relaxweek, maart/april, niet vliegen

20-12-2025 16:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil in het voorjaar een week weg alleen. Het liefst zou ik lekker een week lang all-inclusief boeken willen lezen naast het zwembad. Maar heb me ooit voorgenomen om maar 1 keer per jaar te vliegen en dat staat met het gezin al op de planning.

Maar wat dan ?
Waddeneiland, natuurhuisje, mooi hotel met welness, leuke stad (trein), etc.
Het moet ook wel een beetje rustgevend zijn, dus niet alleen stad. Hou ook erg van wandelen. Ook erg van lezen, dus hotel of huisje graag met lekkere stoel en uitzicht.

Wie heeft de tip ?

Ik heb een auto, maar met de trein mag ook. Hoeft niet in Nederland, maar mag wel.
boszonnebloemen wijzigde dit bericht op 20-12-2025 16:55
Reden: typfoutje
0.24% gewijzigd
Ik weet niet hoever weg je eventueel wil rijden, maar Normandië is heel fijn.
Dichterbij: de Opaalkust.
Hotel Zuiderduin in Egmond aan zee. Zwembad, wellness, sauna, wandelmogelijkheden op het strand en de duinen, verschillende restaurants in het dorp, met de auto/bus zit je zo in Alkmaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Blooming in Schoorl
Wat eten we vanavond?
Is zoiets een idee?
https://www.hotelamfang.nl/

All in, zit een zwembad en wellness bij. Even lekker weg, verzorgd worden en lekker relaxen in de wellness. Lijkt me heerlijk!
Bedankt tot zover. Alledrie de hotels zien er op het eerste gezicht goed uit en Sauerland en Nederlandse kust zijn fijn om te wandelen.

Normandië vind ik net iets te ver alleen met de auto. Opaalkust ken ik niet en ga ik verder onderzoeken. Toevallig ook nog een tip voor een hotel daar ?
Den Brabander in Winterberg (zelf niet geweest hoor)

https://brabander.nl/arrangementen/week

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven