Cozy kleurboeken voor volwassenen.
donderdag 27 november 2025 om 14:54
donderdag 27 november 2025 om 17:41
Ik ga ook kijken naar Cozy! Kreeg de tip ze via Temu te kopen, want fractie van de prijs in de winkel, maar wil liever geen Temu. Bij Bol schijnen ze ook goedkoper te zijn dan in winkel.
Kreeg ook het advies alcohol markers te gebruiken ipv aqua. Bij de laatste gaat papier sneller kapot. Bij alcohol is de tip er een papiertje achter te doen ivm doordrukken van de kleur.
Kreeg ook het advies alcohol markers te gebruiken ipv aqua. Bij de laatste gaat papier sneller kapot. Bij alcohol is de tip er een papiertje achter te doen ivm doordrukken van de kleur.
donderdag 27 november 2025 om 18:02
Dan koop je ze via Bol via Temu...Sterrenstof74 schreef: ↑27-11-2025 17:41Ik ga ook kijken naar Cozy! Kreeg de tip ze via Temu te kopen, want fractie van de prijs in de winkel, maar wil liever geen Temu. Bij Bol schijnen ze ook goedkoper te zijn dan in winkel.
donderdag 27 november 2025 om 18:17
Ik heb er uiteindelijk 3 gekocht bij Ali omdat ik niet kon kiezen:
Cozy Japan
Cozy Europe
Girl moments
Wat ik er van begreep, toen ik er meer over las, zijn de originele van coco wyo via amazon gedrukt en uitgegeven. Weet niet of dat Jade Summer ook is. Bij bol zijn ze inderdaad wat goedkoper en in de winkel kosten ze het dubbele maar dat is volgens mij een andere uitgever en wellicht dikker papier?
Cozy Japan
Cozy Europe
Girl moments
Wat ik er van begreep, toen ik er meer over las, zijn de originele van coco wyo via amazon gedrukt en uitgegeven. Weet niet of dat Jade Summer ook is. Bij bol zijn ze inderdaad wat goedkoper en in de winkel kosten ze het dubbele maar dat is volgens mij een andere uitgever en wellicht dikker papier?
donderdag 27 november 2025 om 18:56
Jaa leuk! Ik heb erg veel verschillende cozy kleurboeken! Waar mee wil je ze gaan inkleuren? Mijn tip is twinmarkers op alchohol basis! Kun je bij de Action halen. Deze kleuren mooi en en kan je mooi mee blenden en schaduwen maken. De stiften op waterbasis geven vlekken en strepen en dat vind ik zonde. Het staat er op of het water of alchohol basis is.
Als je bang bent dat het doordrukt dan leg je er gewoon een a4tje onder. Doe ik ook altijd. En er druk dan geen kleur door.
Als je bang bent dat het doordrukt dan leg je er gewoon een a4tje onder. Doe ik ook altijd. En er druk dan geen kleur door.
sunnyflower wijzigde dit bericht op 27-11-2025 18:58
Reden: Extra tip
Reden: Extra tip
15.01% gewijzigd
donderdag 27 november 2025 om 22:23
Ik kan echt blijven kijken hiernaar... wat een goeie stiften ook.
Such fun!1
donderdag 27 november 2025 om 22:45
Precies. Ik bestel daarom ook echt niet bij Temu etc. Maar koop de kleurboeken gewoon in de winkel. Dan heb je ook veel fijner papier.
donderdag 27 november 2025 om 23:07
Ben ook van plan om als ik het leuk blijf vinden ik wel de echte ga kopen.
En ik heb deze markers van de action maar dan de set met 40 stuks:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216780/ ... uamarkers/
vrijdag 28 november 2025 om 08:06
Buiten dat vaak fouten in de tekeningen en het papier heel erg dun . Collega had ze daar besteld en scheelt echt ook met kleuren .
Coco wyo en didi Plums zijn bij mij favoriet
Fuzzy meowvies is ook leuk zijn filmscenes
vrijdag 28 november 2025 om 08:40
Dat zijn stiften op waterbasis. Nu (als je het nog ergens kunt vinden want bijna overal uitverkocht) zijn de 150 alcohol-markers bij de action 20 euro.Graze schreef: ↑27-11-2025 23:07Ben ook van plan om als ik het leuk blijf vinden ik wel de echte ga kopen.
En ik heb deze markers van de action maar dan de set met 40 stuks:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216780/ ... uamarkers/
Kleuren met nep boeken van temu en stiften op waterbasis, gaan zeker niet meewerken aan een Positieve kleur ervaring.
vrijdag 28 november 2025 om 09:52
vrijdag 28 november 2025 om 11:39
Ik kijk wel hoe het gaat, ik heb ook nog goede kleurpotloden. Ik zal eens kijken of mijn Action die markers nog heeft. Wist eerlijk gezegd niet dat daar echt zo'n verschil in zit.CocaCola schreef: ↑28-11-2025 08:40Dat zijn stiften op waterbasis. Nu (als je het nog ergens kunt vinden want bijna overal uitverkocht) zijn de 150 alcohol-markers bij de action 20 euro.
Kleuren met nep boeken van temu en stiften op waterbasis, gaan zeker niet meewerken aan een Positieve kleur ervaring.
vrijdag 28 november 2025 om 12:11
Vind ik wel, maar net waar je van houdt.
Bijgaand een youtube filmpje van een cozy plaat met kleurpotloden.
Gewoon _melon met login problemen
vrijdag 28 november 2025 om 13:55
Dit! Ga alsjeblieft naar je plaatselijke boekhandel, AKO, Bruna, Readshop. Ja, 8-15euro in plaats van 6, maar van goed papier en krijgt de maker er ook nog wat voor. Een van de tekenaars is Lulu Mayo. Haar naam staat er dan zelfs nog wel op bij de Temu-versies maar daar heeft niemand wat aan.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in