Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1805 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik vond het ook ijskoud. Was weer lekker drama met het ov dus heb een half uur op een ijskoud perron staan verkleumen. Ik ben gewoon nog steeds niet opgewarmd ervan. O_o

Ik ga in de winter weinig naar buiten ja, want dan is het puur overleven in het donker en de kou.
Blackstarr schreef:
15-12-2025 17:01
Wat? Waar woon jij dan? Bij ons was het de hele dag grijs en koud.
Ik woon in brabant. Het was hier 10 graden met zon.
sabine wijzigde dit bericht op 15-12-2025 21:54
6.83% gewijzigd
Blackstarr schreef:
14-12-2025 09:40
Koken en opruimen vind ik ook heel lastig in de winter. Ik heb gewoon 0 energie als het donker is. Alles wat ik moet doen voelt als een zware last. Terwijl ik in de zomer nog tot 22 uur lekker bezig ben met van alles en nog wat. Opruimen, schoonmaken, tuinieren, lekker nog een stuk wandelen. Nu stort ik totaal in zodra het donker is. Ik doe het wel, koken en opruimen en zo. Maar daarna wil ik alleen nog maar naar bed.
Dat is wel waar idd. Om 21u kom ik niet verder dan tv kijken onder een dekentje. Terwijl ik in de zomer vaak nog vanalles aan het doen ben. Maar dat is ook niet gek want zodra het donker wordt ga je melatonine aanmaken.
Terug van weggeweest
Ik kom de laatste tijd ook amper mijn bed uit. Niks aan als het zo donker is. Zomers gaat mijn wekker en spring ik gelijk uit bed. Heeft er denk ik ook mee te maken dag ik fibro heb dus heel moe en bijna geen energie in de winter maanden.
Sabine schreef:
15-12-2025 15:14
Hier is het zonnig! Heerlijk.
In mijn pauze ben ik wezen wandelen. Ik heb mijn winterjas gewoon open gedaan, zo warm dat ik het had.
Ik vond het ook mooi bij ons (blauwe lucht en een zonnetje) maar wel een koude wind helaas. Maar alles beter dan grijs en donker en regen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven