misbruikt mentaal en financieel

10-12-2025 14:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
beste, dit is mijn verhaal: ik heb een hele tijd bij mijn vriendin en haar zoon gewoond. ze was de liefde van mijn leven vond ik maar de zoon is 31 jaar woont nog bij zijn mama geeft geen rijbewijs, geeft nog altijd geen diploma geeft onlangs zijn laatste examen afgelegd maar is niet geslaagd . hij slaapt tot 10.30 dan ontbijt hij en nadien gaat hij met zijn mama naar de fitness, terug van de fitness gaat hij op zijn computer spelen en niet studeren , hij weet alles beter en als hij zijn gedacht niet krijgt is hij kwaad zijn mama wil er niks aan veranderen of ze hebben ruzie en dat wil ze niet de sfeer in huis was altijd gespannen. ik ga werken buitenshuis en als er nog tijd over is werk ik aan haar huis. waarom doe ik dat omdat ze me beloofd had dat ik daar altijd mocht blijven wonen en dat ze me graag zag. ik heb me volledig 100% gegeven als ze me iets vroeg deed ik het. nu zijn de werken volledig voltooid en betaald door mij het gaat om veel geld en nu geeft ze me op straat gezet . ik heb gevraagd dat ze me kon vergoeden en ik simpelweg het antwoord ( ik heb dat niet gevraagd) dat komt hard aan geloof. ik heb het gevoel dat de zoon me daar niet wil want dan hij niet meer de baas spelen zoals vroeger. ik sta open voor reakties. vriendelijke groetjes.
krisis schreef:
11-12-2025 18:44
ik wil de zoon niet in een slecht daglicht stellen maar hij is de goeie in het verhaal en ik de slechte. en ja we hebben gepraat over trouwen en ze stond er niet negatief over. anders zou ik dat nooit gedaan hebben geloof me . ik heb met haar nooit ruzie gehad wij waren 4 handen op 1 buik. ik heb haar dikwijls gevraagd of ze zeker was van haar stuk om samen te blijven en ze zei altijd ja en dat ik geen schrik moest hebben. wij konden altijd goed praten ook over haar zoon en ze geeft me dikwijls gelijk gegeven . als ik dan vroeg wat er aan de hand was kon ze er niet op antwoorden. ik wou enkel mijn verhaal kwijt omdat het oplucht als je het van u kunt afschrijven en misschien andere mensen behoeden om de zelfde fout te maken. nu voel ik me slechter.dank u

Emotionele manipulatie gaat je hier niets helpen.
Niemand trapt daar in sorry.

Je kan geen liefde afdwingen door geld naar iemand te gooien.
canis-felis schreef:
12-12-2025 17:46
Ik lees niks wat niet ook tegen een vrouwelijke TO gezegd zou worden.
En dat.
Is dit serieus?
Deze vraag is dat wel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven