Feest: hoeveel mensen passen er in ons huis

23-07-2009 22:44 33 berichten
hallo allemaal.

misschien een rare vraag maar mijn vriend en ik geven samen een feest.

wij wonen in een rijtjeshuis (huiskamer is 7 meter lang en 3,5 meter breed), we hebben een keukentje en we hebben een tuin van ongeveer 8 meter lang en 4 meter, maar waarvan maar een derde uit tegels bestaat, de rest uit grond.

we komen er maar niet uit hoeveel mensen er in ons huis en tuin passen.

we hebben er nu 60 op de gastenlijst staan.

wat denken jullie?

Hoeveel mensen passen er in ons huis

Totaal aantal stemmen: 11

30 Geen stemmen
40 (18%)
50 Geen stemmen
60 (82%)
we hebben maar 1 wc, beneden :-)

en dat zand... daar bedoelde ik tuin mee, met planten en boompjes...

we zullen zien... vanavond even verder discusieren met mijn vriend... ik wil eigenlijk niet mensen niet uitnodigen en hij ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juíst altijd de leukste feestjes ! Dat er niet genoeg plaats is in huis en dat dan de gasten op de trap moeten zitten !

Rary gewoon iedereen uitnodigen, er komt altijd een bepaald percentage niet opdagen .(heb ik van een cateraar ,maar weet t percentage dan weer niet ;)

Die van die vuurkorf in de tuin vind ik wel slim die ga ik ook gebruiken .
iemand n idee waar je n party tent goedkoop kan kopen???

want vind de tips die hier staan super, en zo kan je ook nog n keer in de herfst bbqen :P
maar is het een zit feestje met koffie en gebak?

Ik heb al diverse malen zulke feestjes gegeven. Ik doe niet aan koffie en al helemaal niet aan gebak. Als je komt, kom je voor de borrel... zitten alleen als je ziek, zwak, misselijk of zwanger bent, anders statafels (leuke kleden erover), stukje ruimte overlaten, lekker dansen, zet je eettafel in de hoek, knal glazen, flessen etc, daar neer, kan iedereen het zelf halen, buiten ook statafels, regel van die electrische verwarmingstoestandjes, is makkelijker dan haard, (let wel op voltage), zorg voor goede muziekinstallatie en rond een uur of twaalf bittergarnituur, opzouten met die luxe franse kaasjes..... godskolere, dat zijn toch de leukste feessies!
DTEEZ!
oja, als je ook een boven hebt,

Mijn regel is altijd:

kerel piesen beneden

dames piesen boven

DTEEZ!
en voordat ik alleen maar over mezelf praat....

Ik denk dat het past, zorg voor een zeil of een tent, zorg voor voldoende statafels! En heel belangrijk zorg voor voldoende koelkasten zodat drank koud is..... niets zo goor als een feestje waar men denkt met 1 koelkast rond te komen en dat het bier, de rose na 2 uur lauw geschonken worden.... leen gewoon even wat koelkasten her en der.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 24 juli 2009 @ 16:48:

maar is het een zit feestje met koffie en gebak?

Ik heb al diverse malen zulke feestjes gegeven. Ik doe niet aan koffie en al helemaal niet aan gebak. Als je komt, kom je voor de borrel... zitten alleen als je ziek, zwak, misselijk of zwanger bent, anders statafels (leuke kleden erover), stukje ruimte overlaten, lekker dansen, zet je eettafel in de hoek, knal glazen, flessen etc, daar neer, kan iedereen het zelf halen, buiten ook statafels, regel van die electrische verwarmingstoestandjes, is makkelijker dan haard, (let wel op voltage), zorg voor goede muziekinstallatie en rond een uur of twaalf bittergarnituur, opzouten met die luxe franse kaasjes..... godskolere, dat zijn toch de leukste feessies! zo'n feestje wil ik dus
partytenten kun je ook huren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven