overdrijf ik?

07-11-2025 10:09 108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De hond van mijn vriend heeft al 5 dagen diarree, bijwerking van een pijnmedicatie. We hebben sinds dinsdag dat medicijn niet gegeven. Ook is hij bij vlagen onrustig (nu ligt hij te slapen). Zijn buik is opgezet en ik denk dat hij pijn heeft (vriend denkt van niet). Ik heb vriend overtuigd de dierenarts te bellen, maar hij wilde de vaste dierenarts, die ver weg is. Daar kan dan een familielid medicatie gaan halen en daar gaat vriend vanavond heen en dan komt hij om 22.00 uur of later terug daarmee. Ik snap dat niet, want het beestje heeft lang genoeg last gehad. Waarom niet gewoon naar een dierenarts hier dichtbij zodat hij nu geholpen wordt? Hij vindt dat ik zeur en het is niet mijn hond, dus de beslissing is gemaakt. Maar ik heb zo'n medelijden!
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Nouja de hond is nu wel vrolijk en energiek, en het is niet water meer (beetje tussen opruimbaar en niet opruimbaar in). Het lijkt wel echt goed met hem te gaan, maar ik vind ook gewoon dat je zo'n kuur af moet maken. Ik hou het goed in de gaten en werk vandaag en morgen grotendeels thuis.
Murgatroyd schreef:
10-11-2025 19:29
Nouja de hond is nu wel vrolijk en energiek, en het is niet water meer (beetje tussen opruimbaar en niet opruimbaar in). Het lijkt wel echt goed met hem te gaan, maar ik vind ook gewoon dat je zo'n kuur af moet maken. Ik hou het goed in de gaten en werk vandaag en morgen grotendeels thuis.
Dit topic is een projectje van jou hè of nie? Of de echte Mur is ontvoerd door aliens.
Jezus. Wat een lul, die vent van jou. Ik snap echt niet waarom je dit zo gelaten accepteert. Ik zou woést zijn.
Ik wilde vorige week even klankborden of ik nou zo overbezorgd was als hij denkt: niet dus. En was gisteren legit geirriteerd dat ie zo nonchalant dat spul thuislaat 'want het is toch over?' Maar het is dier is niet ziek, hij is erg vrolijk en we hebben vanochtend weer flink gewandeld. Hij maakt 1 drol die solide is, 1 minder en een derde is smurrie. Zouden jullie nu echt een nieuwe kuur beginnen van een andere arts?
Ik zou zeker de probiotica doorzetten.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ja als de ontlasting niet is wat het moet zijn dan regel je dat toch? Ik snap die twijfel echt niet. De meeste dieren zijn een ster in het verbergen van pijn of ongemak. En het is geen andere of nieuwe kuur, je vraagt om het zelfde zodat je de huidige kuur kan voortzetten.
Ja. Een dierenarts schrijft het niet voor de kat z’n viool voor.
al 5 dagen aan de diarree.. drinkt hij wel goed anders raakt ie uitgedroogd.
Wat een lul die vriend, sorry.
als de sodemieter da bellen en desnoods heen..
sterkte

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven