Wasteland in je eentje?

25-12-2025 12:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik overweeg om naar de Wasteland editie in Rotterdam te gaan, alleen. Ik ben heel lang geleden al eens naar BITCH geweest en wil nu Wasteland eens ervaren. Ik wil me uitdossen, kijken, beleven en dansen. Bewust alleen, omdat ik niemand in m'n omgeving heb die dat leuk zou vinden en het me teveel energie zou kosten om te gaan met iemand die ik niet goed ken. Zijn hier forummers die wel eens naar Wasteland zijn gegaan? Mogelijk ook alleen? Is het raar om daar als vrouw alleen te zijn? En hoe dans je eigenlijk als je alleen bent? 😄 Nou, wat ervaringen zijn dus wel gewenst 🙏
wasteland is het zelfde als BITCH, alleen mogen daar ook single mannen naar binnen ( en bij Bitch dus niet). Ik ben er alleen als stel geweest en kan je dus niets zeggen over de ervaring als vrouw alleen daar.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
grenada schreef:
25-12-2025 14:00
wasteland is het zelfde als BITCH, alleen mogen daar ook single mannen naar binnen ( en bij Bitch dus niet). Ik ben er alleen als stel geweest en kan je dus niets zeggen over de ervaring als vrouw alleen daar.
Thanks, dat had ik idd al gelezen. Heb je veel mensen gezien daar die alleen waren? Wat vond je van de sfeer?
de sfeer is over het algemeen bij kinky feesten, zoals wasteland en bitch, beter dan bij andere feesten, gemoedelijker. is onze ervaring. maar ik kan me voorstellen dat de beleving voor een stel heel anders is dan voor een vrouw alleen. en daar kunnen we je niet bij helpen
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven