Durf te vragen deel 23
donderdag 11 december 2025 om 17:55
Eentje die vooral functioneel is. Waterdicht, lekker warm toch ademend, veel handige zakken, goede rits. Ik kijk vaak naar het merkje op de rits.
Koop je een winterjas via internet of ga je toch liever passen in de winkel?
Koop je een winterjas via internet of ga je toch liever passen in de winkel?
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
donderdag 11 december 2025 om 18:33
De winter is voor mij niet echt vervelend. Op kou kan ik me kleden en in het donker voel ik me ook wel savvy. De kerstuele verplichtingen kunnen me wel gestolen worden. Met de zomer heb ik veel meer moeite. Tegenwoordig vaak te warm en de lange zomerdagen verleiden mij om lang buiten door te gaan, waardoor ik Gronings chronisch slaapgebrek lijdt.
Als ik moet kiezen, dan voor- of najaar. Gelukkig heb ik niets te kiezen, ik neem ze zoals ze komen.
Als je de hele zondag heerlijk bingewatcht, en zoveel chocolade eet dat je de avondmaaltijd skipt, voel je je dan schuldig?
Als ik moet kiezen, dan voor- of najaar. Gelukkig heb ik niets te kiezen, ik neem ze zoals ze komen.
Als je de hele zondag heerlijk bingewatcht, en zoveel chocolade eet dat je de avondmaaltijd skipt, voel je je dan schuldig?
Laat je nieuwsgierig naar de ander het altijd winnen van je drang om te (ver)oordelen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in