Gehoorbescherming kind 3
zaterdag 27 december 2025 om 04:32
Hoi allemaal
Ik vroeg mij af welk merk gehoorbescherming jullie adviseren bij kind van 3 jaar (het is voor carnavalsintochten etc). Ik zoek gehoorbeschermers die minimaal 25 decibel dempen.
Ik kom vooral gehoorbeschermers tegen voor baby's of kinderen vanaf 5 jaar. Maar ik zoek er dus eentje voor kind van 3 jaar.
Wie weet een goede gehoorbescherming?
Dankje:)
Ik vroeg mij af welk merk gehoorbescherming jullie adviseren bij kind van 3 jaar (het is voor carnavalsintochten etc). Ik zoek gehoorbeschermers die minimaal 25 decibel dempen.
Ik kom vooral gehoorbeschermers tegen voor baby's of kinderen vanaf 5 jaar. Maar ik zoek er dus eentje voor kind van 3 jaar.
Wie weet een goede gehoorbescherming?
Dankje:)
zaterdag 27 december 2025 om 09:34
Wij hadden vanaf die leeftijd een Alpine Muffy. Heb het in een fysieke winkel gekocht en even gepast welke het beste paste en die voor de leeftijd vanaf 5 jaar paste mijn zoontje prima op 3 jarige leeftijd (geen bijzonder groot hoofd ofzo).
Altijd op met festivals maar ook in die tijd bij theater, kermis, oud en nieuw e.d. omdat hij snel last had van harde geluiden. Werkte top!
Altijd op met festivals maar ook in die tijd bij theater, kermis, oud en nieuw e.d. omdat hij snel last had van harde geluiden. Werkte top!
zaterdag 27 december 2025 om 11:45
Wij hebben 3M peltor kid. Bevalt prima. Goed te verstellen op maat, op de grootste maat past ie mij zelfs min of meer en ik heb een groot hoofd
(maar ook bij dochter van (bij aanschaf) 4 zit ie helemaal goed)
https://www.3mnederland.nl/3M/nl_NL/p/d/v101736117/
https://www.3mnederland.nl/3M/nl_NL/p/d/v101736117/
charlie591 wijzigde dit bericht op 27-12-2025 15:41
74.84% gewijzigd
zaterdag 27 december 2025 om 15:25
zaterdag 27 december 2025 om 15:39
Wij doen dat ook niet (concerten of festivals). Maar een bezoekje aan de kermis, carnavalsoptocht etc vinden die van ons aanzienlijk prettiger mét. Ze zijn dan ook veel minder overprikkeld dan wij achterafevelien2010 schreef: ↑27-12-2025 15:25Hier wilde kind dat niet op. Het zit niet prettig en je bent volledig afgesloten. Alsof je in een bubbel zit. Vind ik zelf ook niet fijn. Moet ik wel zeggen dat wij kinderen ook niet meenemen naar concerten of festivals voor volwassenen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in