Entertainment alle pijlers

Rechtszaak Marco Borsato

28-10-2025 11:31 2891 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2025 13:10
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Djessy schreef:
10-12-2025 07:34
Ik weet niet of zoiets kan verjaren, maar als ik die jongen was zou ik alsnog aangifte doen tegen Gerard Joling.
Voor misdrijven (en aanranding is een misdrijf tegen de zeden) geldt een verjaringstermijn van 20 jaar.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
10-12-2025 08:18
Voor misdrijven (en aanranding is een misdrijf tegen de zeden) geldt een verjaringstermijn van 20 jaar.
Aha.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gerards ex-vriend Wino en nu zijn manager dacht ik , is later getrouwd met de zus van Borsato . Gerard zit er ook tot zijn ellebogen in bij de Borsato’s dus die wil even valse steun betuigen .
Djessy schreef:
10-12-2025 07:34
Ik weet niet of zoiets kan verjaren, maar als ik die jongen was zou ik alsnog aangifte doen tegen Gerard Joling.
Genoeg steunbewijs indd
Maleficent schreef:
10-12-2025 11:22
Genoeg steunbewijs indd
Ja precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
https://www.nu.nl/muziek/6379504/vijf-g ... rsato.html
Ik was er bang voor .
Bah.

Kunnen mensen echt nog zonder bedenkingen naar Zij luisteren? "Zij, zij is de zon en de maan voor mij". Over wie heeft hij het dan? Over Leontine? De vrouw die hij bedroog. Over die moeder? De vrouw met wie hij vreemdging. Of haar dochter? Een meisje van 15.
De Zingende Coltruifans hebben niet stil gezeten in ieder geval.
Dat soort types zijn van het slag blinde adoratie, niks kan ze er van overtuigen dat hij in staat zou zijn om zoiets te doen bij een meisje van 15. En Leontien stuurt toch ook nog steeds hartjes de ether in? Zij is ook niet boos. Dus.
Het kan de schuld zijn van iedereen en z’n moeder, maar niet die van hun idool.
Ik denk dat naast Borsatofans die beter zouden moeten weten het hele online anti-woke, pro-Trump en Tateleger in actie zijn gekomen om even lekker die "hysterische mannenhaatsters" een hak te zetten.
mensen zijn echt achterlijk.
En doooooor!
Gadverdamme.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
broadway schreef:
15-12-2025 13:30
1000%
Relax we're all crazy, it's not a competition
:steam:
Om te janken dit zo erg.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
Leco vindt het in Boelevaar heel terecht dat de Coltrui, ex van zijn bestie Leontien zo vaak in de top 2000 staat. Uiteraard.
Hij gunt het hem van harte. Ik gun hem vooral een hele vieze venerische ziekte
Kan Ruud de Wild daar weer zijn superleuke grapjes over maken.
Si abra la puerta hay lobos.
Het openbaar ministerie gaat niet in hoger beroep. Dat was het dan.

En we kunnen de komende jaren dus alles weer horen over de valse aangifte, de vrouwen die hem er zo vals in wilden luizen en dat hij bewezen onschuldig is.

Ik hoop dat de aangeefster ooit dit topic vind en ziet dat er ook mensen zijn die haar wel steunen.
Maleficent schreef:
16-12-2025 10:29
Het openbaar ministerie gaat niet in hoger beroep. Dat was het dan.

En we kunnen de komende jaren dus alles weer horen over de valse aangifte, de vrouwen die hem er zo vals in wilden luizen en dat hij bewezen onschuldig is.

Ik hoop dat de aangeefster ooit dit topic vind en ziet dat er ook mensen zijn die haar wel steunen.
Ik hoop het ook, dat ze tussen alle haatreacties ziet dat er ook steun is.
Advocaat Peter Plasman van het slachtoffer reageert teleurgesteld. „Het OM is nog steeds overtuigd van de geloofwaardigheid van mijn cliënt, maar toch denken ze dat het gerechtshof tot dezelfde conclusie zal komen als de rechtbank en laten ze haar nu halverwege het proces vallen. Zo komt dit over bij mijn cliënt.”

Uit het AD. Kan je hier de conclusie uit trekken dat aangeefster wel een hoger beroep wil?
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Joppie schreef:
16-12-2025 10:47
Advocaat Peter Plasman van het slachtoffer reageert teleurgesteld. „Het OM is nog steeds overtuigd van de geloofwaardigheid van mijn cliënt, maar toch denken ze dat het gerechtshof tot dezelfde conclusie zal komen als de rechtbank en laten ze haar nu halverwege het proces vallen. Zo komt dit over bij mijn cliënt.”

Uit het AD. Kan je hier de conclusie uit trekken dat aangeefster wel een hoger beroep wil?
Daar lijkt het op. Maar zij heeft zelfstandig dat recht niet. Alleen het OM of Borsato kunnen in hoger beroep.
Wat zijn die Knoops advocaten toch ontzettend naar. Victim blaming voor honderden euros tarief per uur.

Bah.

Kop artikel: Advocaten: ‘Met Stint was niks mis, ongeluk lag aan bestuurster’

https://www.destentor.nl/binnenland/adv ... ~a15c7527/
broadway schreef:
15-12-2025 13:30
Ja, echt ook.

Ik blijf me erover verbazen dat alleen al aan wat Borsato zelf heeft uitgekraamd mensen hem geen akelige viezerik vinden. Die hele BNN kliek en coltrui fans heb ik wat dat betreft niet hoog zitten.
.
Zoefff schreef:
16-12-2025 12:05
Ja, echt ook.

Ik blijf me erover verbazen dat alleen al aan wat Borsato zelf heeft uitgekraamd mensen hem geen akelige viezerik vinden. Die hele BNN kliek en coltrui fans heb ik wat dat betreft niet hoog zitten.
maar dit, ik ging zowat over me nek.
Relax we're all crazy, it's not a competition
mienbillekesjeuken schreef:
16-12-2025 11:44
Wat zijn die Knoops advocaten toch ontzettend naar. Victim blaming voor honderden euros tarief per uur.

Bah.

Kop artikel: Advocaten: ‘Met Stint was niks mis, ongeluk lag aan bestuurster’

https://www.destentor.nl/binnenland/adv ... ~a15c7527/
Deze redenering begrijp ik wel. Het OM moet een causaal verband aantonen tussen een gebrek aan de Stint en het ongeluk, en als dat gebrek er niet is, of niet aangetoond is, dan is er ook geen causaal verband.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven