prematuurtjes en vaccinaties!

24-07-2009 18:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi mijn tweeling is met 35 weken geboren en nu hebben ze na twee mannden hun eerste vaccinatie gehad! het is nu anderhalve week geleden en ze zijn nog steeds van slag!

weet iemand of het prematuur zijn invloed heeft op de gevolgen van de vaccinaties?
Mijn zoontje heeft nergens last van gehad!
Nee, het verschilt per kind. Mijn dochter was te klein maar op tijd en had best last van vaccinaties. Mijn zoon is met 30 weken geboren en had nergens last van.

En 5 weken is nou ook weer niet zo vroeg dat je er echt veel van gaat merken, zeker niet met prikken.
Mijn kind is met 33 weken geboren was echt mini. Ja, een dag is ze hangerig geweest. Maar dat kan bij elk kind zijn.

Misschien hebben tergelijker tijd ook een virusje opgepikt. Heerst namelijk van alles nu.

Als de KA het niet vertrouwde had hij/zij echt wel de vaccinatie uitgesteld met een maand of langer
geniet nooit met mate
Zoon heeft er, als prematuurtje van 28 weken, niet meer of minder last van gehad dan een ander kind. Terwijl hij na 2 maanden toch al gewoon ingeënt werd, en het dus zelfs eerder was dan de uitgerekende datum.

Wel heel vervelend dat je tweeling zo van slag is! Beterschap voor ze!
Mijn beide kinderen zijn te vroeg geboren. Zoon met 36 weken dochter met 31 weken. Beide hebben weinig tot geen last gehad van vaccinaties. Hooguit dagje hangerig en slaperig. Heb bij mijn meisje wel aan de kinderarts gevraagd of het verstandig was om gewoon aan het vaccinatieprogramma mee te doen. Maar hij vond het juist bij prematuurtjes erg belangrijk.
Onze oudste, prematuur, 35 weken, heeft geen last gehad van zijn vaccinaties. tenminste niet meer dan als normaal verwacht mocht worden zo dachten wij. succes, raponsel.
Hier ook een kindje van 36 weken. Tot nu toe geen problemen gehad met de vaccinaties. Kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn dat ze nu ziek zijn.
Hoihoi, mijn dochter is geboren met 33 weken en zij heeft ook geen last van haar prikjes gehad, dus misschien is het toevallig net een griepvirusje?

Succes ermee!
Mijn dochter is met 33 weken geboren en mijn zoon met 34 weken. Beide hebben nooit last gehad van hun prikjes. Zitten ze misschien in een sprongetje? Kan ook verklaren waarom ze van slag zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven