewoon een beetje luchtig. Geen zware levenslessen. Dus met de kennis die je nu hebt, wat adviseer je je jongere zelf als je dat zou kunnen.
Ik trap af met: Buzzie, je bent nu nog jong en je gelooft er niet in maar STAP in die Bitcoin ookal is ie niets waard momenteel.
Man wat had ik dan een leven gehad nu zeg.....
Dat soort zaken dus.
                    Ik trap af met: Buzzie, je bent nu nog jong en je gelooft er niet in maar STAP in die Bitcoin ookal is ie niets waard momenteel.
Man wat had ik dan een leven gehad nu zeg.....
Dat soort zaken dus.

woensdag 29 oktober 2025 om 14:24

Dat is vaak zo. Meestal maak je een keuze die je op dat moment het beste leek. Er zijn echt dingen in mijn leven die niet leuk zijn, maar ik sta nog wel achter mijn grootste keuzes, ook als die niet perse goed zijn uitgepakt. Ook omdat er genoeg waardevolle zaken uit voort zijn gekomen.dreuvel schreef: ↑29-10-2025 12:14Ik ben net aan een opleiding begonnen en ik merk dat het toch wat meer werk is dan ik dacht...
Het is achteraf makkelijk om te denken "had ik maar iets beter mijn best gedaan" maar misschien was er een goede reden waarom het niet lukte.
Of was je gewoon niet gelukkiger ervan geworden.
                                    Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 29 oktober 2025 om 17:52

Hmmm.... Er zijn wel keuzes waarvan ik ook achteraf niet de voordelen zie. Of althans, waarbij de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.dianaf schreef: ↑29-10-2025 14:24Dat is vaak zo. Meestal maak je een keuze die je op dat moment het beste leek. Er zijn echt dingen in mijn leven die niet leuk zijn, maar ik sta nog wel achter mijn grootste keuzes, ook als die niet perse goed zijn uitgepakt. Ook omdat er genoeg waardevolle zaken uit voort zijn gekomen.
Zeg maar, te lang met mensen omgaan waarvan ik eigenlijk kon weten dat ze niet leuk waren.
Maar ik begrijp ook wel dat ik toen zo was, en dat een simpel advies niet werken zou (sterker nog, dat heb ik een keer gekregen).
                                    Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in