Lijf & Lijn alle pijlers

Gewichtsverlies topic 2025 met tabel deel 2

24-08-2025 20:54 483 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 2 alweer van het afvaltopic.

Iedereen is welkom om mee te schrijven.,

Een paar basisregels:

* Respecteer elkaar
* Iedereen heeft zijn eigen afvalwijze of afvalmethode, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout
* Het is de bedoeling dat we elkaar op een postieve manier stimuleren en aanmoedigen. Het einddoel is voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!

Veel geluk en succes allemaal !

Nieuwe meeschrijvers kunnen na 2 weken in de tabel, en na 2 weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald om deze overzichtelijk te houden.
gegevens die veranderd moeten worden in de tabel graag dik gedrukt neerzetten zodat het beter te zien is.

NicknameLengteStartHuidigStreefTot afgevallenBMI
Love2dance1.7396.671.570.0-25.123.9
BeeDifferent1.6894.27269.0-22.225.5
MissFitz1.6487.770.668.0-17.126.2
NLNJ1.7085.565.565.0-20.0
Yasminmax1.7691.481.975.0-9.5 26.7
krokusvm1.7068,964.563-4.4
Swaentje1231.6374,171.765 -2.427
Pupsel1.6883,381.665-1.728.9
Riekie921.6870.269.962-0.324.5
love2dance wijzigde dit bericht op 15-12-2025 16:44
35.90% gewijzigd
Voor de tabel:

Gewicht: 72
Totaal af: 22,2
BMI: 25,5
@beedifferent jij gaat lekker !!! Je gaat snel ineens volgens mij. Die kerstdagen komen we ook wel door zo.

@Tobvit welkom bij ons clubje! Voor de meeste onder ons is dit ook onze stok achter de deur. Soms is het gewoon fijn om even te sparren ook al weet je het allemaal wel wat je moet doen.
Voor ons misschien wel fijn dat er een voedingsdeskundige aanschuift voor als we specifieke vragen hebben. En zo zie je maar je kunt alles weten maar je moet het ook toe kunnen passen in je eigen leven.
Lijkt me ook moeilijk voor jou als het je dus zelf nu even niet lukt. Werk je ook als voedingsdeskundige of dat niet (meer)?
Je beweging lijkt idd wel oke maar wel veel cardio. Voor het verliezen van vet zou je denk ik ook enige vorm van krachttraining kunnen /moeten doen.
Spieren zorgen er immers voor dat je verbranding hoger word.

Gezien het grote verloop op het topic zetten we nieuwe meeschrijvers na 2 weken meeschrijven in de tabel. Dus ik hoop dat je jezelf lekker vaak laat horen hier. Groepje is afgelopen maanden aardig uitgedund.

Nou wat ik nu gisteren zag bij mezelf….ik heb gewoon ineens een gespierde schouder gekregen, goed ik ben geen bodybuilder maar ik heb echt nog nooit iets van een spier op mijn arm gezien en ik zie nu gewoon een minibolletje :rofl:
Progress toch 4 maanden na de start bij sportschool. Mijn lange lenige armpjes gaan ineens vorm krijgen. :-D
Wauw wat een mijlpaal L2D, en goed bezig beedifferent

Ik heb eindelijk weer eens een heerlijk rustig weekend gehad. Beetje rommelen en wandelen, meer niet ! :-D

En lekker schaatsen kijken, vind dat altijd heel gezellig in de wintermaanden
Jeetje wat onwijs knap L2D! Echt een eno e mijlpaal om trots op te zijn.

Ik zit in Lissabon en heb de afgelopen dagen enorm genoten, het kan dan ook niet anders dan dat ik nu zwaarder ben. Heb wel ontzettend veel gelopen overigens, maar toch. Na morgen maar weer rustig aan en hopen dat ik volgende week weer hetzelfde weeg als de afgelopen weken. Met de kerst in het vooruitzicht zal het niet veel beter worden. Misschien is dat ook prima, tot aan nieuw jaar proberen op gewicht te blijven en in het nieuwe jaar die laatste kilo’s afvallen.

Ik ben ook nog eens begonnen met nieuwe medicatie waarvan je aan kunt komen dus ik hoop maar op het beste. De sportschoolafspraken zijn wel weer ingepland de komende week.
Dag allen,

Even een kort berichtje vanuit mij. Het is enorm druk op mijn werk, deze laatste loodjes voor de kerstvakantie.

Het afvallen gaat gelukkig wel goed. Hieronder de gegevens voor de tabel:
Gewicht: 71,7, bmi: 27, afgevallen: 2,4. Focus komende tijd wordt op gewicht blijven en voldoende water drinken (dat schiet er door de koude dagen weer bij in).

Veel succes allemaal komende week!
De mankementen begonnen bij mij pas bij 60+ 😇
Goed bezig L2D 🤩
BeeDifferent ook 🤩

Welkom TobVit.
Pieremachochel
O wat heerlijk L2D, wat een mijlpaal!

En wat balen Riekie. Hopelijk wordt het snel beter, bloedarmoede is echt stom.

Welkom Tobvit! Ook maf, je zou denken dat een marathon juist zou helpen met afvallen maar zo zie je maar weer dat het ook andere bij-effecten kan hebben. Deze groep is iig een fijne stok achter de deur, dat het voor jou ook mag helpen!
En Swaentje en Bee ook lekker bezig! (Ik moest ff bijlezen, dus dacht ik reageer maar even per pagina ;).

Hier deze week niks eraf maar óók niks erbij en da's heel wat in december. Heb 1/3 van mijn giga doos bonbons opgegeten afgelopen week en de rest in twee porties in de vriezer gedaan. Over een tijdje geniet ik vast weer dubbel, en nu is er al genoeg luxe. Mijn devies rondom Kerst is: eenvoudig eten. En dan hopen dat het lukt om matig te zijn met de kerstdiners.. bijkomende onhandigheid qua afvallen is dat mijn man en ik nog een nachtje weggaan, en mijn man wilde dan gaan high tea-en dus caloriearm zal het wel niet worden. Dus ik ga maar gewoon proberen matig te zijn waar dat kan, en verder heel erg genieten!
krokusvm wijzigde dit bericht op 15-12-2025 21:31
Reden: Typfout
0.14% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven