Rechtszaak Marco Borsato
woensdag 10 december 2025 om 08:18
Voor misdrijven (en aanranding is een misdrijf tegen de zeden) geldt een verjaringstermijn van 20 jaar.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 10 december 2025 om 09:28
woensdag 10 december 2025 om 14:41
Ja precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 15 december 2025 om 11:27
maandag 15 december 2025 om 11:48
Ik was er bang voor .
maandag 15 december 2025 om 11:57
Bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 15 december 2025 om 12:04
Kunnen mensen echt nog zonder bedenkingen naar Zij luisteren? "Zij, zij is de zon en de maan voor mij". Over wie heeft hij het dan? Over Leontine? De vrouw die hij bedroog. Over die moeder? De vrouw met wie hij vreemdging. Of haar dochter? Een meisje van 15.
maandag 15 december 2025 om 12:31
De Zingende Coltruifans hebben niet stil gezeten in ieder geval.
Dat soort types zijn van het slag blinde adoratie, niks kan ze er van overtuigen dat hij in staat zou zijn om zoiets te doen bij een meisje van 15. En Leontien stuurt toch ook nog steeds hartjes de ether in? Zij is ook niet boos. Dus.
Het kan de schuld zijn van iedereen en z’n moeder, maar niet die van hun idool.
Dat soort types zijn van het slag blinde adoratie, niks kan ze er van overtuigen dat hij in staat zou zijn om zoiets te doen bij een meisje van 15. En Leontien stuurt toch ook nog steeds hartjes de ether in? Zij is ook niet boos. Dus.
Het kan de schuld zijn van iedereen en z’n moeder, maar niet die van hun idool.
maandag 15 december 2025 om 13:18
Ik denk dat naast Borsatofans die beter zouden moeten weten het hele online anti-woke, pro-Trump en Tateleger in actie zijn gekomen om even lekker die "hysterische mannenhaatsters" een hak te zetten.
maandag 15 december 2025 om 13:30
mensen zijn echt achterlijk.
En doooooor!
maandag 15 december 2025 om 13:58
Gadverdamme.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 15 december 2025 om 17:59
Om te janken dit zo erg.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Irrational fear that the cats are up to something
dinsdag 16 december 2025 om 10:29
Het openbaar ministerie gaat niet in hoger beroep. Dat was het dan.
En we kunnen de komende jaren dus alles weer horen over de valse aangifte, de vrouwen die hem er zo vals in wilden luizen en dat hij bewezen onschuldig is.
Ik hoop dat de aangeefster ooit dit topic vind en ziet dat er ook mensen zijn die haar wel steunen.
En we kunnen de komende jaren dus alles weer horen over de valse aangifte, de vrouwen die hem er zo vals in wilden luizen en dat hij bewezen onschuldig is.
Ik hoop dat de aangeefster ooit dit topic vind en ziet dat er ook mensen zijn die haar wel steunen.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 december 2025 om 10:33
Ik hoop het ook, dat ze tussen alle haatreacties ziet dat er ook steun is.Maleficent schreef: ↑16-12-2025 10:29Het openbaar ministerie gaat niet in hoger beroep. Dat was het dan.
dinsdag 16 december 2025 om 10:47
Advocaat Peter Plasman van het slachtoffer reageert teleurgesteld. „Het OM is nog steeds overtuigd van de geloofwaardigheid van mijn cliënt, maar toch denken ze dat het gerechtshof tot dezelfde conclusie zal komen als de rechtbank en laten ze haar nu halverwege het proces vallen. Zo komt dit over bij mijn cliënt.”
Uit het AD. Kan je hier de conclusie uit trekken dat aangeefster wel een hoger beroep wil?
Uit het AD. Kan je hier de conclusie uit trekken dat aangeefster wel een hoger beroep wil?
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
dinsdag 16 december 2025 om 11:42
Daar lijkt het op. Maar zij heeft zelfstandig dat recht niet. Alleen het OM of Borsato kunnen in hoger beroep.Joppie schreef: ↑16-12-2025 10:47Advocaat Peter Plasman van het slachtoffer reageert teleurgesteld. „Het OM is nog steeds overtuigd van de geloofwaardigheid van mijn cliënt, maar toch denken ze dat het gerechtshof tot dezelfde conclusie zal komen als de rechtbank en laten ze haar nu halverwege het proces vallen. Zo komt dit over bij mijn cliënt.”
dinsdag 16 december 2025 om 11:44
Wat zijn die Knoops advocaten toch ontzettend naar. Victim blaming voor honderden euros tarief per uur.
Bah.
Kop artikel: Advocaten: ‘Met Stint was niks mis, ongeluk lag aan bestuurster’
https://www.destentor.nl/binnenland/adv ... ~a15c7527/
Bah.
dinsdag 16 december 2025 om 12:05
dinsdag 16 december 2025 om 12:13
maar dit, ik ging zowat over me nek.
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 16 december 2025 om 12:24
Deze redenering begrijp ik wel. Het OM moet een causaal verband aantonen tussen een gebrek aan de Stint en het ongeluk, en als dat gebrek er niet is, of niet aangetoond is, dan is er ook geen causaal verband.mienbillekesjeuken schreef: ↑16-12-2025 11:44Wat zijn die Knoops advocaten toch ontzettend naar. Victim blaming voor honderden euros tarief per uur.
Bah.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in